Mitä voisi tehdä kun mies on

eikannatakadehtii

ko kova siivoomaan, mulle ie jää oikeesti mitään kotitöitä. Tulen kotiin kello 18 joka päivä töistä ja täällä on putupuhdasta ja siivottu jokapäivä. Mieskin on duunissa mutta pääsee jo 15 kotiin. Hän teke ruokaa, siivoo, pyykkää, ompelee hoitaa koirat ja lapset, käy kaupassa... ihanne mies siis teille kaikille josta olette todella kateellisia, mutta kun ei mulle jää kotitöitä ollenkaan tykkään tehdä kotitöitä. Olisi kiva vaikka tiskaa, mutta ei ole tiskejä.
Nyt varmaan sanotte että oispa tomonen mies, no ei oo kivaa.
Autokin on aina imuroitu ennenkun lähen duunaa, ei sitäkään tarvi siivoo.
Olette nyt varmaan kateellisen sisnisiä että olen hullu kun puhun tommosia, mutta hän tekee liikaa kotitöitä eikä jätä mulle yhtään. Olenm sanonu mutta hän vaan halua tehdä, eilen ompeli mulle kauppakassin, mutta sanoin et mitämä tällä teen kun sä käyt kaupassa. No mies sano että käy vaikka kirjastossa.

9

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satuillaan

Hhhaaaa... mikä ongelma-mies :) Ompeli kauppakassin.... nauraa vedet silmissä. Ihan kiva, kuka tollaista vässyä toivoo..

• Lässyhei

No, kun sulla sitä aikaa on ,niin voit opetella kirjoittamaan ja lukemaan, hae sieltä kirjastosta oppikirjoja, älä mene Alkoon siitä ei hyvää seuraa.

• Lässyntrolli

Jaahas, ja taas jurrissa, puistostako sää tuollaisen aarteen löysit, juotte yhdessä ja sää keksit trolleja kännissä tänne hahaaaa puistokemistit hahaaa

• eiseitekeksiny

Raision narsisti sossuviranomaiset ne oli valehtellessaan tuomio-istuimessa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan ja sairaudessaan..

• Hehheh889

Tämä on kyllä provo, koska eihän tuollaisia miehiä ole olemassakaan.

• Puhupukille

Joko olet herännyt päiväunestasi?

• isäinpäivä

Olen tässä jo odotellut , koska aloitat avaukset ISÄINpäivästä, se päivähän on sinulle myrkkyä , kuin suolaa haavoihin.

• mikäonlapsenetu

ja isänpäivä; ei ole näkynyt 8 vuoteen; RAISION KAUPUNGIN SOSIAALIVIRANOMAISTEN VALEHDELLESSA TUOMIOISTUIMESSA
        LAPSEN OLOSUHTEET, TOIVEET JA LAUSUNNOT ASUMISESTAAN
        MYÖS ISÄLLÄÄN PERÄTTÖMÄSSÄ LAUSUMASSAAN JA SAIRAU-DESSAAN!!!

• rami47

Miehenä voit naattia jumalan antimista. Voit hiestä märkänä nussia töidenjälkeen siskontyttöä perseeseen ja tunkea vessaharjaa suuhun. Voit antaa jumalan nimeen aamukasteet kissallesi ja antaa tälle vasenta kivestä korvaan.
      Ps. Olen vain isoluinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe