Jollain tavalla luulen että minulle on syntynyt jonkinlainen riippuvuus ihmisistä ja menettämisen pelko huonon itsetunnon seurauksena. Tapasin ihanan miehen ja sain tehtyä aloitteen. Olemme tapailleet monet kerrat ja joka kerta tilanne on pahempi. Minua ahdistaa joka kerran enemmän ja enemmän. Tunnen itseni todella turhaksi ja minulla on jatkuva pelko että mies jättää minut. En uskalla olla oma itseni miehen seurassa, koska pelkään mokaavani. No se ei ole oikeastaan se ongelma tässä vaan mustasukkaisuus. Olen salaa kiitollinen siitä että mies on ujo eikä tykkää juoksennella baareissa. Mutta en kestä yhtäkään naispuolista henkilöä hänen luonaan. Sattui sellainen tilanne että mies tapasi minun siskoni. He juttelivat keskenään ja silloin sisälläni tuntui hyvin tuskaiselta. Olen siitä lähtien oikeastaan ollut jopa masentunut. Kestin tilanteen vaivalla loppuun asti ihan hiljaa, koska en halunnut nolata itseäni ja alkaa huutamaan. Mutta kun mies oli poissa, käskin siskoani painumaan ---->. Se tilanne oli todella ahdistava minulle. Kuulin nyt että mies oli käynyt kahvilassa, juuri siellä missä minun entinen kaveri oli töissä. Olen aina ihaillut kaveriani koska hän on laiha ja kaunis, hyvin sosiaalinen, mukava ja hauska. Miehet on roikkunut siinä tyttösessä jo kouluajoilta lähtien. Hän oli niin "suosittu" miesten keskuudessa. Ette arvaa miltä se minusta tuntui? Heti tuli tunne että mies jättää minut. Tämä mustasukkaisuus on todella ahdistavaa. Olen yrittänyt päästä siitä eroon, mutta en keksi mitään keinoa. Olen nykyisin ollut ihan masentunut ja todella surullinen. Pelkään että masennun ihan oikeasti vakavasti ja kohta olen jossain nurkassa syömässä lääkkeitä. Mustasukkaisuus pilaa elämäni. Karkotan kohta miehen ihan oikeasti, jos en pääse eroon tästä vaivasta. Mies on varmaan jo huomannut sen, että en ole samanlainen, pirteä kuin ennen olin. En jaksa olla iloinen.. :( en pysty.
Mustasukkaisuus pilaa elämäni
Auttakaaminuaa
1
93
Vastaukset
- Niintuleepilaamaan
Kannattaa mennä hakemaan apua, yksin et ongelmasi kanssa selviä ja suhteesi tulee varmasti päättymään ennen pitkää, jos ajatuksenjuoksusi on tuollainen. Ammattiauttajalla selviää ne syyt mistä johtuu, että ajattelet noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513