Kävelykadulla bongattuja ihmisiä

Porilainenn

Nyt kun olen muutamana iltapäivänä käynyt kävelemässä Porin kävelykadulla, ymmärrän hyvin tämänkin palstan juttuja.

Silmiin osui mm.

- Aineissa olevia narkkareita. Laihoja luikkuja joilla silmät seisoo päässä, puhe sammaltaa ja liikkeet ovat hitaita ja kömpelöitä.

- Juoppoja. Se vanhan viinan haju on oksettava ja haisee todella kauas. Surullisinta se että nuorimmat, selvästi aivonsa pihalle juoneet olivat vasta siinä 30v.

- Mies kusee keskellä katua arkiaamuna klo 9. Siis aivan keskellä katua. Tämä mies on keskustassa notkuvia vakionaamoja, tarkempia tuntomerkkejä en tässä viitsi sanoa.

- Ja palstan ikuisuusaihe, läskit naiset. Niitä riittää. Ei kuitenkaan tuomita jokaista, on siellä hoikkiakin.

13

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapeilistäkatsoo

      mihin ryhmään itse kuuluit? valtaosa lienee töissä tai omaa muuta tekemistä ku luuhata kaduilla...

    • huhhuhhuu

      Sinä siis tuomitset kaikki muut paitsi hoikat.

    • ihmekyylä

      Minäkin olen käynyt kävelykadulla. Näin siellä typerän ämmän joka töllötti suu auki ihmisiä kyylänkatsellaan.

      • Sairaitasäälivä

        Älä hauku naista. Hän ei ole typerä vaan muuten pahasti jälkeenjäänyt.
        Ellei mitään ole saanut knuppiinsa ei voi mitään vaatiakaan.


      • erittäin.meluisaa.naurua

        Harmittako ettet ole ainutlaatuinen.
        Näit toisen ihmekyylän.


    • Loistavuuttaparhautta

      Onneksi aloittelija on itse uniikki lumihiutale,ajatusten tonava,paras ja täydellinen kaikinpuolin.Olet varmaan tyylikäs ja rikaskin etkä ainakaan ole läski.Anna itsellesi diplomi parhaudesta.

    • kylmäkoskenkertoja

      Ja sitten sä heräsit ja huomasit että se kaikki olikin vain kaunista unta
      Sellisi kalterit piirtyivät verkkokalvolle ja muistit että enää 10 vuotta jäljellä..

    • TikuEriSamonenJoskolin

      Hankkikaa elämä ja lukekaa Uuninpankkopoika Saku Timosen ja Jori Eskolinin kirjoituksia!

      • avutonaila

        millai hankitaan elämä? kaikki käskee mut kukaa ei neuvo...


    • khikhihiihihii

      Hei ei kai kukaa läskii hässi?

      • khkhkhkj

        Yks Korhose Patu ainaski hässii.
        Kehu viel, et laatutavaraa.


      • nnbvghh

        Lahtisen Veksa on myös käynyt äiteelläs.


    • khikhihiheehahaa

      Ns. Äiti ny onki sellane läskikasa horo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe