Moi!
Miehelläni on kyseinen automalli ja siinä ilmenee sateella seuraavanlaisia ongelmia:
Ohjaustehostimen merkkivalo syttyy, mutta se toimii. Kun auto ostettiin pesin konehuoneen painepesurilla ja silloin ohjaustehostin temppuili 2 päivää eikä tominut.
Moottorin virhevalo on syttynyt sain nollattua vag-comilla.
Lisäksi valot välkkyvät ja käynti on epätasaista.
Ilmeisesti nämä on jokinlaisia tyyppivikoja näissä, mutta en ole löytänyt suoraa vastaus mikä olisi ongelma.
Kiitos jos vaivaudutte ja vastauksia löytyisi.
Octavia III sähköongelmat sateella
15
130
Vastaukset
- kyykkisOnHomo
"ilmeisesti tyyppivika". Röllille kaikki keksityt viat ovat tyyppivikoja.
Kiinnostus samaan sukupuoleen on sairasta ja tuomittavaa. - mitäs.läksit
Syynä on juurikin se moottoritilan peseminen painepesurilla. Ei sellaista pidä mennä tekemään.
- Skodaasio
Veho tekee näitä Skodille aika usein
Lisäpalvelut (maksulliset)
[ ] Moottoripesu
http://www.veho.fi/huolto/huollon-palvelut/lentohuolto/ - Tekeekö.todella
Skodaasio kirjoitti:
Veho tekee näitä Skodille aika usein
Lisäpalvelut (maksulliset)
[ ] Moottoripesu
http://www.veho.fi/huolto/huollon-palvelut/lentohuolto/Eivät kuitenkaan minun autoni moottoria suostuneet pesemään, vedoten juuri että vettä voi päästä väärään paikkaan. En ollut kyllä lennolle menossa, muuten vain olisin halunnut pesettää moottoritilan.
- Autoinsinööri
Tekeekö.todella kirjoitti:
Eivät kuitenkaan minun autoni moottoria suostuneet pesemään, vedoten juuri että vettä voi päästä väärään paikkaan. En ollut kyllä lennolle menossa, muuten vain olisin halunnut pesettää moottoritilan.
Niillä on Kärcherin halvimmat pesurit ja ne on usein rikki. Siinä se tekosyy. Kerran minun superbia "pesivät" ja näin että olivat vain hinkanneet kojelauta-silikoonispraytä kaikkialle. Siinä se "pesu". Ei muuten käynnistyny sen jälkeen skooda.
- hinkkaa.poju.hinkkaa
Autoinsinööri kirjoitti:
Niillä on Kärcherin halvimmat pesurit ja ne on usein rikki. Siinä se tekosyy. Kerran minun superbia "pesivät" ja näin että olivat vain hinkanneet kojelauta-silikoonispraytä kaikkialle. Siinä se "pesu". Ei muuten käynnistyny sen jälkeen skooda.
Jaha. Tämäkö oli sitten kyykmannen älyvapaa pulautus? Ei ole poju pitkään aikaan kirjoitanut omalla nickillään.
- tsihhiihaahhaa
Skodamies ja hänen mies?
Vesi valuu skodassa. On varmaan alunperin suunniteltu kaalien kärräykseen jolloin pienet reiät ovat olleet eduksi. Sitten sitä alettiin myymään halpuutus audina ja jotkut ostivat sen hahhaaaaaaahhaaaahhaaaa. Ai että mä kuolen nauruun! Ahhhaaaahhaahaaaaa... - PsykTri
Joku lienee hermostunut. Ohessa suoran määritelmää:
Geometriassa, topologiassa ja muilla näille rinnasteisilla matematiikan aloilla suora määritellään pisteen ominaisuuksien ja aksioomien avulla.
Jos suora katkaistaan ja toinen puolikas poistetaan, saadaan puolisuora eli säde. Jos puolisuora katkaistaan, saadaan puolisuora ja jana.- hehkulamppuhuijausVW
VW tehtaan insinöörit avautuu Suomi24?
- llä_toope
hehkulamppuhuijausVW kirjoitti:
:llä
- seonvwaudijasama
hehkulamppuhuijausVW kirjoitti:
Ei viiden ässän ossille kannata yrittää kielioppia opettaa. Se poika pistelee vaan sekavia sanoja peräjälkeen, tosin keskittymiskyvyn puute ei anna myöten kirjoittaa kovin pitkiä lauseita.
Oli huvittavan näköistä kun yksi skodisti oli superpinsa kanssa pesussa, ajoi ulos ja yritti lähteä ajamaan. Superbi pomppi kuin kenguru, oli ilmeisesti päässyt vettä jonnekin mihin ei olis pitänyt. Ei viitsi edes ajatella sitä vesimäärää joka on päässyt sinne itäiseen homokoppiin sisään....mutta voi sitä heijausta ja pomputusta, semmoinen vanhanaikainen sämpylä, sen kun olis ehtiny saada videolle. olis jo youtubessa.
- skoda.kurnutin.se.on
Joku kertoi joskus perheen ladasta ja tämä kertoja oli perheen lapsi, kun liikenne valoista lähtivät liikkeelle. Ladassa tietenkin sattui olemaan kengurubensaa ja se pomppi koko risteyksen ylitse niin että nikamat paukkuivat. Kertoja kertoi, kuinka häpesi ihan kamalasti ja yhä muistaessaan tapauksen, häpeää. Se oli kuulemma itä-autolle ihan yleinen piirre, mutta risteysalueella oli paljon katsojia.
Skoda ei ole tuosta parantanut geenejään vaan samaa pomppurautaa on yhä tarjolla. Ehkä vesikin vaikuttaa asiaa, mutta kyllä ne pomppii muutenkin.
- F20.0
Aloittelijan eli nimimerkki Octavia-miehen sukupuoli-identiteetti tuntuu olevan hakusessa. Toivottavasti ei huumeista johtuvaa?
- rssskooda
Ei mitään huolta on niissä vikoja kuivalla ilmallakin osta mersu jos rahat riittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044