Ford Mondeo 2,0 145hv Trend M5 Wagon

tietämätön1978

mitäpä mielipiteitä kyseisestä farmarista ? ostaakko, vai eikö.. :)

6

324

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavuttomuus

Siinäpä melkoinen kysymys ja ihan parhaasta paikasta olet hakemassa vahvistusta.

• tietävä1975

Kannattaa ostaa jos juuri sellaisen auton tarvitsee ja on sopivan hyvä yksilö eikä liian kallis. Ja jos on rahaa.
      Muuten ei.

• kfikkfkfk

järkevä kysymys kun ei sanota auton ikää eikä kilomterejä. no foordit on yleensä ottaen aika paskoja. kokemusta on jamkertyyy koko ajan

• yrjryjryjj

Huono vääntö alakieroksilla jos jo turboon tottunut.Tehot tulee vasta huudattamalla kehiin.
      Laturi voi simahtaa tuosta vaan sadassa tonnissa.Muuten kestävä ketjukone muutoin.
      Vaihteisto takertelee leppoisalla käytöllä ja yllättäen nelosvaihde joka pitää napakasti vaihtaa tai narahtaa sykronointi.

• Körmyily

Meillä on toinen Mondeo farkku diesel. Ensimmäinen toimi paremmin kuin tämä uusi. Edellisellä ajoin 80000 km. tällä nykyisellä on mittarissa 55000 km. Suurin harmi on ollut eturenkaiden kuluminen. Tässä nykyisessä eturenkaat kuluivat 25000 km ajon aikana niin että teräskudos oli näkyvillä molemmissa eturenkaissa. Maahantuoja väittää ettei autossa ole mitään vikaa ja säädöt ovat kohdillaan ??? Heidän mielipide on täyttä valhetta. Sama vika oli edellisessäkin Mondeossa, siinä vain toinen eturengas kului vastaavalla tavalla. Nyt kun olen hankkimassa kolmatta Mondeota tulen vaatimaan eturenkaiden aurauskulmien ym. kulmien säätöjen tarkastuksen ja tarvittavien säätöjen suorittamisen. Muuten auto ovat toimineet aika hyvin eikä akkukaan ole tyhjentynyt tässä nykyisessä

• NastatLähti

Minulla meni takarenkaat sisäreunoista kahdesta mondeosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe