Päivitys ei asennu

MikseiMikäänOnnistu

Avatessani koneen huomasin, että saatavilla on kahdeksan päivitystä. Seitsemän tärkeää päivitystä asentuivat ilman ongelmia, mutta yksi valinnainen ei tunnu asentuvan millään... Koko ajan lukee vain "Valmistellaan asennusta"; näin on ollut jo ainakin puoli tuntia. Olen keskeyttänytkin asennuksen pariin kertaan, mutta kun laitan päivitykset uudelleen päälle, se jatkaa tuosta valinnaisesta päivityksestä.

Toinen asiani koskee Acrobat Readeria. Huomasin, että siihenkin on päivitys, joten asensin senkin. Kuitenkaan päivityksenkin jälkeen Firefox väittää sen olevan turvaton. Reader on nyt pois käytöstä, kuten myös uusin Flash, jonka luin olevan turvaton...

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AloittajaTäällä

Kello on jo yli neljän, eikä tuo yksi päivitys ole vieläkään asentunut... Onkohan koneessani jotain vikaa, vai mikä mättää?

• AloittajaTäällä

Pirulainen oli jäänyt jumiin. Kun sammutin koneen ja käynnistin sen uudelleen, päivitys asentui heti. :) Tosin sammutin koneen vasta, kun olin surffailut netissä... Onko siinä jotain vaaraa, että surffailee netissä, vaikka jotkin päivitykset olisivat asentamatta...?

• näinkannattaa

Adobe poistoon Sumatra pdf readerin asennus ja Firefoxsin tilalle parempi Chrome.

• AloittajaTäällä

Entäs tuo nettisurffailu, kun päivityksiä on asentumatta...?

Ajattelin ladata Chromen siinä vaiheessa, kun Katsomo luopuu Silverlightista. Käsittääkseni vain Chromessa on tuo HTML5-tekniikka?

• kannattaaasentaa
        AloittajaTäällä kirjoitti:

Entäs tuo nettisurffailu, kun päivityksiä on asentumatta...?

Ajattelin ladata Chromen siinä vaiheessa, kun Katsomo luopuu Silverlightista. Käsittääkseni vain Chromessa on tuo HTML5-tekniikka?

Kaikissa selaimissa on mutta Chrome kannattaa asentaa jo pelkäsrään parhaimmuudensa vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37