Meitä on 1 aikuinen ja 8,16,17v lapset toiveissa matkustaa Thaimaaseen. Ehkäpä Phuketiin? Suosituksia? Matka-ajankohta lienee tammikuu 2016. Mistä olette varanneet matkoja ja millä hinnalla. Asiallisia vastauksia, kiitos.
ensimmäistä kertaa Thaimaaseen
7
57
Vastaukset
- lahteeseen
En tiedä siitä mutta menen ensi viikolla Tampereeseen.
Olen kesällä menossa Kuopiooseen. - Thaimaantuulikki
No, en välttämättä kyllä menisi sinne Phuketiin, eikä taatusti Pattayalle. Lapsesi ovat jo sen verran isoja, että tajuavat kyllä ne jaloissa pyörivät ilotytöt ja ladyboyt tietyn palvelun tarjoajiksi. Se on monelle nuorelle aika shokki, etenkin lomalla. Ja tuosta asiasta ei liiemmin matkatoimistojen esitteissä kerrota.
Suosittelen jotain vielää meidän turistien pilaamatonta kohdetta, esimerkiksi Koh Sametia. Itse asiassa, kaikki Koh-alkuiset kohteet ova loistavia. Niissä pääsee rentoutumaan ja nauttimaan rantaelämästä, mutta paljon muutakin puuhaa löytyy helpolla. Hintataso ei ole paljoakaan Phuketia korkeampi, laatu kylläkin. Jos noin kauas matkustaa, ja vielä lasten kanssa, kannattaa mennä ikimuistoiseen paratiisiin, ei katselemaan sitä huonointa Thaimaan menoa.
Lukaisepa alkuun vaikka kaikkien suosituimpien Thaimaan kohteiden esittely seuraavilta sivuilta,saat aika tarkat kuvan, mitä on odotettavissa:
http://thaimaa.biz/
http://thaimaahan.net/- PhuketMiiPääng
Phuketin hintatasosta ei Thaimaantuulikilla ole selvästi mitään tietoa. Koh Samui on edullisempi kuin Phuket. Takseihin menee Phuketissa helposti monta sataa euroa kahden viikon matkalla.
- EräsPerhe
Thaimaantuulikki perustuuko kirjoituksesi omiin kokemuksiin vai luuloon?
Mekin hieman empien otimme 5 vuotta sitten edullisen äkkilähdön Pattayalle ja totesimme sen olevan hyvä kohde. Eihän yksikään valveutunut vanhempi vie lapsiaan Pattayan Walking streetille auringon laskun jälkeen. Ja sama varmaan koskee Phuketin Patongin aluetta. - mietivielä
Phuket on kyllä tosi kallis,oli aika yllätys meille viime talvena kun ennen olemme olleet Krabilla ja Koh Lantalla!
Osasta tuotteita ja palveluita sai maksaa jopa yli puolet ylihintaa.Sai toki niitä halvemmallakin jostain mutta piti nähdä itse vaivaa ja kuluttaa aikaa ja sellainen ei mielestäni kuulu lomaan!- PhuketinMiinukset
Taksien kanssa tinkaaminen, ärsyttävät räätälit.
- amaran
Siis olette menossa Thaimaahan, ette Thaimaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203