Milloin windosista haittaohjelmaton?

win_kannattaa_vaihtaa

Wuosia(kymmeniä) käytin ja ongelmana olivat aina wirukset ja haittaohjelmat. Mitta tuli täyteen ja asensin Ubuntun rinnalle. Ei yhtäkään haittaohjelmaa, ei edes selaimeen toolbaria. Tätä nyt käytän koska on turvallinen valinta.

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows_Ubuntu

      Asenait Ubuntun ja haluat siis haittaohjelmattoman, hmm. mietihän uudestaan kirjoitustasi Jallu pieni.

      • wedä_w_päähän

        Mietippä ite "Asenait". Ubuntuun kun ei ole yhtäkään haittaohjelmaa ja windows imee niitä solkenaan... .... ....... ...


      • Bananamani
        wedä_w_päähän kirjoitti:

        Mietippä ite "Asenait". Ubuntuun kun ei ole yhtäkään haittaohjelmaa ja windows imee niitä solkenaan... .... ....... ...

        Ubuntu on haittaohjelma.
        Windows ei ole koskaan imenyt edes banaania.


    • Tosi_turvallinen_Windows

      Sehän ON JO haittaohjelmaton!
      Jo 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään haittaohjelmaa tai virusta!
      Windowsit XP ja 7.

      • Ei_toimi

        >...eikä vieläkään yhtään...

        Sinun örkintorjunta on vaan jumissa eikä löydä haitakkeita. ;)


      • näin_on_hutkittu
        Ei_toimi kirjoitti:

        >...eikä vieläkään yhtään...

        Sinun örkintorjunta on vaan jumissa eikä löydä haitakkeita. ;)

        MSE/Defender löytää 0% haittaohjelmista.


      • Ei_toimi kirjoitti:

        >...eikä vieläkään yhtään...

        Sinun örkintorjunta on vaan jumissa eikä löydä haitakkeita. ;)

        Kyllähän ne haitakkeet monessa tapauksessa näkyvät päällekin päin – Kari-parka vain ei huomaa koko asiaa!


      • Ei_en_ole_Mika

        Miksi ne eivät sitten löydy edes jäljestäpäin? Kyllähän virustunnisteet täyttyvät huonoillakin ohjelmilla - ennen pitkää......†


      • Ei_en_ole_Mika kirjoitti:

        Miksi ne eivät sitten löydy edes jäljestäpäin? Kyllähän virustunnisteet täyttyvät huonoillakin ohjelmilla - ennen pitkää......†

        Olettaen, että se on enää siinä vaiheessa toimintakunnossa – ja että käyttäjä tajuaa virustorjuntaohjelman ilmoitukset!


    • Erinomainen__Windows

      Mikalla on tuo vainoharha jo niin pitkällä, että jos vaikka tietokoneeseen tulee jokin pikkuvika - ihan vain uudelleenkäynnistyksellä korjattavissa oleva - Mika luulee senkin olevan haittaohjelma.....†
      Se on varmasti raskasta elää koko ajan haittaohjelman pelossa.......†
      Mutta toista se on meillä osaavilla käyttäjillä - me emme imuroi mitään haittaohjelmia tietämättämme ja meidän koneet ovat aina puhtaat!

      • Hmm, vai niin, Karin Mika-tauti taas pahenee......

        Etkös sinä täällä muutama vuosi takaperin elvistellyt sillä, kuinka Windowsille saa niitä työpöytästrippareita?


      • sylitanssii_ei_livenä
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Hmm, vai niin, Karin Mika-tauti taas pahenee......

        Etkös sinä täällä muutama vuosi takaperin elvistellyt sillä, kuinka Windowsille saa niitä työpöytästrippareita?

        Sanonta;
        Missä windows, siellä vain työpöytästrippari.


    • linuks_takapuoli

      Minä työnsin kaksi kurkkua anaaliin ja ei edes hymy noussut huulille....†

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe