löysin youtubesta suomalaisen kummitus sarjan liekö nuo jutut ees totta
https://www.youtube.com/watch?v=KOZU_lpfXOk
Aavedata sarja
26
2652
Vastaukset
- ghostboosters
Sarja on tieteellisin perustein vertaisarvioitu ja siten täyttä faktaa.
- gfhgfhgh
Ei ole millään tavalla arvioitu:D
- Kertokaapas
No miten selitätte itse nuo ilmiöt? Teillä on varmaan jokin selitys. Olisi hauska kuulla.
- Kiinnostavaa
Kiitos linkistä! Mielenkiintoista katsottavaa. :)
- g544r2matticifefefrg
Hauska vekotin kyllä tuo kahiseva matolaatikko jonka sisältä kuuluu aina "Matti" =D, vähä näyttää kahelilta kun ne juttelee tuolle laatikolle ja sieltä tulee joku valmiiksi koodattu vastaus takas :'D
- Anonyymi
VITTU TE OOTTE TYHMIÄTÄÄON IHAN PELKKÄÄ PASKAA JA TOI KOHISEVA PASKALAATIKKO
- Anonyymi
Oikeesti toi matolaatikko on nauhotetta noiden Tojotan sisämelusta. Satunnaiset puheäänet on se vähä mitä Tojon sterkkareista ja noiden jutustelusta kuuluu infernaalisen rengasmelun yli.
- Rockabye
Vastaukset ei ole millään tapaa valmiiksi koodattuja, ja vastauksia todellakin tulee. Itsekin kyseisen masiinan omistan. Kannattaa oikeasti paneutua hommaan jos siitä on kiinnostunut eikä esittää olettamuksia.
- Anonyymi
Omistatko todella kyseisen masinan?
Menikö sihen paljon raha?
Tästä saa jokainan jolla on android puhein itse kokeila kyseisen mashinan ilmaiseksi.
https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_MAdelSelim.Evp_Phone2_Spiritbox
Sen saa ilmaisen sovelluksen google play store android puhelimen ilman mainoksia ja ostoja sovelluksessa sopi kaikkin android puhelimin niin sittä voi jokainen kokeila minä aasun vanhusten hoitokodissa ja kokeilin sovellusta minuttin ennen kun poistin sen puhelimesta aika huuha sillä saa vastauksia kysymättä kun se sieppa eri radio lähetyksistä sanoja mutta jos tee uskotte ghost box niin tee voitte kokeila tätä sovellusta mutta minua se ei vakuttanut se oli juuri sittä mitä ajatelin että se oli.
- Anonyymi
IHAN 1000% TÄYTTÄ PASKAA TÄÄ AAVE PASKA KANAVA
- Anonyymi
Jos tykkää vastaavista pimenevään iltaan jännitystä kannattaa youtubelta hakea DARK GOHST on venäläistä tuotantoa vanhoissa hylätyissä asuinrakenuksissa, pahojen henkien jahdissa ammattimainen kädenjälki myös jo näkyy. Miinuksena jutuissa harmittaa se kerronnan toistuminen niin aave dadallakin.
- Anonyymi
Linkin takana on ameeriikkalista ex noidan kotona (ei sovi ollenkaan herkille).
https://www.youtube.com/watch?v=12oCYKJNLAA - Anonyymi
Tim morozov jahtaa haulikolla kummituksia. Löytyy tubesta
- Anonyymi
Teatterilta haiskahtaa! Erinomaista tuotesijoittelua tuo Tuulin säikkyisyys, cameltoe-leggingsit ja ryntäiden hively. Katselukertoja satelee jos ei muuta.
- Anonyymi
SENKIN SOVINISTI-SIKA!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Katson aavedataa ja vedän käteen kun Tuuli ilmestyy.
- Anonyymi
Naisille silmäniloa ,mutta myös ehdotonta omistautumista tähän lajiin, tuo hyvin treenattu Jupe, ah !
Ihanan pehmeä ääni ja jotenkin terävät silmät. Hm.
- Anonyymi
Ai että noilla haamuilla on kissan päivät! Pääsevät lupaa kysymättä kurkkimaan Tuulin paidan sisään. Tuuli se vaan kikattelee kuinka kylmä viima kutittelee hassusti eikä tajua minne perverssit haamut koskettelee.
- Anonyymi
https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_MAdelSelim.Evp_Phone2_Spiritbox
Sen saa ilmaisen sovelluksen google play store android puhelimen ilman mainoksia ja ostoja sovelluksessa sopi kaikkin android puhelimin niin sittä voi jokainen kokeila minä aasun vanhusten hoitokodissa ja kokeilin sovellusta minuttin ennen kun poistin sen puhelimesta aika huuha sillä saa vastauksia kysymättä kun se sieppa eri radio lähetyksistä sanoja mutta jos tee uskotte ghost box niin tee voitte kokeila tätä sovellusta mutta minua se ei vakuttanut se oli juuri sittä mitä ajatelin että se oli. - Anonyymi
Minun kaveri oli muusikko koko perhe isä ja kaksi poika nillä oli autotallissa Hammond Urku missä on leslie eli ne joka ei tiedä mikä tämä on niin kanatta googlata eli leslie tule äänet pyörivästä torvesta ja joskus se torvi toimi kuuten radio antenni eli sieppa televisio ja radio lähetyksiä eli äänet eli puhetta tämä toimi kuuten Ghost Box mutta kaveri sanoi että mitän yliluonnolista tässä ei ole vaikka kyllä se silttä voi vaikutta eli kyllä kai ghost box on huuha.
- Anonyymi
Vaikka minä en usko Ghost Box tai Spirit Box niin silti uskon kummituksin olen yöllä nähnyt kummitus mitä herätti minua keskellä yötä kun olin huitisten avovankila ja muustalaiset siellä sanoivat että minun huonessa kummitele ja että he eivät halua siellä aasua mutta en silti pelännyt sittä kummitusta kun olin syvästi uskovainen ja uskoin sihen että jesus ja jumala minua suojele en silti usko että ghost box tai spirit box saa yhteyttä henki maailman mutta minä uskon että ouija lauta saa yhteyden henki maailman eli tämä
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ouija
Olen sellaista kaverin kanssa kerran kokeilttu ja me saatin yteyttä kun lucifer vastasi mutta se oli aika vaikea ja kesti kauan ennen kun lucifier vastasi kun minä olen syvästi uskovainen niin me huomattin että se toimi mutta olen vain yhden ainoan kerran kokeilut sittä en usko että spirit box tai ghost box saa yhteyttä henkimaailman mutta uskon kummituksin ja uskon että ouija lauta saa yhteyden henkimaailman. - Anonyymi
Kyllä minä olen aasunut 50 metriä sittä saairalasta sinä Impilinna se kerrostalo missä ne saairan hoitajat on aasunut ja kyllä minä vähän ajatelin että huuhuu kun sain kuulla että mikä toi on ollut ja olen minä pimeässä kävellyt sinä saairalan pihasaa ei minä kuiteskan sinä saairalan sisällä ole käynnyt mutta ei sinä pihalla mitän kummitellut mutta ei hän ne potilat sannut likkua sinä pihalla nehän oli lukkojen takana sinä saairalan sisällä.
- Anonyymi
Voi voi nyt sittä vanha legendarista tuberkulosi saairala purettan siellä muurame kinkomaa mutta vaikka joku sano että korona on pahat lookdownit niin kyllä aiemminkin on ollut pahat lookdownit.
- Anonyymi
Mikäs tässä nyt on kun suure sittä vanha muurame kinkomaan tuberkulosi saairala mutta se pitäisi kyllä säästä se taatusti on turisti nähtävyys kun kaikki puhu sittä kuinka siellä kummitele.
- Anonyymi
Eveo - telkkarikanavalta näkyy nykyisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810