Firefox ilmoittaa Silverlightin olevan turvaton. Kuitenkin kun menin Silverlightin asennussivuilla, minulla on sama versio asennettuna kuin on asennussivun mukaan uusin versio. Voisiko kyse olla jostain Firefoxin erehdyksestä?
En haluaisi poistaa Silverlightia poistaa kokonaan, koska tarvitsen sitä aina katsoessani ohjelmia MTV3 Katsomon kautta. Tällä hetkellä se on minulla piilotettuna.
Silverlight turvaton?
Turvatonko
5
122
Vastaukset
- kehityslopetettu
Kyllä se turvaton alkaa olemaan koska sen kehitys on lopetettu..
- NoHö
No hö... Millä sitten näkee Katsomon ohjelmat?
- html5uusi
NoHö kirjoitti:
No hö... Millä sitten näkee Katsomon ohjelmat?
HTML5 avulla: http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2015/07/01/mtv-katsomo-silverlight-chrome
- UskaltaakoKäyttää
No, nyt Firefoxin ilmoittaa sen olevan taas ajan tasalla...
Olin yhteydessä myös Katsomon asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että se on luopumassa Silverlightista. Kuitenkaan aikataulusta ei ole vielä varmuutta. Uskallanko siis käyttää Silverlightia vielä sen aikaa?- uskaltaatoki
Uskaltaa toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577