ko kova siivoomaan, mulle ie jää oikeesti mitään kotitöitä. Tulen kotiin kello 18 joka päivä töistä ja täällä on putupuhdasta ja siivottu jokapäivä. Mieskin on duunissa mutta pääsee jo 15 kotiin. Hän teke ruokaa, siivoo, pyykkää, ompelee hoitaa koirat ja lapset, käy kaupassa... ihanne mies siis teille kaikille josta olette todella kateellisia, mutta kun ei mulle jää kotitöitä ollenkaan tykkään tehdä kotitöitä. Olisi kiva vaikka tiskaa, mutta ei ole tiskejä.
Nyt varmaan sanotte että oispa tomonen mies, no ei oo kivaa.
Autokin on aina imuroitu ennenkun lähen duunaa, ei sitäkään tarvi siivoo.
Olette nyt varmaan kateellisen sisnisiä että olen hullu kun puhun tommosia, mutta hän tekee liikaa kotitöitä eikä jätä mulle yhtään. Olenm sanonu mutta hän vaan halua tehdä, eilen ompeli mulle kauppakassin, mutta sanoin et mitämä tällä teen kun sä käyt kaupassa. No mies sano että käy vaikka kirjastossa.
Mitä voisi tehdä kun mies on
9
98
Vastaukset
- satuillaan
Hhhaaaa... mikä ongelma-mies :) Ompeli kauppakassin.... nauraa vedet silmissä. Ihan kiva, kuka tollaista vässyä toivoo..
- Lässyhei
No, kun sulla sitä aikaa on ,niin voit opetella kirjoittamaan ja lukemaan, hae sieltä kirjastosta oppikirjoja, älä mene Alkoon siitä ei hyvää seuraa.
- Lässyntrolli
Jaahas, ja taas jurrissa, puistostako sää tuollaisen aarteen löysit, juotte yhdessä ja sää keksit trolleja kännissä tänne hahaaaa puistokemistit hahaaa
- eiseitekeksiny
Raision narsisti sossuviranomaiset ne oli valehtellessaan tuomio-istuimessa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan ja sairaudessaan..
- Hehheh889
Tämä on kyllä provo, koska eihän tuollaisia miehiä ole olemassakaan.
- Puhupukille
Joko olet herännyt päiväunestasi?
- isäinpäivä
Olen tässä jo odotellut , koska aloitat avaukset ISÄINpäivästä, se päivähän on sinulle myrkkyä , kuin suolaa haavoihin.
- mikäonlapsenetu
ja isänpäivä; ei ole näkynyt 8 vuoteen; RAISION KAUPUNGIN SOSIAALIVIRANOMAISTEN VALEHDELLESSA TUOMIOISTUIMESSA
LAPSEN OLOSUHTEET, TOIVEET JA LAUSUNNOT ASUMISESTAAN
MYÖS ISÄLLÄÄN PERÄTTÖMÄSSÄ LAUSUMASSAAN JA SAIRAU-DESSAAN!!!
- rami47
Miehenä voit naattia jumalan antimista. Voit hiestä märkänä nussia töidenjälkeen siskontyttöä perseeseen ja tunkea vessaharjaa suuhun. Voit antaa jumalan nimeen aamukasteet kissallesi ja antaa tälle vasenta kivestä korvaan.
Ps. Olen vain isoluinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954