Onko mies hyvän panon/pillun koukussa?

Naikkonen45

Mulla on salarakas, jonka kanssa jo pidetty yhtä viitisen vuotta. Viimeiset pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän kireetä. Riidelty, oltu eri mieltä asioista, mietitty lopettamista jo monta kertaa. Aina kuitenkin päädytty taas näkemään ja harrastettu jumalattoman kiihkeetä ja hyvää seksiä. Mies on sanonut useasti, että olen ehdottomasti sen paras pano ja koskaan ei ole nauttinut seksistä näin paljon. Oon kuitenkin myös tosi hankala ja vittumainen ihminen ja mies on saanut tuta mun mielialavaihteluistani. Jostain kumman syystä ei vaan pistä lopullisesti poikki. Voisi mun mielestä sen hyvin tehdä, kun kuitenkin selvästi kärsii näistä mun tuittuiluista. Miehet, selittäkääs, miksi tää mies vaan roikkuu mussa? Miksi ei lopeta, kun saa sitä seksiä muualtakin? Miksi se sietää ja kestää mua? Väittää rakastavansa mutta itse epäilen sitä. Voiko kyse olla niinkin yksinkertaisesta asiasta, että olen kuulemma mieletön suihinottaja ja mies on aina ihan taivaissa mun käsittelyssä? Huomaan sen kyllä itsekin...

7

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se vaan on, itselläni oli suhde naiseen jonka kanssa oli pelkkää riitelyä mut sen kanssa naiminen oli aivan jotain niin taivaallista, et pari vuotta oltiin vaan seksin takia yhdessä.

• qqwdqwdd

Tollanen tuittupää voi olla seksikästä jo sinänsä joten ei mikään ihme jos luonteesi saa miehen himoitsemaan sinua.

• ihmettlenvaan

Kyllähän se noin on mutta miksi sun pitää olla vittupää?

Omakohtaista kokemusta on aiheesta ja tollanen muija heivataan heti, kun löytyy mukava nainen vaikka seksi olisikin hieman laimeempaa mut säästää hermoja ja sydäntä..

• Naikkonen45

Olen luonteeltani temperamenttinen ja tunneihminen. Elän elämääni hetkessä ja tunteella. Mies taas on hyvin rationaalinen ja mustavalkoinen. Ei kovinkaan ajattelevainen ja analyyttinen ja siksi olemme välillä törmäyskurssilla. Mutta fyysinen puoli toimii saumattomasti ja sängyssä olemme kuin yksi ihminen. Ihmettelen, että jaksaa mua edelleen katsella mutta kai sitä sit jaksaa tällaista, kunhan ei tartte elää yhdessä ;-)

• Fysiikkakunnnossa

Kiinnostaisiko vaihtelu.
      Olisin kiinnostunut jakamaan nautintoja..mielikuvitusta...
      Missäpäin Suomea naikkonen 45

• 0701

Kyse lienee siitä että ette asu yhdessä. Eli hänen ei tarvitse täyttää/sietää kaikkia oikuttelujasi. Olenko väärässä jos veikkaan että olet Oinas?

Tuittupään kanssa asuminen voi olla todella raskasta. Mutta seksi sellaisen kanssa on todella hyvää. Nimittäin, poikkeuksetta he panostavat siihenkin kaikkensa.

Sanoisin että jos molemmat olette tyytyväisiä tilanteeseen niin jatkakaa suhdetta. Kunnes löydätte sen elämänkumppanin joka teille sopii paremmin. Elon päiviä ei ole yhtään hukattavaksi. Ne kun eivät tule koskaan takaisin.

• ddfffggghh

Kiinnostaako löylykauha perseeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      374
      3214
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe