Valehtelin miehelleni että olen raskaana

suurinkusettajaever

Olen säälittävä ja todella pahassa tilanteessa.

Mieheni halusi jättää minut joten valehtelin että olen raskaana. Hän ei siltikään halunnut kuulla minusta. Tapaili toista naista pari kuukautta.

Sitten tuli se päivä kun hän halusi jutella raskaudesta. Esitin että semmoinen on edelleen päällä. Illan päätteeksi jotenkin ihmeen kaupalla asia johti toiseen ja aloimme tapailemaan uudelleen.

Suhteessa on ollut paljon ylä-ja alamäkiä. Siksi odotin vain hetkeä että hän jättäisi minut taas ja voisin kertoa raskauden päättyneen.

Hänestä paljastuikin kunnollinen mies ja hän haluaa olla kanssani.
Ja vauvan. Jota ei ole tulossakaan. Mitä helvettiä mä teen?

6

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoLintuinen

      Tietenkin paras vaihtoehto on aina rehellisyys, mutta teidän suhde on ei lähtenyt enää rehellisestä pohjalta liikkeelle, eli riskinä on varmaan se, että hän jättää sinut kerrottuasi totuuden?
      Oletko varma, että haluat olla edes tämän ihmisen kanssa loppuelämäsi?
      Aikaimoinen valhe kantaa vielä mukana, koska pian pitäisi jo näkyä muutoksia ja entäs kun neuvolassakin pitäisi käydä n. vkolla 8?

      Jos kerrot hänelle saaneesi keskenmenon ja suhteenne jatkuu, pystytkö elämään valheen kanssa?

    • suurinkusettajaever

      Olen kertonut miehelle että valheellinen raskaus olisi päättynyt. Mies vetäytyi ja etääntyi.. lopulta tuli näkemään minua ja kertoi epäilleensä tarinaa jossa vaiheessa. Ja nyt kun en ole enää raskaana niin tuntuu hänestä että ei ehtinyt mitään konkreettisia todisteitakaan näkemään. Kokee, että ei ehkä voi luottaa minuun. Pysyn viileänä ja kysyin että miksi hän epäilee minua. Hänellä on ehkä aiemmassa suhteessa ollut valheita ja pettämistä minkä takia ei osaa luottaa. Ja tosiaan olen aika hiljaa ollutkin tästä keksitystä raskaudesta kun halusin vain kostaa enkä tiennyt että palaisimme yhteen. Vaikka olen usein kysynyt, että onko hän kanssani minun takia eikä vauvan .. niin näyttäisi siltä että meidän tulevaisuus on todella epävarma.

      Tämän viime näkemisen jälkeen mies alkoi käyttäytyä entistä kylmemmin minua kohtaan.. nyt kuitenkin laittoi viestiä.

      Pystyn varmaankin hoitamaan asiat sille mallille että saisin hänet uskomaan minua. Luottamusta ei ole menetetty. Hänen sanojaan lainaten "ei ole mitään näyttöä sitä vastaan ettetkö olisi ollut raskaana mutta ei myöskään niin että olisit ollut".

      Mä en tosiaan tiedä miten tämmöisen valheen kanssa eläisin jos kyseessä olisi vahva rakastava parisuhde. Suhteemme on ollut vaikea, uskoisin että itse olen se joka rakastaa tosissaan, toinen vielä laahaa taaempana tunteidensa kanssa. En tiedä tuleeko meille yhteistä tulevaisuutta, tällä hetkellä se ei edes suostu koskemaan muhun.

      äh en tiiä oon ehkä enemmän sekasin kuin aiemmin..

      • Anonyymi

        Ei kukaan joka rakastaa toista valehtele hänelle. Niin että toivon että että hän menee omille teilleen ja löytää rehellisen ihmisen vierelleen .valheelle ei voi koskaan perustaa yhtään mitään
        Joten etsi itsellesi uusi ihminen sillä valheesi on valitettavasti väärä tapa pitää jotain ihmistä lähellään


    • Anonyymi

      Mun kaveri valehteli olevansa raskaana

      • Anonyymi

        Silloin on kaveruus epärealistisia muissakin asioissa jos niin vakavia asioita viitsii valehdella.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin on sairasta valehdella niin vakavalla asialla , jos hän nyt tuli takaisin niin olet itse sillä varjolla saanut hänet luoksesi . Sano hänelle asia kuten se on, hän jää luoksesi jos rakastaa sinua, ja jos ei rakasta niin lähtee Valheilla on aina lyhyet jäljet .
      Joten miksi edes mietit mitään mitä tekisit , kun ainoa mitä sinun on tehtävä on sanottava että valehtelit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe