Näkee vain juntteja laukaalaisia, toisi maahanmuutajat aivan uutta väriä Laukaan katukuvaan !! Miksei täällä ole vastaanottokeskusta vielä ?? Olisikohan jo aika perustaa sellainen !! Vaikkapa Peurunka kävisi hyvänä tilana.
Miksi Laukaassa ei näy maahanmuuttajia ?
We_Want_Colours
8
366
Vastaukset
- sccchyuu
Kyllä sinne joku vasara murhaaja taas tulee elä sinä turvenuija hätäile
- dfycvghiuoijo
No voi voi reppanaa kun ei vieläkään tiedä että se "vasaramurhaaja" asui Jyväskylässä.Ne meinaa murhaajat asuu Jyväskylässä =)
- mamu67
Niin paska ja kuppanen kylä ettei edes mamut viitti tulle sinne.
- tilapäismajoitus
Eihän toi jyskälä kovin kaukana ole ja taksilla pääsee.....
- ffcvuiojik
Ei kuule edes haluta niitä tänne..
- sddfffg
Sinne laukaaseen vaan kaikki loiset siellä niitä on jo muutenkin
- rftgvhbujikolpö
...puhu itestäs vaan...
- dfxgghhh
Laukaa on ku paska junttilan tuvan seinässä haisee ja näyttää yhtä pahalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876