Mitä mieltä?

jouni88199

www.blommendahl.com

Kaverille tekivät ihan ok sivut, mutta mietin juuri että onko tuo 17€ kuukaudessa liikaa? saako jostain halvemmalla. Muistaaksini kotisivukoneella oli sama hinta.

13

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko.Martikainen

      Osaavat asiansa. Onhan noilla facebook-sivuilla yli 10.000 tykkäystä, että kyllä se jostain kertoo. Googlaa nimellä: Henry Blommendahl Design

      • tykkäyksistä

        Eipä noi tykkääjät paljoa kerro, mutta hyvä palvelu on kuitenkin kyseisellä lafkalla!


      • Hyväon

        Ihan ok!


    • mikälaatu

      Edullinen on kyllä. Mikä laatu kotisivuilla?

      • EhkäSuomenParhain

        Hyvä laatu on. 9/10


    • Tarvitseeko-tukipalvelua

      Jos haluaa maksaa tukipalvelusta niin suht ok hinta, web-hotelli jossa on CMS-järjestelmä ( oma domain) maksaa 50-80€ vuodessa ja useimmat pystyvät tekemään sivut noilla CMS-järjestelmillä ilman tukipalvelun apua.

      • ergretg54g345

        ~30€ vuodessa. Esim OVH, SunComet, ymym.


    • TyytyväinenYrittäjä

      Tilasin yritykselle kotisivut tuolta. Olen ollut tyytyväinen.

    • Hyväon

      Juuh hyvä on

    • Eijatkoon

      Haiskahtaa kyllä. Henry Blommendahl tai Henry Blommendahl Design nimellä toimivaa yritystä ei edes löydy YTJ tietopalvelusta.

      Sivulla ei ole yhteystietoja tai y-tunnusta näkyvillä, mistään referensseistä puhumattakaan. Itse blommendahl.com domainkin on merkitty kuuluvaksi Julia Pohjanheimo nimiselle henkilölle.

      Facebook -tykkääjätkin on kerätty rahahoukutteisella arvonnalla, jonka pääpalkintoa ei arvonnan sääntöjen mahdottomuuden takia tule kukaan koskaan edes saamaan.

      Kiertäkää kaukaa.

    • IhanJeees

      Vaikuttaa kyllä hyvältä!

    • Aarno91

      Voin toteuttaa responsiiviset ja erittäin näyttävät sivut edullisesti, pieni seo optimointi sisältyy kauppaan muut tarpeelliset asiat, kävijäseurantaa markkinointia varten jne. Katattava paketti yhden kärpäsen iskulla. Vastaavanlaisesta projektista veloitetaan yleensä 1000-6000€, meikäläisen hp. 350€ :) sivut toteutetaan huolellisesti 3-7 vrk kuluessa. Annan täyden takuun. sp: webdezigner91#outlook.com

      • asdsr

        Työnäytteitä?

        Ja webhotelli tarjoaa kyllä kävijäseurannan ihan ilman mitään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe