Olen säälittävä ja todella pahassa tilanteessa.
Mieheni halusi jättää minut joten valehtelin että olen raskaana. Hän ei siltikään halunnut kuulla minusta. Tapaili toista naista pari kuukautta.
Sitten tuli se päivä kun hän halusi jutella raskaudesta. Esitin että semmoinen on edelleen päällä. Illan päätteeksi jotenkin ihmeen kaupalla asia johti toiseen ja aloimme tapailemaan uudelleen.
Suhteessa on ollut paljon ylä-ja alamäkiä. Siksi odotin vain hetkeä että hän jättäisi minut taas ja voisin kertoa raskauden päättyneen.
Hänestä paljastuikin kunnollinen mies ja hän haluaa olla kanssani.
Ja vauvan. Jota ei ole tulossakaan. Mitä helvettiä mä teen?
Valehtelin miehelleni että olen raskaana
6
1535
Vastaukset
- OutoLintuinen
Tietenkin paras vaihtoehto on aina rehellisyys, mutta teidän suhde on ei lähtenyt enää rehellisestä pohjalta liikkeelle, eli riskinä on varmaan se, että hän jättää sinut kerrottuasi totuuden?
Oletko varma, että haluat olla edes tämän ihmisen kanssa loppuelämäsi?
Aikaimoinen valhe kantaa vielä mukana, koska pian pitäisi jo näkyä muutoksia ja entäs kun neuvolassakin pitäisi käydä n. vkolla 8?
Jos kerrot hänelle saaneesi keskenmenon ja suhteenne jatkuu, pystytkö elämään valheen kanssa? - suurinkusettajaever
Olen kertonut miehelle että valheellinen raskaus olisi päättynyt. Mies vetäytyi ja etääntyi.. lopulta tuli näkemään minua ja kertoi epäilleensä tarinaa jossa vaiheessa. Ja nyt kun en ole enää raskaana niin tuntuu hänestä että ei ehtinyt mitään konkreettisia todisteitakaan näkemään. Kokee, että ei ehkä voi luottaa minuun. Pysyn viileänä ja kysyin että miksi hän epäilee minua. Hänellä on ehkä aiemmassa suhteessa ollut valheita ja pettämistä minkä takia ei osaa luottaa. Ja tosiaan olen aika hiljaa ollutkin tästä keksitystä raskaudesta kun halusin vain kostaa enkä tiennyt että palaisimme yhteen. Vaikka olen usein kysynyt, että onko hän kanssani minun takia eikä vauvan .. niin näyttäisi siltä että meidän tulevaisuus on todella epävarma.
Tämän viime näkemisen jälkeen mies alkoi käyttäytyä entistä kylmemmin minua kohtaan.. nyt kuitenkin laittoi viestiä.
Pystyn varmaankin hoitamaan asiat sille mallille että saisin hänet uskomaan minua. Luottamusta ei ole menetetty. Hänen sanojaan lainaten "ei ole mitään näyttöä sitä vastaan ettetkö olisi ollut raskaana mutta ei myöskään niin että olisit ollut".
Mä en tosiaan tiedä miten tämmöisen valheen kanssa eläisin jos kyseessä olisi vahva rakastava parisuhde. Suhteemme on ollut vaikea, uskoisin että itse olen se joka rakastaa tosissaan, toinen vielä laahaa taaempana tunteidensa kanssa. En tiedä tuleeko meille yhteistä tulevaisuutta, tällä hetkellä se ei edes suostu koskemaan muhun.
äh en tiiä oon ehkä enemmän sekasin kuin aiemmin..- Anonyymi
Ei kukaan joka rakastaa toista valehtele hänelle. Niin että toivon että että hän menee omille teilleen ja löytää rehellisen ihmisen vierelleen .valheelle ei voi koskaan perustaa yhtään mitään
Joten etsi itsellesi uusi ihminen sillä valheesi on valitettavasti väärä tapa pitää jotain ihmistä lähellään
- Anonyymi
Mun kaveri valehteli olevansa raskaana
- Anonyymi
Silloin on kaveruus epärealistisia muissakin asioissa jos niin vakavia asioita viitsii valehdella.
- Anonyymi
Ensinnäkin on sairasta valehdella niin vakavalla asialla , jos hän nyt tuli takaisin niin olet itse sillä varjolla saanut hänet luoksesi . Sano hänelle asia kuten se on, hän jää luoksesi jos rakastaa sinua, ja jos ei rakasta niin lähtee Valheilla on aina lyhyet jäljet .
Joten miksi edes mietit mitään mitä tekisit , kun ainoa mitä sinun on tehtävä on sanottava että valehtelit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990