Arvoist naiset olkaa edes Joulu aattona viehkeitä,vietteleviä.Pukeutuukaa korsettiin,sukkanauhaliiveihin,halkiohousuihin,verkkosukkiin ym ym,niin pysyy pukin mieli virkeänä ja halukkaana.Kukapa jaksaa ilta illan perään katsoa sitä tuttua näkyä,nainen flanelisessa pyjamassa,sukat makkarassa,naiset tehkää suhteen piristämikseksi kaikki voitava ennen kuin on liian myöhäistä!Kaikille sex naisille HYVÄÄ JOULUA PUKIKASTA UUTTA VUOTTA!!
Naiset vietelkää pukki !
8
854
Vastaukset
- Joulumuorikka
..pukin tähän hätään löytäisi että voisi sille itsensä viehkeäksi ja vitteleväksi laittaa.
sinne arvoisien naisten pukiksi näin Jouluna muka pääsisi kun eivät huoli sinkkupukkia muulloinkaan.
- Joulumuorikka
..alkaa valmistelut seuraavaa joulua varten, eihän sitä kukaan näin äkkiseltään voi vierasta pukkia ottaa, katsotaan sitten vuoden päästä uudelleen kun tutustutaan.
Hyvää joulua sinullekkin. - Minkä takia
Joulumuorikka kirjoitti:
..alkaa valmistelut seuraavaa joulua varten, eihän sitä kukaan näin äkkiseltään voi vierasta pukkia ottaa, katsotaan sitten vuoden päästä uudelleen kun tutustutaan.
Hyvää joulua sinullekkin.Pihtaat ?
Jos mieles tekee?
- Mutsi56
Heti viettelen Pukin, kun on trimmannut itselleen pyykkilauta vatsan ja on muutenkin timmissä kunnossa.
- Mutsi56
sitroen kirjoitti:
sitä kaikkeahan minä juuri olenkin, niin että oi missä viivyt sä viel?
Tulenhan minä...Omani tuolla jo oottaa.. poroineen ja sarvineen.
Mutsi56 kirjoitti:
Tulenhan minä...Omani tuolla jo oottaa.. poroineen ja sarvineen.
mulle aina käy... Viuhka käy, kun vierestä viedään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1762064Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121289Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561162Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801120Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391069- 68986
- 64978
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125974Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925