Olenkohan minä masentunut?

Yksinäinen_masentunut

Olen yksinäinen nainen ja n 53 vuotias, olen ollut pitkään työttömänä, tarkemmin n 20 vuotta. Minulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereita ja heistä kukaan ei käy luonani koskaan enkä minä heidän luonaan. Pelkään mennä töihin, pelkään että epäonnistun siellä ja etten osaa siellä mitään. Tunnen itseni niin heikoksi ja että olen kyvyiltäni ja tiedoiltani erittäin heikossa kunnossa, koulussa en ole koskaan pärjännyt ja eikä minulla ole edes ammattia, lukiossa olin vain 6kk kunnes erosin huonon menestyksen vuoksi, en vaan uskonut itseeni, en jaksanut. Olen arka ja ujo, ja se hankaloittaa arkista toimintaa ja asiointia eri virastoissa yms, eli pelkään siis esittää ihmisille asioita ja ajattelen ettei minusta kukaan välitä tai siis minun ongelmistani, tunnen etten ole mitään, minua ärsyttää kaikki ihmiset jotka ovat puheliaita ja joilla on asiat hyvin, minä karehdin heitä ja heidän omistamiaan tavaroita, autojaan ja kotejaan yms, suoraan sanoen vihaan melkein muita ihmisiä. Olen niin katkeroitunut pitkään jatkuneen työttömyyteni johdosta ja ajattelen ettei minusta tosiaan ole töihin ja että kaikki muut työnhakijat ovat minua 100 kertaa parempia ja kuittaavat haussa olevan työpaikan, olen niin vihainen ja katkera! Minun elämässäni on ainut lohtu, tessu, koirani joka on niin ihana ja rakas minulle.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeuttakehiin

      Hei..Todellakin olet masentunut. Hei ei ihme kun olet työtön, sillä teitä on monta, eikä se tarkoita että olisitte huonoja, vaan työllistyminen on vaikeaa ja aina vaikenee mitä pidempään olet työttömänä. Älä soima itseäsi työttömyydestä, vaan hakeudu muiden työttömien joukkoon. Ihmisillä on paljon yksinäisyyttä, ja masennus saa jäämään kotiin. Olisi vaan rohkaistava itsensä ja jospa löytäisit elämänkumppanin josatain, rohkeutta vaan.
      Entä joku lenkkikaveri aluksi? koiran ulkoiluttajana vaan rohkeasti puhelemaan.toisille koiranomistajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe