Olkaapa tarkkana kirkonkylällä. Siellä jotkut harrastaa autojen naarmuttamista. Omaan autooni ei ole koskettu, enkä suosittele sitä tekemäänkään. Joillekin tekisi hyvää käydä joku vihanhallintakurssi, niin ei tarvitsisi koskea toisen omaisuuteen.
Ilkivaltaa
Järkikäteen
9
201
Vastaukset
- MuistojaAmareista
Kynsilakalla korjattiin entisaikaan silmäpaot sukkahousuista.
- Järkikäteen
Itse pidän pesismailan auton mukana. Joten tervetuloa testaamaan
- Naarmuuttajahvesi
Itse pidän käsiasetta.
- Järkikäteen
Naarmuuttajahvesi kirjoitti:
Itse pidän käsiasetta.
Onnea toivotan sulle. Sitä tulet tarvitsemaan.
- Naarmuttajahvesi
Jaa onnea? Mulla on aika hyvä sihti.
- Järkikäteen
Naarmuttajahvesi kirjoitti:
Jaa onnea? Mulla on aika hyvä sihti.
Valitettavasti sekään ei auta.
- Naarmuttajahvesi
Järkikäteen kirjoitti:
Valitettavasti sekään ei auta.
No kiitos kuitenkin kun onnea toivotat. Käsiase pysyy mukana ja sihti on hyvä. Ja hommat senkun jatkuu.
- Naapurista
Itse vältän käymästä koko paikkakunnalla.
- sivistymätöntäporukkaa
Älä tuu meille, mää heinäveille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048