Oon 14v poika. Pituutta 178cm, painoa 54kg, enkä oo mitenkää harteikas. En oletettavasti oo ylipainone? Vai oonko? Mikä on raja ylipainolle? En oikee ymmärrä aiheesta mitään nii tulin tänne kyselemään.
Painokysymys
13
100
Vastaukset
- Terveysontärkeä
Kuulostaa reilusti alipainoisen mitoilta, ei ainakaan ylipainoa missään nimessä. Kouluterveydenhoitaja osaa kertoa paremmin, suosittelen hänen kanssa juttelemista.
- kalle15
ite oon 15 vuotias poika ja pituus on 174cm ja paino 82.1kg (aamuisin) omasta mielestä mulla on vähä ylipainoo..
- lihaspainaenemänkuläski
Jos olet lihaksikas niin se kertoo paljon. Mutta uskon että ikäisesi käyvät jo innokkaasti punttisalilla ja lihakset kasvavat. Kasvat kyllä varmaan vielä pidemmäksi.
- Raitis-Jorsku
Voi vitun anorektikko
- 65ujn
haha
- PoekaJokaVetääLeukaa
Olen 14v poeka ja oon 183cm ja 70kg. Vuosi sitten olin vähän vajaa 180cm ja painoa 60kg ja olin kait alipainoinen tai jotain vastaavaa. Ainakin laiha. Sain leuanvetotangon ja sen jälkeen olen vetänyt leukaa kotona aika paljon. Nyt saan 20 leukaa ja painoakin tuli 10kg vuoden sisällä lisää, kun hartiat kasvoi.
- etoleläski
Jos miinustat Pituudestasi painosi niin jos kyseinen tulos menee alle 100 Olet todella lihaksikas tai hieman ylipainoinen. Jos tulos menee Yli 120 Olet alipainoinen.
178-54=124 eli olet selkeästi alipainoinen et todellakaan lihava/pullea tai mitään Hyvä, kiitokset kaikille vastauksista. Täytyy varmaan alkaa kasvattaa lihaksia. Ei nimittäin oo alipaino ainakaa ruuanpuutteesta kiinni :D
- SyöEnemmä
...jos sä nyt alat kasvattaan lihaksia etkä syö enemmän, nii sähän kuihut olemattomiin :/
SyöEnemmä kirjoitti:
...jos sä nyt alat kasvattaan lihaksia etkä syö enemmän, nii sähän kuihut olemattomiin :/
Juu... En kyl aio muuttaa mitää jos alan treenaamaa. Oon aina syöny nii paljo ku oon halunnu, enkä oo koskaa taistellu ruokahaluu vastaan. Ja eiköhä ruokahalu kasva tarpeen kasvaessa, jos nyt alan lihaksia kasvattamaan.
- SyöEnemmä
Poika-01 kirjoitti:
Juu... En kyl aio muuttaa mitää jos alan treenaamaa. Oon aina syöny nii paljo ku oon halunnu, enkä oo koskaa taistellu ruokahaluu vastaan. Ja eiköhä ruokahalu kasva tarpeen kasvaessa, jos nyt alan lihaksia kasvattamaan.
Mut mistä se meinaat ne lihakset sitte repästä? Juttele vaikka terkalle tai jolleki miten sun kanttis syyä...
SyöEnemmä kirjoitti:
Mut mistä se meinaat ne lihakset sitte repästä? Juttele vaikka terkalle tai jolleki miten sun kanttis syyä...
Ei ne sekunnissa kasva. Eiköhä ruokailutottumuksii ehdi muuttaa tarpeen mukaan. Ja mulla ne on aina muuttunu käytännös itsestää.
- Marttamummo
SYÖ!!
Muuten sust tulee alipainonen sanoo Marttamummo ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984