Miten suostutella hamsteriin?

Hamsulainen

Juu, eli haluaisin nyt syyrialaisen hamsterin, mutta vanhemmat väittää vastaan : "me matkustetaan koko ajan, siinä on liikaa työtä jne.", mutta mulla on kyllä aiemmin ollut hamsteri, eikä kenelläkään meidän perheessä ole allergioita.
Ainoa "suuri" este olisi se matkustelu (nyt tarkoitan vaikka matkaa Aasiaan, tai Etelä-Ameriikkaan) mutta kun me ei matkustella paljon, just tultiin matkalta pari kuukautta sitten, ja ennen sitä matkaa ei oltu käyty 6 vuoteen missään ulkomailla, ei Helsingissä jne. Eli tälläistä on vanhempien mielestä matkustelu :D.
Olen nyt 11 v, täytän ihan just 12 v, olen lukenut hirveästi tietoa hamsuista, ja kuten sanoin, minulla oli ennen hamsu, jolla ainoa miinus elämässään, oli minun mukaan pieni häkki. Silloin vanhemmat oli kyllä ihastuneita hamstereihin, mutta nyt kyllä se rakkaus taisi jäädä tien toiselle puolelle. Mitä teen? (Kokeista olen saanut hyviä numeroita, ja olen kyllä valmis siivoamaan milloin tahansa kunhan saan hamsterin.)
Pahoittelen kirjoitusvirheistä :).

2

237

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamstre

No en oikeen tiedä mutta voisit vaikka kerätä rahaa hamsteriin tekemällä kotitöitä tai jotain muuta sellaista mistä voisit saada rahaa:) Ite omistan kaks syyrian hamsuu ja pääsin siitä aika helpolla ku äiti ite ehotti hasteria sit tienasin yhteensä 60 euroo niin nyt mulla sitte ne hamsut on. Toivottavasti oli apua:)

• Auttaako

Kerran sulla on ollut aiemmin hamsteri, oletko laiminlyöntyt hoidon tai jotain?
      Kannattaa aloittaa sillä, että kysyt kavereilta/naapureilta/isovanhemmilta JOS saan hamsterin pystyttekö hoitamaan sitä reissun ajan. Tai edes käymään katsomassa onko sillä kaikki hyvin. Perjaatteessa hamsteri kyllä pystyy olemaan kotona pari päivää yksin (vaikka el suojelulain mukaan kerran vrk pitää eläimen tila tarkastaa) Minun hamsterini ollut 3pv yksin kotona, kunhan ruokaa ja vettä on hyvin pärjää.
      Jos ei kukaan voi hoitaa eläinkauppaan voi viedä hoitoon, se toki maksaa tai jos ostaa hamsterin kasvattajalta voi kysyä voiko sinne tuoda hoitoon tarvittaessa.

Toivottavasti auttaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe