Rakastatko?

HuhtikuunNainen

Sinä M-mies, rakastatko vaimoasi? Merkkaanko minä sinulle mitään? Vai haluatko vain leikkiä kanssani? Välitätkö oikeasti? Minun pitäisi saada sinut mielestäni, en kestä ajatella sinua jatkuvasti kun en kuitenkaan sinua saa. Mutten ole onnellinenkaan näin. Ja se on vielä minun miehelleni väärin, kun en häntä enää halua sinun vuoksesi. Välillä jopa vihaan sinua sen takia mitä olet saanut minussa aikaan. On niin surullista kaivata turhaan. Minun täytyy päästä sinusta yli!

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbvgddhk

      Petturi saa mitä ansaitsee... Ja täällä huutelet värkkisi vankina. Pelle

    • Paljonhaasteitaelämässä

      Mää ainakin arvostan suuresti jokaista läheistäni.Ihan jokaikistä.Kaikilla meillaä hyviä ja suurenmoisia piirteitä ja niihin kannattaa keskittyä.En ikinä koskaan halua pahaa kenellekkään,päinvastoin.Tällänen oon ollut aina mutta se vain vahvistuu iän myötä.Mulle ei merkkaa tittelit,ulkonäkö tms.vaan ihminen siellä sisällä.Kun kuolema korjaa,haluan ajatella olleeni tai ainakin tehneeni kaikkeni että voisin ajatella olleeni suht hyvä tyyppi.Siihen pyrin.Tietty ulkoinen maailma laittaa raamit,joiden puitteissa voi yrittää olla tasapuolinen,joskus se on haasteellista,mutta niillä resursseilla on vain mentävä ja yritettävä löytää kultainen keskitie.Ystävyys on yksi elämän hienoimpia asioita ja jokaisen mietittävä onko halua sellaiseen.Nykypäivänä kun on kaikilla meillä kiirettä ja tehtävää,itsensä ja asioidensa kanssa.

      • elämäonvaikeakokonaisuus

        Näin oletin sinusta toki kysymys ei ollut minulta ja senkin sinä, ehkä aavistaa.


    • Turhaan.kyttäät

      Niin sen kuuluukin olla, tietenkin rakastaa vaimoaan.

    • Youalwayswearblack

      Rakastin suhteemme alusta siihen hetkeen kun hän ilmoitti eroavansa minusta.Sillä hetkellä jokin kuoli minussa.Mikään ei ollut enää kuin ennen.Syitä en ala sen kummemmin ruotimaan,mutta kyse ei ollut pettämisestä.Sovimme ja jatkoimme.Ja olen ollut tyytymätön aikaan eroilmoituksesta tähän hetkeen.Joskus ihmiset eivät vain sovi yhteen.Jos suhteesta puuttuu hellyys,niin vaikeaa se on.Lasten vuoksi ajatellut,että pitää vain jaksaa ja venyä.
      Sinä olet minulle rakas.Olen ajatellut elämääni ja olen valmis ajattelemaan tulevaisuutta kanssasi.Tiedän,että rakastamme varmasti toisiamme.Yllätyksenä tämä rakastuminen kuitenkin tuli varmasti meille molemmille.Aion katsoa tämän kortin.En voi tehdä mitään muuta.Yksi elämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe