Minulla on pakkomielle joka ahdistaa minua paljon. Olen yrittänyt päästä siitä eroon, mutta en voi itselleni mitään. Aina kun luen lehtiä ja siinä sattuu olemaan joku hyvä juttu, minkä luen. Minun on pakko ottaa se talteen. Minulla on monta laatikollista kotona sivuja, joitain hyviä lehtijuttuja. Toinen ongelma on että minun on aivan pakko tallentaa nettisivuja. Minun kone on kohta varmaan täynnä joitain uutissivuja ja netistä tallennettuja kuvia. Yleensä ne ovat eläimiä. Olen eläinrakas ihminen ja minulle tulee tarve tallentaa eläimen kuva, koska se on niin ihana. Jos en sitä tee niin iskee ahdistus. Nyt minulle iski ahdistus sitten siitä että koko koneen muisti on täynnä niitä kuvia, joita en oikeastaan edes katso. En raaski poistaa mitään.
Pakko tallettaa sivuja ja artikkeleita
olenkoihanhullu
2
125
Vastaukset
- säästätilaa
Pistä muistitikulle. Laatikolliseen tikkuja mahtuu varmaan monta vuotta.
- Kunnantätihoitaa
Tai sitte järkeilet. Kukaan ei tarvi niitä. Kaupungin ja kunnan arkistointi on sitä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1504057
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312646- 252248
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472144Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191728Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s331661Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301644- 61403
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?321104- 931052