Helsingin käräjäoikeus vangitsi viikonvaihteessa miehen, jota epäillään Tapanilan
IL tänään
Tapanilan raiskauksesta epäilty jäi heti kiinni - mukana hyvää tuuria
Jälleen raiskausepäily Tapanilan asemalla - poliisi kaipaa havaintoja
Viime keskiviikkoiltana Tapanilan aseman liepeillä tapahtuneelle raiskaukselle ei toistaiseksi ole ilmaantunut ulkopuolista silminnäkijää.
Raiskaus tapahtui, kun keski-ikäinen nainen ja raiskaaja poistuivat N-junasta yhtä matkaa Falkullantien suuntaan. Läheisen metsikön kohdalla mies raahasi naisen sivuun ja raiskasi tämän. Kello oli tuolloin 21:30-22:00.
26-vuotias vangittu
Iltalehden tietojen mukaan uhri oli sekä kuulo- että näkövammainen. Vammaisuudestaan huolimatta nainen pystyi ilmoittamaan raiskaajasta niin tarkat tuntomerkit, että lähistöllä ollut poliisipartio sai epäillyn nopeasti kiinni.
Tutkintaa johtava rikoskomisario Teija Koskenmäki-Karaharju ei suostu kommentoimaan tietoja sen enempää uhrin vammaisuudesta kuin epäillyn taustoista. Helsingin käräjäoikeus vangitsi lauantaina 26-vuotiaan ulkomaalaisen miehen raiskauksesta epäiltynä.
- Tutkinta jatkuu normaalein tavoin. En voi kertoa asiasta enempää. Koskenmäki-Karaharju toteaa.
Hänen mukaansa poliisilla on suurin piirtein selkeä näkemys tapahtumien kulusta. Silminnäkijöitä kuitenkin kaivataan edelleen.
TÄLLAISTAKO TYÖVOIMAA SUOMI TARVITSEE
KAMELILLAKOTIIN
0
65
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560