Onko mies hyvän panon/pillun koukussa?

Naikkonen45

Mulla on salarakas, jonka kanssa jo pidetty yhtä viitisen vuotta. Viimeiset pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän kireetä. Riidelty, oltu eri mieltä asioista, mietitty lopettamista jo monta kertaa. Aina kuitenkin päädytty taas näkemään ja harrastettu jumalattoman kiihkeetä ja hyvää seksiä. Mies on sanonut useasti, että olen ehdottomasti sen paras pano ja koskaan ei ole nauttinut seksistä näin paljon. Oon kuitenkin myös tosi hankala ja vittumainen ihminen ja mies on saanut tuta mun mielialavaihteluistani. Jostain kumman syystä ei vaan pistä lopullisesti poikki. Voisi mun mielestä sen hyvin tehdä, kun kuitenkin selvästi kärsii näistä mun tuittuiluista. Miehet, selittäkääs, miksi tää mies vaan roikkuu mussa? Miksi ei lopeta, kun saa sitä seksiä muualtakin? Miksi se sietää ja kestää mua? Väittää rakastavansa mutta itse epäilen sitä. Voiko kyse olla niinkin yksinkertaisesta asiasta, että olen kuulemma mieletön suihinottaja ja mies on aina ihan taivaissa mun käsittelyssä? Huomaan sen kyllä itsekin...

7

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se vaan on, itselläni oli suhde naiseen jonka kanssa oli pelkkää riitelyä mut sen kanssa naiminen oli aivan jotain niin taivaallista, et pari vuotta oltiin vaan seksin takia yhdessä.

• qqwdqwdd

Tollanen tuittupää voi olla seksikästä jo sinänsä joten ei mikään ihme jos luonteesi saa miehen himoitsemaan sinua.

• ihmettlenvaan

Kyllähän se noin on mutta miksi sun pitää olla vittupää?

Omakohtaista kokemusta on aiheesta ja tollanen muija heivataan heti, kun löytyy mukava nainen vaikka seksi olisikin hieman laimeempaa mut säästää hermoja ja sydäntä..

• Naikkonen45

Olen luonteeltani temperamenttinen ja tunneihminen. Elän elämääni hetkessä ja tunteella. Mies taas on hyvin rationaalinen ja mustavalkoinen. Ei kovinkaan ajattelevainen ja analyyttinen ja siksi olemme välillä törmäyskurssilla. Mutta fyysinen puoli toimii saumattomasti ja sängyssä olemme kuin yksi ihminen. Ihmettelen, että jaksaa mua edelleen katsella mutta kai sitä sit jaksaa tällaista, kunhan ei tartte elää yhdessä ;-)

• Fysiikkakunnnossa

Kiinnostaisiko vaihtelu.
      Olisin kiinnostunut jakamaan nautintoja..mielikuvitusta...
      Missäpäin Suomea naikkonen 45

• 0701

Kyse lienee siitä että ette asu yhdessä. Eli hänen ei tarvitse täyttää/sietää kaikkia oikuttelujasi. Olenko väärässä jos veikkaan että olet Oinas?

Tuittupään kanssa asuminen voi olla todella raskasta. Mutta seksi sellaisen kanssa on todella hyvää. Nimittäin, poikkeuksetta he panostavat siihenkin kaikkensa.

Sanoisin että jos molemmat olette tyytyväisiä tilanteeseen niin jatkakaa suhdetta. Kunnes löydätte sen elämänkumppanin joka teille sopii paremmin. Elon päiviä ei ole yhtään hukattavaksi. Ne kun eivät tule koskaan takaisin.

• ddfffggghh

Kiinnostaako löylykauha perseeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe