Moi, olen 18 vee tyttö ja tuntuu että nyt lähiaikona olen alkanut hikoilemaan kainaloista jokseenkin usein ja paljon. Käytän YAZ merkkisiä e-pillereitä ja en tiiä yhtään voisko niistä johtua? En myöskään juo hirveesti vettä..Muuten en hikoile mutta vaan kainaloista ja se ei edes haise vaan on ihankuin vettä. Siis hikoilu tulee jos olen sängysä tai missä vain ja vaikka olisi kylmä ja seison tekemättä mitään niin alkaa kainalot kostumaan. En tiedä miksi näin käy? Ärsyttää kun vaihdan paidan ja sitä ennen laitan dödöä niin mikään dödö ei ees auta :( niin kainaloissa on ärsyttävät läntit.. Muuten hikoilen normaalisti esim lenkillä tai salilla käydessäni mutta musta on outoa että tuntuu että tuo ylimääräinen hikoilu ois jotai kylmähikeä tms. Mulla on kädet ja jalat tosi useesti ihan kylmät ja tuntuu ettei veri kierrä ja sitten saattaa välillä esim sängyssä makoilessani ni kädet ja jalat olla kylmiä mutta ne hikoilee myös vähän. Sitten jos lähden käveleen niin loppuu.
Olis kiva tietää onko jollakin ees samantyyppisiä oireita tms ja et miks tätä tapahtuu ja saisko millään loppumaan!
Kainaloiden jatkuva hikoilu??
Timeaddict18
2
296
Vastaukset
- markkamaljassa
Ihan arvaus. Jännityksestä johtuvaa hikoilua. siihen viittaa myös kylmät kädet ja jalat.
- toimivaaine
Hae apteekista Absolut Torria.Sitä laitetaan kerran viikossa ja et takuulla hikoile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509