World Family News. Naisen tahdot

Titinallenkauhustooreja

Kouluajoista ja niistä naisten höpö höpö kulttuurituotteista opittua se, että naiselle on tyhmät jutut tärkeitä.

Nuori mies saattaa ajatella, että miksi vastasukupuoli ei arvostaa hänessä juuri sitä, missä hän on hyvää, onko nainen sokeaa, joka ei tiedä mikä on hyvää. Niin ainakin itse ajattelin ennen ja kyllä tottamaar, nainen ei arvosta samaa juttua, mitä mies arvostaa.

Sen mies oppii vähitelleen. Naista pitää jättää. Miehellä pitää olla jokin omaa tekemistä ja vieraisiin naisiin sopii niin kuin mennä. En tiedä miten perheissä, jossa on pehmeitä narttuarvoja...ja miesarvoja, mutta kovemmassakin puuskassa kannattaa tarttua vieraaseen pilluun ja pitää tiukasti kiinni, koska kovat oman perhen arvot ovat yhtä pierusta kuin olla voi, niinhän kaupunkilainen elämä tahtoo - vapaata seksiä, mihin maaseutu ei astu, vaikka sitäkin harjoitellaan sellaisessa kasvoväännössä, koska kaikki tietävät kaikesta, että sattuu pitkälle tuonpuoleiseen kun akka tappaa sinua vuosien jälkeen. Pitkä muisti ei kannata, sillä sillä voi tuhota toisten elämiä.


Millä oikeudella nainen tahtoo olla oikeammassa kuin mies?


Naisen eteen likaisissa vaatteissa ei kannata tulla.

Saat seksiä kun nainen on valmis (biologisesti kerran kuukaudessa, jos rehellisiä ollaan, mutta apinat useammin).

Pesitkö kätesi?

Menee töihin. Jätä lapset. Vaikkapa lasten tarhaan äläkä vikise.

Naapuri on parempi kuin sinä.

Vuonna 1905 sinä löit minua pahasti.

Sinä pilasit minun elämäni.

En tahdo olla lasten vahtina.

Haluan rahaa, kunniaa, vierasta seksiä.

Älä tee sitä, älä tee tätä.

Voisitko nostaa laatikoita korkealta tai muuta paskaa.

Ostetaan sitä ja tätä.

Lähdetään lomalle.

Puhuu minulle kun minä puhun sinulle.

Minä en anna sinulle vapata aikaa.

Olet tyhmä mies.

Anoppi on ja pysyy. Äitisi on perseestä äläkä mies tuo sitä ämmää tänne.

Vanhempi poika on samanlainen (paska) kuin isänsä.

Rakastan vain tyttäriä. Miehet ovat pahoja.

Olen huono sängyssä. En tahdo, en uskalla ym.

Koko vitun ajan - petitkö minua, koska, miten, kuinka paljon, sillä minäkin tein niin. :-)

Nainen on supervalehtelija, mutta onko se muka epänormaalia!?

Nyt on naisen aikaa ja voimme erota.

Rakastan naapuria - sanoi vihdoin vaimo, kun pääsimme yhdessä kaikki alastomina saunaan.

Pitää mennä sinne ja tänne ja sinne ja tänne. Seuraa minua, tuo sitä ja tuota, sitä ja tuota.

Mies selittää vaimolle juttua, mutta narttu ei kässää.
Älä mies yritä, vaan mee yliopistoon.

Korjaa sitä ja korjaa tätä.

Minä saan vihastua, huutaa, tapella mutta kun mies tahtoo, niin soitan poliisit.

Sosiaalitoimistosta en pidä, mutta soitan varmuuden vuoksi.

Hups tein väärin, tapoin miehen, mutta ehkä kaikki järjestyy.

Olen kateellinen nainen. Haikara olen.

Ruumis on sitä ja tätä paskaa samaa rataa.

Puhutaan mies.

Sinä olet nolla, sillä et saavuttanut elämässäsi mitään toisin kuin eräs tuttava teki.

Otimme koiran turhaan, tapetaan elukka kun ei jaksaa hoitaa.

Onko rahaa?

Älä likaa asuntoa.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 169
        4709
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        124
        4290
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        25
        2800
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1911
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1774
      6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1680
      7. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1679
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        94
        1635
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1583
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1531
      Aihe