Mökkipellet on idiootteja

mietteitämieti

Eipä ole järkeä pitää kahta asuntoa pystyssä.
nykyajan paskahousut eivät enää osaa tyytyä vaatimattomaan elämään vaan rakennellaan ökymökit viedään sinne kaikki mitä okt sisältää
Silti nöyristellään valtiolle mikä kusee teitä silmään ja kieltää jopa mökillänne asumisen. hehheh.

mikä vitun mökki kysyn vaan?

ja kermapersehän se pankkilainalla kaiken ostelee.
jos parikyttonnilla saa mökin veden ääreltä ihan sama minkälaisen veden ( yksi lysti ) niin ei ole järkeä laittaa sataatonnia menemään.

kaupunkielämä nyt on perseestä tietenkin.

14

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muikeasti

      No nyt niitä mökkejä voi oikotien sijaan katso pakkohuutokauppojen sivulta :)))

      • tyhjänsaapyytämättäkin

        Kun vaan olisi niitä pakkohuudettavia mökkejä. Muutama tosi kulahtanut rantapaikka, mutta ei mitään kunnollista. Eikö nyt pitäisi olla lama?


    • JeshJesh

      Mihin ne ylimääräiset rahat pitäisi laittaa kun ei kaikkea saa reippaaseen elämään ja matkusteluun millään menemään. Mökki on mukava kohde.

    • WukYu

      Voi voi kun on katkeran ihmisen kirjoittama. Joko olet rasvannut hirttoköyden itsellesi.

    • Ruahahhaa

      On tainnut oman vouti viedä.

      • koskaan_ollutkaan

        Kuulostaa enempi vuokraluuserin avautumiselta. Vapaa kuin taivaan lintu, halpa vuokra = jää rahaa elämiseen. Autoillakin tapasivat muutama vuosi sitten elvistellä.

        Vaan kun on aikaa vierähtänyt 10-15 vuotta ja "seiniin rahansa haaskanneet pankin velkaorjat" ovatkin saaneet jo yhden kämpän lainat maksettua -> on vaihdettu parempaan (rivari/ok) tai hommattu kesämökki... niin nyt pikkuisen vuokraluuseria harmittaa, kun omat rahat vaan edelleen "katoaa jonnekin" (pääasiassa Läskin taskuun) ts. edelleen tuhnutetaan vanhassa kerrostalokaksiossa ja maksellaan käytetyn auton lainoja pois (jep, velka pelottaa - paitsi pikavipit auton osto velaksi).


    • Perjantaina_mökille_jee

      Huoletonna olla vois - sullakin jos mökki ois
      Ei tarvis pillereitä käyttää - tuvassa vain mukia täyttää
      Voi kun sullekin onnen sais - palstalta itkut marinat pois

      • Makselehan_veroja

        Mene sinä mäökillesi niin minä lähden omalleni 3viikoksi malagaan! Vain tuhnut suomessa mökkeilee!


      • Mustikko

        Minä asun pahimmat pakkaset pois alta Portugalin asunnossa, hyvä elämä kyllä alkaa vasta varhain keväällä mökillä ja kestää näihin päiviin asti. Hyvää talvea sinulle.


      • MökkiläinenM
        Makselehan_veroja kirjoitti:

        Mene sinä mäökillesi niin minä lähden omalleni 3viikoksi malagaan! Vain tuhnut suomessa mökkeilee!

        Työnantaja maksaa ulkomaan matkat, nytkin katsellaan Intianvaltamerta kämpän terassilta. Kesäksi palataan keski-suomeen mökkeilemään. Vai oikein Malagaan asti. Saako sieltä läkisoosia ostettua suomenkielellä Reiskan&Arskan Suomi-ravintolasta


    • mökkiluuseri

      Täällä mökillä saaressa ollaan ja slow lifeä vietetään. Kun mökki on jo velaton, niin kulut lähes nollissa. Yleensä vuoden aikana tulee käytyä töissä pari kolme kuukautta, muuten tulee elettyä täällä työttömyyskorvauksilla ja omavaraisesti.

      Ei harmita. Päin vastoin. Nyt nostamaan verkot...

    • pelleoletsinäkin

      pysy vaan siellä saaressa mutta älä kerro missä niin en polta sun mökkiäs, pelle.
      köyhä kun olet niin ei et paremmasta tiedä.
      itse jätän katiskani mökille muttei tarvi soutaa saareen.

    • suksisinäkinvittuun

      "Työnantaja maksaa ulkomaan matkat, nytkin katsellaan Intianvaltamerta kämpän terassilta. Kesäksi palataan keski-suomeen mökkeilemään. Vai oikein Malagaan asti. Saako sieltä läkisoosia ostettua suomenkielellä Reiskan&Arskan Suomi-ravintolasta"

      niin koska ei sulla köyhällä ole itse mitään varaa maksaa. pankki maksaa tai työnantaja.
      velkamökillä käyt ja olet niiden muiden järvipellejen kanssa samaa kastia.

    • importanty

      vitun paskahousut sun muut kädettömät uus rikkaat muuttakaa tanne maalle , sielu lepää kun pääsee pois siitä vitun aikasesta oravanpyörästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe