Painokysymys

Oon 14v poika. Pituutta 178cm, painoa 54kg, enkä oo mitenkää harteikas. En oletettavasti oo ylipainone? Vai oonko? Mikä on raja ylipainolle? En oikee ymmärrä aiheesta mitään nii tulin tänne kyselemään.

13

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveysontärkeä

Kuulostaa reilusti alipainoisen mitoilta, ei ainakaan ylipainoa missään nimessä. Kouluterveydenhoitaja osaa kertoa paremmin, suosittelen hänen kanssa juttelemista.

• kalle15

ite oon 15 vuotias poika ja pituus on 174cm ja paino 82.1kg (aamuisin) omasta mielestä mulla on vähä ylipainoo..

• lihaspainaenemänkuläski

Jos olet lihaksikas niin se kertoo paljon. Mutta uskon että ikäisesi käyvät jo innokkaasti punttisalilla ja lihakset kasvavat. Kasvat kyllä varmaan vielä pidemmäksi.

• Raitis-Jorsku

Voi vitun anorektikko

• 65ujn

haha

• PoekaJokaVetääLeukaa

Olen 14v poeka ja oon 183cm ja 70kg. Vuosi sitten olin vähän vajaa 180cm ja painoa 60kg ja olin kait alipainoinen tai jotain vastaavaa. Ainakin laiha. Sain leuanvetotangon ja sen jälkeen olen vetänyt leukaa kotona aika paljon. Nyt saan 20 leukaa ja painoakin tuli 10kg vuoden sisällä lisää, kun hartiat kasvoi.

• etoleläski

Jos miinustat Pituudestasi painosi niin jos kyseinen tulos menee alle 100 Olet todella lihaksikas tai hieman ylipainoinen. Jos tulos menee Yli 120 Olet alipainoinen.
      178-54=124 eli olet selkeästi alipainoinen et todellakaan lihava/pullea tai mitään

• Hyvä, kiitokset kaikille vastauksista. Täytyy varmaan alkaa kasvattaa lihaksia. Ei nimittäin oo alipaino ainakaa ruuanpuutteesta kiinni :D

• SyöEnemmä

...jos sä nyt alat kasvattaan lihaksia etkä syö enemmän, nii sähän kuihut olemattomiin :/

• SyöEnemmä kirjoitti:

...jos sä nyt alat kasvattaan lihaksia etkä syö enemmän, nii sähän kuihut olemattomiin :/

Juu... En kyl aio muuttaa mitää jos alan treenaamaa. Oon aina syöny nii paljo ku oon halunnu, enkä oo koskaa taistellu ruokahaluu vastaan. Ja eiköhä ruokahalu kasva tarpeen kasvaessa, jos nyt alan lihaksia kasvattamaan.

• SyöEnemmä
        Poika-01 kirjoitti:

Juu... En kyl aio muuttaa mitää jos alan treenaamaa. Oon aina syöny nii paljo ku oon halunnu, enkä oo koskaa taistellu ruokahaluu vastaan. Ja eiköhä ruokahalu kasva tarpeen kasvaessa, jos nyt alan lihaksia kasvattamaan.

Mut mistä se meinaat ne lihakset sitte repästä? Juttele vaikka terkalle tai jolleki miten sun kanttis syyä...

• SyöEnemmä kirjoitti:

Mut mistä se meinaat ne lihakset sitte repästä? Juttele vaikka terkalle tai jolleki miten sun kanttis syyä...

Ei ne sekunnissa kasva. Eiköhä ruokailutottumuksii ehdi muuttaa tarpeen mukaan. Ja mulla ne on aina muuttunu käytännös itsestää.

• Marttamummo

SYÖ!!
      Muuten sust tulee alipainonen sanoo Marttamummo ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4346
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1290
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe