Sinä M-mies, rakastatko vaimoasi? Merkkaanko minä sinulle mitään? Vai haluatko vain leikkiä kanssani? Välitätkö oikeasti? Minun pitäisi saada sinut mielestäni, en kestä ajatella sinua jatkuvasti kun en kuitenkaan sinua saa. Mutten ole onnellinenkaan näin. Ja se on vielä minun miehelleni väärin, kun en häntä enää halua sinun vuoksesi. Välillä jopa vihaan sinua sen takia mitä olet saanut minussa aikaan. On niin surullista kaivata turhaan. Minun täytyy päästä sinusta yli!
Rakastatko?
5
112
Vastaukset
- kbvgddhk
Petturi saa mitä ansaitsee... Ja täällä huutelet värkkisi vankina. Pelle
- Paljonhaasteitaelämässä
Mää ainakin arvostan suuresti jokaista läheistäni.Ihan jokaikistä.Kaikilla meillaä hyviä ja suurenmoisia piirteitä ja niihin kannattaa keskittyä.En ikinä koskaan halua pahaa kenellekkään,päinvastoin.Tällänen oon ollut aina mutta se vain vahvistuu iän myötä.Mulle ei merkkaa tittelit,ulkonäkö tms.vaan ihminen siellä sisällä.Kun kuolema korjaa,haluan ajatella olleeni tai ainakin tehneeni kaikkeni että voisin ajatella olleeni suht hyvä tyyppi.Siihen pyrin.Tietty ulkoinen maailma laittaa raamit,joiden puitteissa voi yrittää olla tasapuolinen,joskus se on haasteellista,mutta niillä resursseilla on vain mentävä ja yritettävä löytää kultainen keskitie.Ystävyys on yksi elämän hienoimpia asioita ja jokaisen mietittävä onko halua sellaiseen.Nykypäivänä kun on kaikilla meillä kiirettä ja tehtävää,itsensä ja asioidensa kanssa.
- elämäonvaikeakokonaisuus
Näin oletin sinusta toki kysymys ei ollut minulta ja senkin sinä, ehkä aavistaa.
- Turhaan.kyttäät
Niin sen kuuluukin olla, tietenkin rakastaa vaimoaan.
- Youalwayswearblack
Rakastin suhteemme alusta siihen hetkeen kun hän ilmoitti eroavansa minusta.Sillä hetkellä jokin kuoli minussa.Mikään ei ollut enää kuin ennen.Syitä en ala sen kummemmin ruotimaan,mutta kyse ei ollut pettämisestä.Sovimme ja jatkoimme.Ja olen ollut tyytymätön aikaan eroilmoituksesta tähän hetkeen.Joskus ihmiset eivät vain sovi yhteen.Jos suhteesta puuttuu hellyys,niin vaikeaa se on.Lasten vuoksi ajatellut,että pitää vain jaksaa ja venyä.
Sinä olet minulle rakas.Olen ajatellut elämääni ja olen valmis ajattelemaan tulevaisuutta kanssasi.Tiedän,että rakastamme varmasti toisiamme.Yllätyksenä tämä rakastuminen kuitenkin tuli varmasti meille molemmille.Aion katsoa tämän kortin.En voi tehdä mitään muuta.Yksi elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725