Moi onko kellään tietoa onko Sony Xperia E4 puhelimessa suomen kieltä kun se tulee Ruotsista? Tilasin Teknikmagasinetiltä 99€ hintaan ja se on jo tulossa, mahdollisesti tiistaina perillä.
Kellään tietoa?
Sonyxperiae4
11234
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 11
Vanhimmat
Yleensä on kun pohjoismaisesta liikkeestä tilattu mutta varmaksi ei voi sanoa. Olisi kannattanut selvittää tämä ennen tilaamista vaikkapa kysymällä liikkeestä.
Olisi pitänyt mutta kun 99e saa niin oli pakko tilata nopeesti ja luulin että tulee Suomen keskusvarastosta kun suomeksi lukee ja eikä ollu mitään mainintaa että tulisi Ruotsista. Uskoisin että olisi suomen kieli koska käytetään ä ö ja å kirjaimia Ruotsissa mutta joo jos kukaan ei voi vahvistaa niin pitää vaan odottaa, kiitos kuitenkin!
Käsitykseni mukaan normaaleissa kansan puhelimissa on todella useita kieliä. Vajavaisesti on kieliä vain kiinanpuhelimissa, tms., niissäkin ilmoitetaan vajaavainen kielivalikko.
Jos Ruotsissa myydään puhelinta jossa ei ole suomen kieltä, kyllä se pitäisi eriksen olmoittaa,
Ok entä jos siinä ei ole nyt niin voiko siihen erikseen ladata suomen kielen?
Ei heillä ole velvollisuutta ilmoittaa onko puhelimessa mitkä kielet. Eihän suomessakaan esim Gigantti ilmoita onko heidän myymissä Android malleissa muiden maiden kieliä ellei erikseen kysy.
Suomenkieltä ei voi erikseen asentaa paitsi roottaamalla ja custom romin asennuksella ja se taas voi viedä takuun tai jopa rikkoa puhelimen.
Pitäisi kyllä löytyä suomi kielivalikosta heti alussa kun asetuksia tehdään. Ainoastaan näppäimistöön joutuu mahdollisesti lataamaan kielipaketin.
http://www.teknikmagasinet.fi/tuotevalikoima/puhelimet-ja-mokkulat/matkapuhelimet/android/sony-e2105-xperia-e4-black ei tuolla ainakaan näy että ei olis suomen kieltä mutta aattelin kysyä kun tuli mieleen ku katsoin lähetysseurantaa että tuleekin Ruotsista
Sen näkee sitten tiistaina.
Nykyisessä puhelimessa on paljon kielivaihtoehtoja mukaan lukien svenska ja ostettu Suomesta niin eiköhän siinäkin ole suomen kieli onhan Sony maailmanlaajuinen yritys.
Teen kokeen! Katsotaan kuin kusessa olen. Itsellä on Sony XPERIA V, ja tuo on liki sama.... vanhempi malli. itsellä on kielivalikossa ainakin 26 eri kieltä, eli on hyvä kokeilla ja sieltä löytyy ruotsi, jolle puhelimen asetan.
Kun puhelin on käyttövalmis, niin vedän näytöstä alas ylävalikon.
Aivan äärioikealla on kuvake josta saan asetukset. Installingas
vedän näyttöä allemas ja löydän kohdan : SPRÄK OCH INMATNING <=valitse tuo
Aivan ylälaidassa tätä näyttöä on valinta Spärk <=Valitse tuo
Nyt avautuu julmetun pitkä lista josta voi valita kieleksi SUOMI, itselläni se oli aivan listan huipulla, mutta se löytyy kelaamalla sivua alemma.
Tämä sama toiminee näin myös samsungin tableteissa.
Kun valitsen kieleksi suomi, niin sen viereen ilmestyy valnta täppä ja sivun alalaidasta valitsen OK, jolloin asia on bueno.
Ei tarvi pelätä vieraskielistä laitetta jos se muuten toimii Suomessa
Pelkäsin koska tuli Ruotsista mutta suomen kieltä ehdotti heti kättelyssä