Mistä johtuu kun lähetän sähköpostilla kuvan (elisa tai gmail) padilla tai Wid pöytäkoneella, kuva muuttuu vastaanottajalla kiinankieliseksi tekstiksi, missä ei ole mitään järkevää kun sen kääntää suomeksi.
Olen kokeillut lähettää gmaililla ja elisan wid liven kautta ja ristiin ja rastiin aina sama juttu. Eli olen lähettänyt itselle myös kokeilumielessä.
Aina sama kiinalainen teksti kuvan tilalla.
Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa, jos on miten on päässyt eroon tekstistä ja saannut kuvan tilalle.
Kuvat muuttu kiinankieliseksi tekstiksi
1
205
Vastaukset
Nyt pöytäkoneella tulee gmailin kautta kuva, mutta Ipadinn gamailin kautta edelleen se kiinalainen teksti.
Olen pulassa, löytyykö apua. Suoritin virksentorjuntaohjelmalla täydellisen järjestelmän tarkistuksen...ei löytynyt mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww701150EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 77813
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23625- 28604