Rakastatko?

HuhtikuunNainen

Sinä M-mies, rakastatko vaimoasi? Merkkaanko minä sinulle mitään? Vai haluatko vain leikkiä kanssani? Välitätkö oikeasti? Minun pitäisi saada sinut mielestäni, en kestä ajatella sinua jatkuvasti kun en kuitenkaan sinua saa. Mutten ole onnellinenkaan näin. Ja se on vielä minun miehelleni väärin, kun en häntä enää halua sinun vuoksesi. Välillä jopa vihaan sinua sen takia mitä olet saanut minussa aikaan. On niin surullista kaivata turhaan. Minun täytyy päästä sinusta yli!

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbvgddhk

Petturi saa mitä ansaitsee... Ja täällä huutelet värkkisi vankina. Pelle

• Paljonhaasteitaelämässä

Mää ainakin arvostan suuresti jokaista läheistäni.Ihan jokaikistä.Kaikilla meillaä hyviä ja suurenmoisia piirteitä ja niihin kannattaa keskittyä.En ikinä koskaan halua pahaa kenellekkään,päinvastoin.Tällänen oon ollut aina mutta se vain vahvistuu iän myötä.Mulle ei merkkaa tittelit,ulkonäkö tms.vaan ihminen siellä sisällä.Kun kuolema korjaa,haluan ajatella olleeni tai ainakin tehneeni kaikkeni että voisin ajatella olleeni suht hyvä tyyppi.Siihen pyrin.Tietty ulkoinen maailma laittaa raamit,joiden puitteissa voi yrittää olla tasapuolinen,joskus se on haasteellista,mutta niillä resursseilla on vain mentävä ja yritettävä löytää kultainen keskitie.Ystävyys on yksi elämän hienoimpia asioita ja jokaisen mietittävä onko halua sellaiseen.Nykypäivänä kun on kaikilla meillä kiirettä ja tehtävää,itsensä ja asioidensa kanssa.

• elämäonvaikeakokonaisuus

Näin oletin sinusta toki kysymys ei ollut minulta ja senkin sinä, ehkä aavistaa.

• Turhaan.kyttäät

Niin sen kuuluukin olla, tietenkin rakastaa vaimoaan.

• Youalwayswearblack

Rakastin suhteemme alusta siihen hetkeen kun hän ilmoitti eroavansa minusta.Sillä hetkellä jokin kuoli minussa.Mikään ei ollut enää kuin ennen.Syitä en ala sen kummemmin ruotimaan,mutta kyse ei ollut pettämisestä.Sovimme ja jatkoimme.Ja olen ollut tyytymätön aikaan eroilmoituksesta tähän hetkeen.Joskus ihmiset eivät vain sovi yhteen.Jos suhteesta puuttuu hellyys,niin vaikeaa se on.Lasten vuoksi ajatellut,että pitää vain jaksaa ja venyä.
      Sinä olet minulle rakas.Olen ajatellut elämääni ja olen valmis ajattelemaan tulevaisuutta kanssasi.Tiedän,että rakastamme varmasti toisiamme.Yllätyksenä tämä rakastuminen kuitenkin tuli varmasti meille molemmille.Aion katsoa tämän kortin.En voi tehdä mitään muuta.Yksi elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5382
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3581
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2955
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      44
      2173
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1926
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      288
      1740
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1412
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1312
    Aihe