Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

37

  1. Affinity photo

    Olen uusi käyttäjä. En löydä kohtaa, miten voi perua tehdyn valinnan. Voisiko joku kertoa, mistä kohtaa sieltä löytyy.
    Kuvankäsittely
    3
    1075
  2. Nikon D810 , otetussa kuvassa tarkennuspiste

    Löytyykö tästä mallista sitä. Kun kuva on otettu ja haluaa tarkastaa mihinkä tarkennuspiste oli säädetty. Nikon 610 ma
    Nikon
    2
    793
  3. Laukaistujen kuvien määrä?

    Miten saan selville laukaistujen kuvien määrän, kamera Nikon D 610?
    Nikon
    2
    252
  4. Miten saan kamerasta laukaistun kuvien määrän

    Kamera on Nikon D 610. Olen vaihtamassa kameraa, olisi hyvä tietää todellinen laukaisumäärä.
    Valokuvausvälineet
    5
    548
  5. Kuvat suttaantuu, kun siirtää pöytäkoneelta

    Mistä voisi johtua, kun lähettää sähköpostilla Wid 10 Pöytäkoneelta kuvan Ipad pro:n. Olen kokeillu lähettää alkuperäise
    Kuvankäsittely
    5
    133
  6. Nikon 610 videokuvaus

    Olen tällä kuvaillut jo n. 3,5 vuotta. Nyt ensimmäisen kerran olen kokeillut videon käyttöä. Muuten on kokeilu onnistunu
    Nikon
    10
    176
  7. Miten Photoshopissa auki esim. 4 kuvaa auki

    Eli miten saan ne neljä kuvaa auki sinne tasopaneeliin allekkain että saan jokaiselle kuvalle tehtyä maskin. Tarve on tä
    Kuvankäsittely
    5
    92
  8. Kahden kuvan yhdistäminen Photoshop CC

    Eli mten saan kaksi eri kuvaa auki tasopaneeliin allekkain, niin että voin säätää esim läpinäkyvyyttä. Minulla oli ennen
    Kuvankäsittely
    6
    983
  9. Kameran ja objektiivin välinen välys

    Olen huomannut kameran ja objektiivin liitoksessa välystä. Välys on kehänsuuntaista, eli kun objektiivin laittaa kiinni
    Valokuvausvälineet
    6
    230
  10. Kuvat muuttu kiinankieliseksi tekstiksi

    Mistä johtuu kun lähetän sähköpostilla kuvan (elisa tai gmail) padilla tai Wid pöytäkoneella, kuva muuttuu vastaanottaja
    Tietotekniikka
    1
    78
  11. Lr5 siirto PSe10 kuva heikkenee,miksi

    Miksi kuvan laatu heikkenee kun sen siirtää PSe 10 käsiteltäväksi, Sieltä Lightroom 5:stä.
    Kuvankäsittely
    12
    113