Hei olen tulossa loimaalle ensi tai seuraavana viikonloppuna. Kai sieltä hotelli löytyy missä voi asua? Tarvitsisin seuraksi noin 28-38 vuotiaan naisen joka olis paikallinen ja mielummin aina asunut siellä. Mulla olis ongelma ei siis sexi sellainen vaan olisi kysymys ihmisestä joka on sieltä pois muuttanut. Mutta peittää menneisyytensä valheilla tai niin ympäri pyöreillä vastauksilla ettei niistä selviä mitään. Eli jos olet siä kauan / ikäs asunut melkovarmaan tiät ihmisen joka on nainen. Olis kiva saada tietää mitä kaikkea se on aikanaan tehnyt kun on niin suuri salaisuus. Nimiä en nyt täälä ilmoita mutta sitten aikanaan kyllä. Sinua jos löydän sut en koskaan nimeä missään.
Loimaan naiset.
61
1887
Vastaukset
- teretulemastloimaal
Ainahan Loimaalla on tilaa munattomille miehille :D
- eiloimaalainen
Ja mitäs helvettiä mun munani tähän kuuluu ? Kuuleman mukiaan teitä on siä omasta takaa jo ihan tarpeeks. Asia on siis ihan oikea ja aika tärkeä. Jotain huhuja olen kyseisestä ihmisestä kuullut mutta haluaisin jotain todenperää asioihin. En siis ole aikomuksissa sinne pesän perässä tulla.
- eiloimaalainen
Siis eikö teistä paikallisista kukaan viitti tai uskalla vastata mitään En viittisi sinne turhaan lähteä. Asia häiritsee koska olen kuullut että ihmisellä aika värikäs menneisyys mutta kun ei se itse vastaa suoraan mitään vaan kiertelee. Muutaman vanhan mies tuttavansa nimen nainen on sanonut mutta niitä en täälä kirjoita.
- kihitysjohtaja30
Mitä jos vain runkkaisit siellä ja katselisit Loimaan johdon monsterikuvia netistä samalla.
- martsuli1
kai täytys kysyä henkilöltä suoraan eikä luottaa juoruihin, sillä niitä loimaalla riittää
- eiloimaalainen
Kihitysjohtaja30. Runkkaa sä vaan itekses niin kun ilmeisesti teetkin.Mun ei tarvi. Sulle martsuli1. Johan kirjoitin että olen kysynyt montakin kertaa ihan suoraan ja vähän kiertelemälläkin mutta vastaukset samaan kysymykseen on erilaisia ja niin ympäri pyöreitä ettei niistä saa mitään järkeä ja luulen olevan valetta tai totuuden piilottelua. Sen olen kuullut siltä itseltään että hiukan värikäs menneisyys ollut ja tuttava piirissä suurin osa miehiä mutta kun oon kysynyt miesten tarkoitusta niin vastaus on ollut että tuttuja miehiä. Jos itsee olet sielä kauan asunut saatat kyseisen naisen tietää/ tuntea.
- eiloimaalainen
No joo. Kun ei tätä kautta saanut mitään apuja niin tulen täksi viikonlopuksi loimaan hotelli seurahuoneeseen asumaan ja yritän itse selvittää asioita.
- onkooikeintonkia
Onnea salapoliisin hommiin. Jokaisella on kuitenkin oikeus yksityiseen elämään.
- eiloimaalainen
Joo on oikeus tietenkin. Mutta kyse on kaukaa menneisyydestä ja mitä kaikkea silloin tapahtui. En ole täälä leikkimässä salapoliisia vaan aion paikallisissa baareissa kysyä ihan suoraan viikonlopun aikana.
- loimaanmaalaiskunta
No saitko vastauksia? Eikö ole vähän niin, että jos ihminen ei itse halua vastailla, niin sillä on jotain salattavaa. Eikö olisi parempi antaa olla tonkimatta niitä salaisuuksia ja antaa sellaisen ihmisen elää vaan omaa elämäänsä?
- Juoruuja
Onko kyseessä pikkurikollinen ja tummatukkainen n.30v nainen?
- eiloimaalainen
Sain vastauksia osan ja jonkinlaisia. Piilottaa menneisyytensä joo ei mikään ihme. Antaa elää omaa elämäänsä joo mutta kun se itte vähän vittuilemalla vihjailee menneisyydestään ja kuitenkin jättää tahallaan kertomatta loppuun. No nyt tiedän ainakin osan ja olin oikeassa että aika kova kiertopalkinto oli omassa mies kaveri piirissään eikä tarvinnu olla edes kaveriporukkaa kyllä muutkin kelpas. Ei ole pikkurikollinen eikä tummatukkainen. Hiusten oma väri taitaa olla vaalean ruskea mutta jo vuosia ollut aika vaalea. Ikä on jokusen vuoden yli 30 v. No selvis loimaasta Tämä kyseinen henkilö ei kuulemma ole ollut kihloissa siä koskaan mutta sille on kelvannut kihlatut ja vapaat ja mielummin viä itteensä vanhemmat jotkut jopa yli 15 vuotta vanhemmat ja ite ollut noihin aikoihin 18-34 v. Eikä näitä jonka kierrossa se on ollut ole ihan vaan muutama vaan paljon. Itse se kuulemma siä seurustelikin mutta ei se sen tapoja ja menoo haitannut. Jotkut paikalliset saattaa osata arvella ketä tarkoitan mutta en sitä silti kerro. Mutta palaan vielä käymään kun sain pari nimeä mutta niitä ei tavoitettu tällä kertaa. No ihan hauskaa oli. En tosin ottanut ittelleni yö vierasta vaikka saatatte niin luullakkin.
- kqcpler
Aika paljon täällä kerrot toisten yksityisiä asioita! Onko asiallista?
- Eiloimaalainen
Paljon ja paljon. Onko asiallista. Sinänsä on että ette kukaan tiedä kenestä on kyse. Ja eiköhän tämän tapaiiset asiat ole ihan yleisiä baari puheita ? Vai tuntuiko siltä että tiedät ja tunnet naisen ja nyt kirjoitukseni osui myös sinuun ?
- eiloimaalainen
Vielä pikku lisäyksiä. Tämä kyseinen henkilö on seurustellut omassa asuin kaupungissaan jo pitkään. Selvisi vaan että kun käy " ystäviensä" luona viikonlopun vietossa niin homma jatkuu entisenään. Eli ne ystävät on mies puolisia ja niiden kanssa viettää KOKO viikonloput siis yöt myös. Kotona kertomus että vanhojen nais ystävien seurassa ja niiden kotona aikaa viettänyt. No tavoistaan ei pääse irti. Oli sielä ittellänikin hauskaa. Osa katsoi pitkään kun vieras ihminen ilmestyi osa jopa uhkaavasti. Seuraa olisi kyllä riittänyt vaikka kuinka paljon niin vapaita kun varattujakin osa jopa rengastettuja. Taitaa olla sama käytäntö joka kaupungissa. En silti ketään yö vieraaks ottanut. No tulen lähiaikoina uusin vierailu viikonlopun ja yritän saada jutulle vähän useamman naisen tutun.
- Loimaanruusu
Terve tuloa takaisin. Ilmoita täälä sivuilla koska tulet ja jotkin tuntomerkit itsestäsi että tunnistan sinut kun näen. Kirjoituksistasi päättelen tuntevani kyseessä olevan naisen. Saat siis minulta oikeaa tietoa naisesta ja sen temppuiluista. Jos asia on niin että kyse on juuri tarkoittamastani naisesta niin saatan tietää sinutkin. Musta saat myös ilta seuraa niin ei tarvitse täälä yksin seikkailla. Ja minä en ole varattu enkä siis kirjoitustasi lainaten "rengastettu". Olen vapaa rempeä ja sorja nainen. Iältäni yli 30 vuotias.
- eiloimaalainen
Vieläkö Loimaanruusu Täälä loimaalla asustat ? Nyt olisi hyvä aika suhun tutustua. Vastaa jotain. Olen valmis sut tapaan baarissa,kahvilassa missä haluat. Tänne kun muutin.
- eiloimaalainen
Hei ruusu. Ihan kuten kirjoitin jo aikaisemmin en tule sinne naisen enkä sen perässä. Mutta voin kyllä ilmoittaa kun olen taas paikalla tuntomerkeistä nyt en tiä mutta sehän selviää aikanaan niikuin sekin että tiedätkö mut jo entuudesta niin kun kirjoitit että voit tietää.
- expanija
Hei eiloimaalainen. Olen melko varma kirjoituksistasi että tunnen tän kyseisen naisen. Olen alusta asti tätä ketjua lukenut mutta en ole kommentoinut mitään. Olen näet yksi niistä ns. ex p... miehistä mutta siitä on aikaa vuosia. Tiedän myös sinut ja näin kun täälä olit. Mutta sinut, luonteesi ja käyttäytymisesi tietäen pysyin kaukana ja niin neuvoin kavereitakin pysyyn. Sinä olet psykopaatti. No tiedoksesi olet oikeassa sillä aikanaan miehiä riitti isossakin määrin ja muuton jälkeen ne kelpasi käydessään yhtä hyvin. Se on täälä taas näin sen aamupäivällä kaupoilla. Saa nyt nähdä näkyykö illalla kapakoissa jatkamassa entistä käytöstään. Voin sulle tänne tietoa laittaa vaikka huomen illalla mitä oon nähnyt ja mitä tapahtunut. Se oli ainakin aikanaan aika röyhkeä ja törkeä muija eikä tosiaan tarkka ittestään eikä alapäästäät.
- taisinsitäminäkinpanna
En usko, että eiloimaalainen olisi psykopaatti, mutta narsisti taitaa olla. Luultavasti sillä on jäänyt paneminen vähemmälle kuin keskivertopanijoilla yleensä. On vähän säälittävää vakoilla ja kysellä, että ketkä kaikki hänen muijaansa on ennen panneet ja ketkä vielä nytkin sitä panevat. Jos sellainen epäilyttää ja sitten vielä haittaa, niin antaisi semmoisen muijan olla.
- eiloimaalainen
No joo. ex panija ja taisinsitäminäkinpanna. Toden näköisesti molemmat tiedätte hyvin kenestä kyse. Sulle taisin panna tiedoks ettei ole mun muila mutta tutun on joka ei osaa heittää sitä helvettiin kun muijalla on täydeloliset selitykset joka asiaanm Mutta kaveri ei itte saanut aikaiseks täälä kirjoitaa. Ja mä en todella ole narsisti jos nyt en ihan täys psykopaattikaan mutta vaaraloliseks ja väkivaltaiseks luokiteltu. En myös ole säälittävä vaan säälin kaveriani joka ei usko kun hyvää täåstä jakorasiasta. Ittellä kyllä panoseuraa riittää toisin kun kirjoitit. No kyseinen eukko oli eilen loimaan baarissa jääköön nyt ilmoittamatta missä niistä. Tuli kyllä paikalle kaverin kanssa siis naisen mutta lähti miehen matkaan ja vietti yön. sain text viestinä tiedon. Sitä en tiä oliko mies jonpikumpi teistä edellisistä kirjoittajista. Kiva kuulla tossa alkuviikosta kaverilta mikä oli takuu varma selitys tällä kertaa. Mutta ette voi olla tietämättä kenestä on kyse. No olen ilmeisesti näillä viesteillä saaanut jo sen verran inhoa itteeni kohtaan siä aikaan että tulen ens kerralla joka on toden näköisesti ensi viikonloppu niin 4-5 kaverin kans sinne ettei tule turhia ongelmia. Saiko teistä edellisistä kirjoittajista jonpikumpi tai vaikka molemmat viikonloppuna entistä paikallista nykyistä muualla asuvaa pesää ???
- expanija
Eiloimaalaiselle. No nyt tiedän jo kenestä kirjoitat ja kuka olet. Näin hänet eilen illalla ravintolassa. oikeassa olet naisenh kanssa tuli ja miehen kanssa lähti. Tosin se mies en ollut minä. Palatakseni aamuiseen kirjoitukseen niin et sä täälä viimekskään yksin ollut oli sulla pari kaveria mukana. Olitte vaan niin ovelia ettää olitte eri baareissa eri aikaan. tietty kaula tatuonti paljasti sut ja sun kaveris. niitä ei täälä paikallisilla oikein näy. Aiotko tulla ensikerralla samalla lailla normaalisti pukeutuneena vai laitatteko teille kuuluvat liivit päälle ? Ne voi aiheuttaa täälä erikinlaisia mielipiteitä. Kansaväestöllä ei niitä oikein ole. Niin kuin 1% tatuointia kaulassa. No sama se samanlainen yleisessä jaossa oleva se nainen on niin kuin nuorenpanakin ja täälä asuessaan. Kyllä miehet näkyy kelpaavan. Yritys kova oli mies sitten varattu tai ei. Ja pakko saada näköjään seuralainen ei näköjään pysty baarista ILMAN MIES SEURAA LÄHTEEN. No tapansa kullakin toiset vaan pääsee niistä ajan kans eroon. On muuten nainen hiukan pyöristynyt eli lihonut täältä muuton jälkeen.
- loimaanruusu
Aivan kuten arvelin. Nainen on vanha tuttuni. Ei niin kovin hyvä tuttu mutta kuitenki. Tapasin hänet lauantaina baarissa ja jokunen sana vaihdettiin. Kysymys oli jo hetken kuluttua että vieläkö täältä saa yö touhu seuraa yhtä helposti kun ennen ja kyllä näkyi saavan. Yksi teistä kirjoitti että vähän lihonut. Kyllä mun mielestä on lihonut ja paljon sen mahahan näyttää siltä kun se olis raskaana. No olisiko ihme käyttäytymisellään olisikin taas kerran. onpa ollut ennenkin. No sulle eiloimaaqlainen. En itseäni tyrkytä mutta seuraa ja paikkoja voisin näyttää ja tietoni hänestä sulle luovuttaa. Ja kun mut näät ja tutustut niin voihan olla että haluat itse mut yö seuraks. Niin ja minä en ole lihava vaan hoikka ja muodokas enkä yleiskone niin kuin ketjun haettu nainen. Olen tarkka valikoimastani ja niitä ei ole montaa.
- loimaalainenmies
Aiotko tosiaan tulla tänne meiän Loimaalaisten naisia vikitteleen jollain prossa tatuonnilla ja nahkaliivillä ? Ei täälä kuule mitään nahkaliivejä pelätä ja me paikalliset pidetään huoli omista muijistamme. Pysy kuule kotonas ja ketjussa olevan lumpun jakaa rauhassa varsinkin jos se ei ole sun oma muija niin mitä se sulle kuuluu? Eikä se kuule käytössä kulu saa vaan uusia ajatuksia ja oppii uusia asentoja ja tapoja. Olis kaveris mielissään. Tosi on se että paljon yli puolet sen muijan tuntee ja on kokeillutkin sitä toiset useimminkin kun kerran. Minä kerran ja ei ollut kovin kummallinen. Vaate mallinukkekin on varmaan aktiivisenpi kun se. Aikanaan ainakin sillä ei ollut tapana kun antaa aina kun joku halus mutta ei se sitten mitään muuta tehnytkään kun anto eikä osannu yhtään mitään.
- minänainen
No tuohon edelliseen en osaa sanoa kun olen itse nainen. Mutta textien mukaan tiedän naisen ja sen että tavaraa jako aikanaan usein ja usealle. Eikös tuo ollut joskus raskaanakin ? Isä ehdokas vaan ei sitä huolinut vaan häipyi. Nykyelämästä en tiedä kun en ole vuosiin nähnyt tiedän vaan että ei asu enään loimaalla. Oli kyllä aikanaan sellainen kaikki huoliva ja kyllä sielä yön juhlia piti kovin kovin moni paikallinen mies eikä ne ollut kaikki edes paikallisia vaan kyllä se niitä retkiltään tänne toi mukanaan. Mutta edelliselle kirjoittajalle kyllä kai se nyt jotain osas kun siä monet kymmenet kävi kokeella ja monet viä useasti. No sille kyllä kelpasi kaikki jolla vaan oli SE jalkojenvälissä. Mahtaako olla rauhoittunut vaan jatkaako entisellään ? Ton yhden kirjoittajan mukaan ainakin viikonloppuna kelpas taas joku olikohan vapaa vai varattu ? Ennen se ei ainakaan haitannut sitä yhtään oliko vapaa vai ei. Mahtaako olla löytänyt nykyiseltä asuin alueeltaan uuden miehen.
- kyllästyttää
Tää on taas tätä jaarittelua, jossittelua ja huhujen jatkoja. Ja huhujahan loimaalla riittää. Kun teistä kirjoittajista ja vastaajista kovin moni tuntuu naisen tuntevan, tietävän ja osa jopa tietää reiänkin niin miks ette suoraan laita nimeä tänne tai edes nimi kirjaimia niin oikeat tietäjät vois kertoa onko huhut totta vai tavan mukaan pelkkää paskapuhetta. Ittellänikin on epäilys mutta merkit viittaa niin moneen naiseen että sen takia en viitti laittaa nimeä kun vaihtoehtoja on useita. Mutta te jotka tunnutte tuntevan ja tietävän tarkkaan kuka se on niin nimi vaan esiin.
- NäitäTaas
Miksihän mulle tuli tunne, että nämä "eri" kommentoijat olisivatkin saman ihmisen käsialaa? Joku haluaa kiusata kyseistä naista levittämällä huhua että olisi mukamas useitakin ihmisiä, jotka "tietäisivät" hänen tavoistansa ja "tavaransa" jakamisesta. Noita psykopaatteja kun riittää, ja nykyisin käyttävät nettipalstoja apunaan. Se kyseinen nainen kai nyt pelkää, että hänen nimensä ilmestyy tähän ketjuun ja sillä tavalla tulisi kunnolla mustamaalatuksi, vaikka olisi tosiasiassa viaton.
- faktoja
Just niin,mikä onkaan naisen ikä,sitä voi varmaan täällä kysyä...ja missä nainen asuu nykyään?
Reilusti vaan vastauksia tänne,ei tarvitse pyöritellä ja ihmetellä,olisiko nainen Pöytyältä vai Porin suunnalta,näitä kahta ruusua nyt epäilen. - eiloimaalainen
Niin vastaajista en tiedä ovatko sama henkilö vai ei. Nimeä nyt en laita mutta ikä 30-35 asuu nykyään noin 100 km päässä loimaalta. Sielä ollessaan asui ensin noin 4 km keskustasta sitten sielä kerrostalo alueella nimeä nyt en muista mutta vanhenpia taloja ovat. Tän tarkemmin en viitsi tiedoittaa kun en halua häntä suoraan paljastaa. Enkä usko että pelkää täälä nimensä paljastusta koska luulen että ei tiedä koko ketjusta mitään jollei joku täälä vastannut ole ilmoittanut kun luullut tai tietänyt kenestä on kyse. Siis tuo ikä on nyt 30-35 vuotta. Miettikää sen mukaan ja noin 7-8 vuotta jo asunut muualla kun loimaalla.
- Shamrock1313
Mikä kerho?
- MC-jotain
Mitä tarkoitat kysymyksellä mikä kerho ? Kenen kerho ?
- luokkakaveri
Et sitten eiloimaalainen viitsisi kertoa että kun tämä kyseinen nainen tänne loimaalle tulee katsomaan vanhoja kavereitaan niin tuleeko se vaan niiden vuoksi vai onko sillä täälä jotain muuta syytä käydä? Esim. serkkuja tai muuta sukua. Jos se on epäilemäni nainen niin se aikoinaan täälä asuessaan seurusteli täälä yhden miehen kanssa hiukan aikaa mutta mies lähti nuoremman naisen matkaan. Tosin oikeassa olet sen vanhoista tavoista siinä oli syy miesystävän menetykseenkin. Tosin mies meni nuoremman luo mutta nainen käytti kyllä paljon itseään vanhenpia miehiä.
- eiloimaalainen
Taitaa olla ihan turhaa pitää tätä ketjua täälä näkyvillä. Kukaan teistä vastaajista ei uskalla suoraan ilmoittaa tunteeko tai tietääkö todella kuka nainen on tai tietääkö todella hänet. Vinkkejä riittää toiset jopa kokenut hänet tai häntä mutta ei kukaan anna nimeä tai jotain kongreettista tietoa että olis varma asiasta. Taitaa olla pelkkiä huhuja ja luuloja siitä kuka se on.Kuka vaan on voinut panna keyä vaan ja koulu ja luokka kavereita nyt on kaikilla. Täytyy varmaan tulla sinne ensi viikon loppuna uudestaan ja jutella ihmisten kans naamatuste ja päättää sitten uskonko vai en ja miettiä pyydänkö poitattaan koko ketjun. Itse tiän kyllä nimen ja muut mutta tarkoitukseni oli saada sieltä vastaukset mutta en saanut kun arvailuja ja varmaa tietoa josta nyt en tiä onko ne varmoja. Odotin kyllä varman tuntuisia vastauksia mutta eipä kukaan uskaltanut vastata, Taitaa ne jotka varmasti tietää ja niitä on useita niin pelätä vastata koska vastaus voi satuttaa omaa imagoo ja elämää. Eli jää kiinni. Taitaa olla ihan turhaa odottaa että ainakaan tätä kautta sais oikeaa tietoo. Voin vielä joskus täälä avata uuden ketjun ja ihan suoralla nimellä niin jos auttais teistä nyt ei ole oikein apua ollut. Ellen sitten saa käydessäni sielä oikeita tosi tietoja. Sen voin sanoa että lumppu se oli mutta ei ottanut rahaa vaan antoi ihan muuten vaan ja ilmeisesti omasta haluamista haluten. Omien vastaustensa mukaan miehiä riitti ja itseään huomattavasti vanhenpia. Nutta joko ei halunnut itse sitoutua kun halus kokeilla useaa tai sitten kukaan ei huolinut sitä vakituiseks kun luotta puuttu. Ja yhdelle kysyjälle. On sillä siä edelleen sukulaisia tarkemmin en niistä kerro koska en halua heitä loukata tai tuottaa niille harmia. Tiedän olleen raskaana ja olisi kuulemma luvannut lapsen pitää mutta oletettu isä ei olisi sitä silti huolinut. Vaan pysyi omassaan. Varman tuntuisia vastauksia vielä odotan.
- myösistunut
No joko te juorujen ja olettamuksie kirjoittelijat kyllästyiyye kun kukaan ei kommentoi enään mitään?? Ainakin kuvausten perusteella useankin teistä täytyy tietää tai tuntea kyseinen nainen. Istui baarissa lähes joka päivä. Heillä oli oikein nimi sille porukalle jotka siinä istui. Nimeä nyt en muista. Suurin osa mies puoleisia yämä kyseinen nainen taisi olla suurimmaksi osaksi ainoa nais puoleinen ryhmästä. Lisäys. Ainakin alkoholi, baarissa olo, miehet ja muna sille maistui hyvin.
- Emätinkaira
Mitä hevletissä hyödyttää kirjoitella tänne tästä asiasta????
- kairaamatonemätin
Ehkä juuri sen takia että haluais saada edes jonkunlaista tietoa kyseessä olevasta naisesta. Onhan niitä tullut ja kaikista niistä päätellen aika jakorasia on ollut ja on ilmeisemmin edelleen. Jos joku haluaa aloittaa sen kanssa suhteen tai on jo niin tehnyt niin olisihan se kiva tietää jotain myös menneisyydestä ja samoin nykyelämästä silloin kun ollaan toisistaan erillään. Et sinäkään varmaan siitä paljon pitäisi että kun elin kunppanis on eri paikassa kun sinä niin sun kairan tilalla onkin toisen kaira. Niin kun vastauksista päätellen tällä naisella on. Kyllä itsekkin epäilen tirtäväni kenestä on kysymys mutta en halua olla ensimmäinen joka nimen tänne kirjoittaa. Kaikki tekstit sopii oikein hyvin yhteen tiettyyn naiseen joka täältä muuti pois mutta edelleen käy välillä täälä. Mahtaako käydä sukulaisten vai vanhojen kavereiden luona?
- Emätinkaira
Tällaiset jonkun ihmisen yksityiset asiat ei kuitenkaan kuulu tänne yleiseen keskusteluun, vaikka nyt nimistä ei puhutakaan. Ei sitten pidä seurustella naisen kanssa, joka ei tunnu luotettavalta. Mutta jos kaveri kuitenkin haluaa jatkaa seurustelua, vaikka epäileekin, niin se on sitten hänen asia.
Salapoliisityötä voi tehdä siellä baareissa, mutta täällä se ei ole asiallista.
- seolinminä
Hei eiloimaalainen. Oletko sille kaverilles jonka muijassta tää ketju on jos nyt ei ole oma muijas kyseessä kertonut ja näistä vastauksista? Kerro nyt ihmeessä ja neuvo katsoon naisen vaatekaappiin tai katso itte jos on omas. Pari viikoa sitten lauantaina oli loimaan ravintolassa. Just värjätty blondiks päällä mustat farkut. mustavalko raidallinen pusero, mustat kengät, alla musta korsetti tummanpunaisilla reunanauhoilla, mustat sukkanauhat, mustat kuviolliset sukat, oikei pienet vaaleanpunaiset stringit. Jos nää löytyy niin sama muija kyseessä tiedän siitä että yöllä riisuin siltä noi kaikki muut paitsi korseti ja sukat. Ei suostu oikein suuteleen eikä käyttään sitä suutaan mihinkään muuhunkaan eikä koko kroppaansa muutenkaan eli aika maho on vaikka antaa baarissa ymmärtää että tietää sexistä kaiken ja osaas kaiken mutta ei tosiaan osaa mitään. Pieni lisäys oli muuten noin 9 vuotta sitten ihan samanlainen pelkästään alla makaaja. Ei ole kuulemma muidenkaan kanssa koskaan pitänyt eikä halunnut suudella eikä varsinkaan tehdä mitään muuta suullaan. Jos kuvaus ja vaatetus sopii niin oikeita vastauksia olet saanut. Voihan olla niinkin että toi sexi alusvaatetus on sillä vaan täälä käytössä ja säilyttää niitä täälä loimaalla kavinsa luona ettei jää kotona kiinni. Oli jo nuorena erittäin ovela muija osas huijata montaa miestä ja monen miehen kanssa. Siis todella antoi ymmärtää mutta ymmärsi myös antaa ja joka kerta kun ehdotti sille sitä ja eipä ole kasvanut isoksi kun lihavuudella että olisi tapansa muuttanut samanlainen tuntuu olevan vieläkin että pane jos haluat.
- eiloimaalainen
No joo. Ei kuule tosiaan ole mun muija enkä kyllä moista jako tauti tavaraa huolislaan. Olen kovasti yrittänyt kaverini saamaan ymmärtää että heittää sen ämmän mäkeen. Olen samasta kaupungista kun tämä pari ja nähnyt sen muijan kaupungin yö kerhoissa kavereineen ilman omaa äijää ja huomannut joskus sen touhuja mutta eihän se voi touhuta sitten mitään kun mut näkee. Olen kertonut kaverille tästä ketjusta ja se on lukenut ja sulle seolinminä terveiset että kotoa ei näy noita alusvaatteita mutta suun käytöstä samaa mieltä. No mun kommentti sulle että ootko jotenkin yksinkertainen jos olet sitä höylännyt jo kun se oli nuori eikä se osannu niin miks ihmeessä meet moiselle yhteisluukulle uudestaan ??
- loimaallakäynyt
Kyllä se riittää, jos nainen osaa antaa.
- seolinminä
Niin kai se riittäis jos osais antaa mutta kun ei osaa antaa vaan antaa mutta ei osaa mitään.
- paljonpannut
Nyt et näytä ymmärtävän, mitä antaminen tässä tapauksessa on. Nainen antaa ja mies panee. Mutta jos mies ei osaa, niin sitten on vähän huono juttu?
- seolinminä
Voi sen noinkin käsittää. Mutta kun on elämässäni ollut kymmeniä naisia niin alla kun päällä ja kaikki olleet erittäin tyytyväisiä. Ovat myös osallistuneet aktiin oikein innolla ja taidokkaasti mutta tämä kyseinen ämmä makaa kun kuollut lahna. Jos se sattuis liikahtaan jotenkin niin täytyis oikein kysyä että sattuko sua. Onhan se hyvä juttu kun nainen antaa panna mutta täytys senkin jotain tehdä siinä hommassa mutta tästä yksilöstä ei tiä nukkuuko se vai onko hereillä.
- tuttavaeisukua
No pojat pojat. Tänne loimaalle se nainen tulee taas koko ensi viikonlopuksi eli ei muuta kun ottaan kyytiin ja kokeiluun onko totta että ei ole vanhemmiten oppinut mitään.
- saataiantaa
Mitäs sitten Loimaan gubbeporukat Shellillä, Lintuparvella, torilla ja kahviloissa sitten tekevät ja juoruavat. Onko Loimaan asiat parantuneet? Kukin elää tavallaan.
- loimaaaaa
No eikös loimaan naiset sitten juorua yhtään mistään mitään? Enpä asioiden parantumisesta tiedä. Ja tosi on että kukin elää tavallaan. Toiset naiset elää jotenkin normaalia elämää toiset taas elää pelkästään sitä varten että mahdollisimman moni mies panee sitä. Eli elää pantavana. Mitä useanpi kulli käyny sisällä sitä parenpi.
- exjengiläinen
Hei eiloimaalainen !! Luuletko että se sun kaveri tulee onnelliseks siitä että pilaat sen suhteen siihen naiseen luuletko että sillä sun kaverillas on kivaa kun istuu yksin kotona anna kuule jokaisen tehdä itse omat virheensä ja auta vasta sitten kun apua pyydetään. Jos se muija makaa varatun miehen kanssa onko se sen naisen vika kyllä varatun miehen pitäisi olla uskollinen vaimolleen ja kieltäytyä moisesta huvista.Sulla on ilmeisesti omat asiat todella hyvin koska on varaa kaivella toisten asioita. Jos kuulut johonkin liivijengiin kuten joku täällä vihjasi niin sellainen jengi ei hoida asioita näin
- eiloimaalainen
no joo. nyt se tulee siinne loimaalle koko jouluks ja homman tien jo. Eli nyt sitten tänään illasta yökerhoihin ja siitä sitten jatkoille. Ei nyt niin kaksiset jatkot ole mutta kai ne nyt jollekkin kelpaa on ainakin tähän asti kelvannut. Pikku vinkkinä nimimerkit ovat M N . Että sen mukaan .
- Ettäsinäjaksat
No kiitos vinkistä, että olis helppoa tavaraa tyrkyllä.
- eiloimaalainen
Joo oli siä loimaalla koko joulun. Oli ainakin torstaina ja perjantaina yö kerhoiossa ja molemmilla kerroilla lähti eri miehen mukaan. Tein piruuttani kokeen kun tuli kotiin noin vartin yli 11 aamuulla ja menin katsomaan tulojaa kun olin matkalla turusta tai sitten en ei voinut riisua vaatteitaan vaan piti ne päällä. No homma jatkui edelleen seuraavana iltana ja eri miehen kans. Että tämmöinen neito siä on kylässä. Että onnea vaan ja hyvää tuntea. Tulee muuten sinne keskiviikkona taas käymään.
- enoleminäkään
Mikä sinun pointti on tässä asiassa?
- kaikkikoettu
No näin nyt sitten. Löysin ton eilen baarista tai se löysi mut, No yhteine yö siitä seuras ja olen kyllä toisten kanssa täälä samaa mieltä. Ei sitten tee yhtään mitään asian hyväks kunhan makaa. Antaa tosin panna niinkun tykkää mutta siinä se sitten onkin. Ei tosiiaan käytä suutaan yhtään mihinkään ei liikuta itteensä siis on vaan. Kunhan se tuolta makuuhuoneesta herää niin saa kyllä lähteä. En sitten enään koskaan koske edes pitkällä seipäällä.
- Uteliaano
Huoh kertokaa nyt joku edes alkukirjaimet nimestä
- eiloimaalainen
Ne on jo kerran laitettu. M N.
- kakskytseistsemänvee
No laita nyt sen puhelinnumero tähän! En jaksa Loimaan juottoloissa pyöriä, mutta kyllä makuualusta kelpaisi.
- Kuvakolli
Kuka vanhasta horosta murehtii ? Kyllä se vako kiinni painuu , kun sieltä kangen vetää ulos ! Ei sitä päältä näe , kuinka paljon on hinkattu ja sisälle räitty ! Joku oli kerran nussinut ja kysyi " sattuik sua " , " kui ni " sano akka . Ukko totes ett " mää vaan luulin ku sää liikakdit " !
- Peräkamarinpoika
Olet säälittävä!
- kaikkikoettu
Hei kakskytseitsemänvee. Taitaa olla vähän turhaa laittaa sulle numeroo Olet vähintään 20 vee liian nuori kyseiselle hortolle. Etkö ole lukenut ette sille kelpaa kun sitä ittesä huom vanhemmat miehet. Niitä sille kyllä kelpaa mutta tommoisia poikia se ei taida edes moikata.
- varmatieto
Nainen asuu nykyään somerolla ja on suhteessa mutta ei ole silti tapojaan muuttanut. Joko tiette kuka se on ?
- koulututtu
Arvasin. Eikös sen veljet ja sisko muu perhe asu täälä loimaalla edelleen? Aivan sama nainen johon noi useat vihjeet liittyy. Sillähän on itelläänkin tyttö ja se itte on aina ollu teko blondi ja oli viä viimeksikin kun näin.
- tnhubpiuh
Mahtaako Me... olla nyt rakastunut uuteen ukkoonsa kun ei ole enään tällä kylällä näkynyt vai onko vaihtanut miestennielennän sinne somerolle ? Ei se ikinä pääse tavoistaan eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912047- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110