haluan anoreksian

hmmmmmmmmmmmm

miten saisin anoreksian? olen 30 kiloa ylipainoinen ja olen tässä viimeisten 4 vuoden aikana halunnut laihtua ja paljon! ehkä anoreksia on liian raju sana mutta... ja tiedän että mulla ei oo kaikki muumit laaksossa mut, ärsyttää tää ylipaino niin paljon et. joku apuun?

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos ihmeessä haluat anoreksian (joka on vitun sairasta koska oon ittekki anorektikko) mut siis näin. Lopeta kokonaan syöminen, ja juo vaan vettä. Se helpottaa. Ensin saattaa tuntua heikolta kun ei syö vaan juo. Mut kyl se siitä. Oon itte 12v ja oon 157cm pitkä ja painan 31kg.... Eli jos tosiaan haluat laihtua niin lopeta syöminen,liiku päivässä 1-2 kg , käy juoksulenkeillä ja kävelylenkeillä. Eli liiku enemmän mitä syöt/juot. Jos tuntuu "läskiltä" nii ei kun sormet kurkkuun

    • eianoreksiaa..a

      Olet oikeassa, se ON liian raju sana tähän. Jos olet ylipainoinen ja haluat laihduttaa, otaksuisin että sen avulla haluat tulla TERVEEMMÄKSI ja KAUNIIMMAKSI (ei sillä ettet jo olisi kaunis) ETKÄ loppujrn lopuksi kasaksi luuta ja nahkaa joka ei osaa eikä jaksa ajatella enää mitään muuta kiin laihtumista painoa kaloreita ja laihduttamista ja painoa. Anoreksia ri ole synonyymi laihuudelle, se on sairaus joka oikeasti pilaa elämäsi. Ei kukaan anorektikkokaan oikeasti halua (sori nyt vaan) anoreksiaansa, sairas mieli vaan uskottelee heille että "älä jätä minua, tapa itsesi kurjuudella ja syömispelleilyllä!". Sama kuin menisit jonekin masennuspalstalle ja kysyisit miten saa masennuksen. Jos haluat vain olla laiha (etkä tarvitse elämääsi _mitään_ muuta), pysy vaan täällä palstoilla lukemassa pro anojen ja anojen laihdutusvinkkejä, mutta jos haluat olla laiha(/hoikka) ja KAUNIS ja hyvinvoiva, pyydän sinua suuntaamaan laihdutus palstalle.

    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa dietti anoreksia ei ole leikin asia:)

      • Anonyymi

        KOSKAAN ei kannata aloittaa dieettiä, nehän loppuu aikanaan. Mutta kun opettelee syömään oikein ja ennen kaikkea vähemmän, sekä liikkumaan kohtuullisesti niin paino laskee ja pysyykin poissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe