Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikenikäiset innokkaat novellistit huomio!

Wannabeauthor

Olen 17-vuotias nuorukainen, joka kesällä etsiskeli paria kirjoitusprojektia varten. Paria ei ole löytynyt, mutta olen saanut nyt uuden idean projektista, jonka toteuttamiseen tarvitsisin useita kirjoittajia. Ehkä noin 4-5 voisi olla sopiva määrä. Projektin tuotoksia olisi kiva myös julkaista jossain.

Tarkoituksena olisi kirjoittaa novelleja (miksei jopa pienoisromaaneja) vuorovaikutteisesti muiden kanssa, mutta kuitenkin niin, että jokainen kirjoittaa omia tekstejään. Käytännössä siis aluksi suunnitellaan yhdessä maailma, johon novellit sijoittuvat. Voidaan myös miettiä yhteisiä juonikuvioita. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että saadaan aikaan monia erilaisia näkökulmia ja tarinoita samasta miljööstä.

Genrellä tällaisessa projektissa tuskin on kauheasti merkitystä, ainakaan minulle ei ole. Tietysti fantasia ja scifi tekevät miljöön suunnittelusta mielenkiintoisempaa.

Kirjoittajien kokemuksella ei ole väliä. Parhaimmassa tapauksessa vähän kokemattomammat voivat oppia kokeneemmilta jotakin. Kirjoittajien IÄN SUHTEEN EI OLE RAJOITUKSIA, mutta jos jollakulla on ikäskaalan suhteen vaatimuksia, niin toivoisin siitä ilmoitettavan minulle. Yritän koostaa ryhmän siten, että jokaisen mielipide tulee huomioiduksi. Tämä siis tarkoittaa sitä, että mukaanpääsy ei ole satavarmaa.

Jos kiinnoistuit tai haluat lisää tietoa projektista, niin laita viestiä sähköpostiini [email protected]

Asetan hakuajan päättymään 8.11.15.
Tämä ilmoitus löytyy myös Demi.fi:stä.

1

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wannabeauthor

      VÄLI-ILMOITUS!!!

      Kiinnostuneita alkaa olla siinä määrin, että päätin siirtää hakuajan päättymistä lähemmäksi.

      HAKUAIKA PÄÄTTYY PERJANTAINA 23.10.15

      Tällä hetkellä minulla on mielestäni melko hyvä kattaus kirjoittajia. Pari nopeinta yhteydenottajaa voivat päästä vielä suoraan mukaan, mikäli vaikuttavat sopivilta. Jos kiinnostuneiden määrä alkaa olla siellä 10 paikkeilla, niin sitten on valitettavasti pakko alkaa karsimaan porukkaa.

      Tulevaisuudessa, ryhmätyöskentelyn onnistumisesta riippuen, voidaan ryhmään ottaa mukaan lisää kirjoittajia. Näistä ilmoittelen sitten erikseen. Asiaa voi tiedustella myös suoraan minulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe