Kuinka pitäisi oikeaoppisesti vaihtaa vetolaitteen öljyt jos ja kun siinä on öljysäiliö veneen sisällä,siis konehuoneessa? Kun vetari on irti ja pumppaan alhaalta öljyt sisään niin että yläreiästä tulee öljyä ja heti ruuvit kiinni,niin eikö sinne yläosaan jää ilmaa? Kun irroitin vetolaitteen ja aloin tyhjentämään öljyjä,avasin ensin alapropun ja heti perään yläpropun niin sieltä ylhäältä alkoi valua öljyä. Voisi päätellä siellä olevan öljyä yli tarkastus reiän normitilanteessa. Mikä on oikea tapa laittaa uudet öljyt sisään? Vetolaite kilvessä kiinni ja sitten alhaalta pumpata kunnes pinta nousee säiliössä,vai mikä?
Vetolaitteen öljyn vaihto oikein(ko)
3
72
Vastaukset
- Vpd6DPH
Vetolaitteita on eri merkkisiä ja lisäksi samassakin merkissä voi olla eri malleja, joissa on erilaiset ohjeet. Mielestäni paras ja oikea tapa on se miten öljynvaihto neuvotaan tekemää vetolaitteen huoltokirjassa. Jos huoltokirjaa ei ole, kysy ammattilaiselta tai vielä varmempi, teetä ammattilaisella. Käytä aina valmistajan suosittelemaa öljyä.
Noin sen kuuluu toimia. Säiliö on ylempänä kun vent-ruuvi.
Ota talteen säiliön öljy, korkki auki (tai pihdit letkuun kesken valutuksen)
Alaruuvi auki ja valuta öljyt.
Yläruuvi auki
Alhaalta öljyt sisään kunnes yläruuvilla, ruuvi kiinni
(Pihdit irti letkusta ja) lisää öljyä kunnes pinta nousee säiliössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745