Ulosteeni on ollu kohta 2kuukautta koostumukseltaan erilaista. Ulosteeni on perusväriltään vaaleampaa kuin ennen, mutta mukana on lähes aina limaa jossa on sulamatonta ruokaa, vihreitä, tummia ja punaisia paakkuja. Uloste on myös usein todella löysää ja ajoittain myös ummetusta. Muutaman kerran uloste on ollut koostumukseltaan normaalia kahden kuukauden aikana. Uskoisin että paakut eivät ole verta, koska ulosteen väri on muuten vaalean ruskeaa. Hemoglobiini otettiin muutama viikko sitten ja se oli täysin kunnossa. Vatsakipuakin on ajoittain vasemmalla navan korkeudella. Minulle on diagnosoitu välilevyn pullistuma vasemmalle selkään ja miettinyt säteileekään se vatsanpuolle, kun kivut tuntuu ainoastaan vatsassa maatessa ja istuessa.
Olen ymmärtänyt että pahanlaatuiset kasvaimet ovat nuorilla harvinaisia, ikää minulla 27v. Muita oireita ei minulla ole ollut jotka viittaisivat johkin tiettyyn. Jos jollain on kokemuksia moisesta niin kaikki tieto on tervetullutta. Vielä en ole lääkärissä käynyt, mutta täytyy varmaan pian mennä jos ei ala muuttumaan.
vatsantoiminta
4
129
Vastaukset
- pekekpl
Pahoittelut kysymyksen huonosta äidinkielestä.
Lisäisin vielä onko jollain kokemuksia kuinka tämmöisiä vaivoja tutkitaan? Alkaa oleen jo stressi sitä luokkaa että pakko mennä lääkäriin ja mahdollisia tuloksia saa pääkaupunkiseudulla varmasti odottaa.. Itsellä on iso kynnys lääkärille mennä. Pelottaa käydä vessassa kun ei tiiä minkälaista hirvitystä tulee ja sekin pelottaa jos ei oo päiviin tarvinnut käydä. - Hotaja
Ootko lukenut ärtyneen suolen oireista? Oireita mm. vatsakivut, ulosteen muuttuminen ripuliin tai ummetukseen ja voivat vaihdella päivittäin, pienet papanamaiset ulosteet ja lima niiden joukossa.
Mitkä ovat ruokailutottumuksesi? Mitä syöt ja kuinka usein? Jos hb ollut normaali, kertoo ainakin, ettei suolistossasi ole missään verenvuotoa. - luontaiskaupasta
Jos on suolenoireita niin alappa käyttään aboa medican boulardiitapletteja niin muutaman viikon kuluttua vatsa toimii normaalisti ja ärtyneen paksusuolen oireetkin häviävät. Muidenkin firmojen tuotetta myydään mutta ei ole niin tehokkaita. Ja toinen mainio tuote on serrapeptaasitabletit. Minulla toiminut molemmat ja auttavat toistuviin virtsatulehduksiin myöskin.
- pekekpl
Kiitoksia. Pitää käydä apteekissa. Ruokailutottumukset on kyllä pielessä. Välillä menee kaljaa, pizzaa ja kaikkea mitä ei tarttisi syödä.. Verilättyjä syömällä näytti ulosteen väri normaalilta vaikka koostumus ei näyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803