Aavedata sarja

mike_myers

27

3355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghostboosters

Sarja on tieteellisin perustein vertaisarvioitu ja siten täyttä faktaa.

• gfhgfhgh

Ei ole millään tavalla arvioitu:D

• Kertokaapas

No miten selitätte itse nuo ilmiöt? Teillä on varmaan jokin selitys. Olisi hauska kuulla.

• Kiinnostavaa

Kiitos linkistä! Mielenkiintoista katsottavaa. :)

• Anonyymi

Parikin kertaa itse Aavedatan mukana tutkimuksessa olleena sekä ilmiöitä valokuvaavana USKON niihin, mutta pitikin kertoa lähinnä Aavedatasta, ryhmän kunnianhimoisesta ja vaatimattomasta Jupesta, joka jopa yksin on lähtenyt tutkimaan kohteita !
        Kun kerran vertailukohteita noihin ryhmiin haastatte, katsokaapa esim. Setämiesten surkeita"aavevideoita", mm. Urajärven kartanolta ja sitten vertailuksi laadukkaasta Aavedatasta. Ero on huikea.

• g544r2matticifefefrg

Hauska vekotin kyllä tuo kahiseva matolaatikko jonka sisältä kuuluu aina "Matti" =D, vähä näyttää kahelilta kun ne juttelee tuolle laatikolle ja sieltä tulee joku valmiiksi koodattu vastaus takas :'D

• Anonyymi

VITTU TE OOTTE TYHMIÄTÄÄON IHAN PELKKÄÄ PASKAA JA TOI KOHISEVA PASKALAATIKKO

• Anonyymi

Oikeesti toi matolaatikko on nauhotetta noiden Tojotan sisämelusta. Satunnaiset puheäänet on se vähä mitä Tojon sterkkareista ja noiden jutustelusta kuuluu infernaalisen rengasmelun yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VITTU TE OOTTE TYHMIÄTÄÄON IHAN PELKKÄÄ PASKAA JA TOI KOHISEVA PASKALAATIKKO

Juuri näin

• Rockabye

Vastaukset ei ole millään tapaa valmiiksi koodattuja, ja vastauksia todellakin tulee. Itsekin kyseisen masiinan omistan. Kannattaa oikeasti paneutua hommaan jos siitä on kiinnostunut eikä esittää olettamuksia.

• Anonyymi

Omistatko todella kyseisen masinan?

Menikö sihen paljon raha?

Tästä saa jokainan jolla on android puhein itse kokeila kyseisen mashinan ilmaiseksi.

https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_MAdelSelim.Evp_Phone2_Spiritbox

Sen saa ilmaisen sovelluksen google play store android puhelimen ilman mainoksia ja ostoja sovelluksessa sopi kaikkin android puhelimin niin sittä voi jokainen kokeila minä aasun vanhusten hoitokodissa ja kokeilin sovellusta minuttin ennen kun poistin sen puhelimesta aika huuha sillä saa vastauksia kysymättä kun se sieppa eri radio lähetyksistä sanoja mutta jos tee uskotte ghost box niin tee voitte kokeila tätä sovellusta mutta minua se ei vakuttanut se oli juuri sittä mitä ajatelin että se oli.

• Anonyymi

IHAN 1000% TÄYTTÄ PASKAA TÄÄ AAVE PASKA KANAVA

• Anonyymi

Jos tykkää vastaavista pimenevään iltaan jännitystä kannattaa youtubelta hakea DARK GOHST on venäläistä tuotantoa vanhoissa hylätyissä asuinrakenuksissa, pahojen henkien jahdissa ammattimainen kädenjälki myös jo näkyy. Miinuksena jutuissa harmittaa se kerronnan toistuminen niin aave dadallakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tim morozov jahtaa haulikolla kummituksia. Löytyy tubesta

• Anonyymi

https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_MAdelSelim.Evp_Phone2_Spiritbox

Sen saa ilmaisen sovelluksen google play store android puhelimen ilman mainoksia ja ostoja sovelluksessa sopi kaikkin android puhelimin niin sittä voi jokainen kokeila minä aasun vanhusten hoitokodissa ja kokeilin sovellusta minuttin ennen kun poistin sen puhelimesta aika huuha sillä saa vastauksia kysymättä kun se sieppa eri radio lähetyksistä sanoja mutta jos tee uskotte ghost box niin tee voitte kokeila tätä sovellusta mutta minua se ei vakuttanut se oli juuri sittä mitä ajatelin että se oli.

• Anonyymi

Minun kaveri oli muusikko koko perhe isä ja kaksi poika nillä oli autotallissa Hammond Urku missä on leslie eli ne joka ei tiedä mikä tämä on niin kanatta googlata eli leslie tule äänet pyörivästä torvesta ja joskus se torvi toimi kuuten radio antenni eli sieppa televisio ja radio lähetyksiä eli äänet eli puhetta tämä toimi kuuten Ghost Box mutta kaveri sanoi että mitän yliluonnolista tässä ei ole vaikka kyllä se silttä voi vaikutta eli kyllä kai ghost box on huuha.

• Anonyymi

Vaikka minä en usko Ghost Box tai Spirit Box niin silti uskon kummituksin olen yöllä nähnyt kummitus mitä herätti minua keskellä yötä kun olin huitisten avovankila ja muustalaiset siellä sanoivat että minun huonessa kummitele ja että he eivät halua siellä aasua mutta en silti pelännyt sittä kummitusta kun olin syvästi uskovainen ja uskoin sihen että jesus ja jumala minua suojele en silti usko että ghost box tai spirit box saa yhteyttä henki maailman mutta minä uskon että ouija lauta saa yhteyden henki maailman eli tämä

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ouija

Olen sellaista kaverin kanssa kerran kokeilttu ja me saatin yteyttä kun lucifer vastasi mutta se oli aika vaikea ja kesti kauan ennen kun lucifier vastasi kun minä olen syvästi uskovainen niin me huomattin että se toimi mutta olen vain yhden ainoan kerran kokeilut sittä en usko että spirit box tai ghost box saa yhteyttä henkimaailman mutta uskon kummituksin ja uskon että ouija lauta saa yhteyden henkimaailman.

• Anonyymi

Kyllä minä olen aasunut 50 metriä sittä saairalasta sinä Impilinna se kerrostalo missä ne saairan hoitajat on aasunut ja kyllä minä vähän ajatelin että huuhuu kun sain kuulla että mikä toi on ollut ja olen minä pimeässä kävellyt sinä saairalan pihasaa ei minä kuiteskan sinä saairalan sisällä ole käynnyt mutta ei sinä pihalla mitän kummitellut mutta ei hän ne potilat sannut likkua sinä pihalla nehän oli lukkojen takana sinä saairalan sisällä.

• Anonyymi

Voi voi nyt sittä vanha legendarista tuberkulosi saairala purettan siellä muurame kinkomaa mutta vaikka joku sano että korona on pahat lookdownit niin kyllä aiemminkin on ollut pahat lookdownit.

• Anonyymi

Mikäs tässä nyt on kun suure sittä vanha muurame kinkomaan tuberkulosi saairala mutta se pitäisi kyllä säästä se taatusti on turisti nähtävyys kun kaikki puhu sittä kuinka siellä kummitele.

• Anonyymi

Eveo - telkkarikanavalta näkyy nykyisin

• Anonyymi

Pellesarja, huijareita, ja naiivit uskovat. Saavat hyvät rahat tuolla. Jos henkimaailma on olemassa, ei se viestittele mihinkään ghostboksiin rätisevin sekavin sanoin.

• Anonyymi

Henkimaailma on todella olemassa. Olen saanut sen monta kertaa itse kokea. Onko ne enkeleitä, henkiä vai miksi niitä voisi nimittää, niin henkimaailma on todellakin olemassa !
        Ghost Boxin toistuvaa vastausta "apua" olen varmaan jo vuosikymmeniä aprikoinut ja aina yhä uudestaan vaan se ihmetyttää ( ja saattavatpa henget olla "välitilaan" joutuneitakin ja siksi pyytävät apua ), mutta sensijaan kinestive eli luurankokameraa en epäile ollenkaan enkä sitä toista laitetta, jolta voi kysyä suoraan ja vastaus tulee siihen laitteeseen.
        Mitä tähän ryhmään tulee, se on aito ja vilpitön ja etsii aidosti vastauksia ja yhteyksiä älykkäämpään/korkeampaan tasoon. Niinhän teen itsekin. Ja aika moni muukin muuten tekee.
        Ko. ryhmän (aktiivisella) Jupella on ihan siviiliammattikin, jolla elää, ei näillä jutuilla rahasteta, ken niin luulee, ryhtyköön itse yrittäjäksi , uhratkoon jopa uskottavuutensa ja uransa !
        Jupen tavoin niin tekisi vain rohkeat vastausten etsijät , ei suinkaan turhat suunsoittajat ja rohkeampiensa nimittelijät.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2888
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      473
      2200
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1562
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1316
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1178
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      72
      853
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      822
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      12
      800
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      776
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      757
    Aihe