Aavedata sarja

mike_myers

9

1323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghostboosters

Sarja on tieteellisin perustein vertaisarvioitu ja siten täyttä faktaa.

• gfhgfhgh

Ei ole millään tavalla arvioitu:D

• Kertokaapas

No miten selitätte itse nuo ilmiöt? Teillä on varmaan jokin selitys. Olisi hauska kuulla.

• Kiinnostavaa

Kiitos linkistä! Mielenkiintoista katsottavaa. :)

• g544r2matticifefefrg

Hauska vekotin kyllä tuo kahiseva matolaatikko jonka sisältä kuuluu aina "Matti" =D, vähä näyttää kahelilta kun ne juttelee tuolle laatikolle ja sieltä tulee joku valmiiksi koodattu vastaus takas :'D

• Anonyymi

VITTU TE OOTTE TYHMIÄTÄÄON IHAN PELKKÄÄ PASKAA JA TOI KOHISEVA PASKALAATIKKO

• Rockabye

Vastaukset ei ole millään tapaa valmiiksi koodattuja, ja vastauksia todellakin tulee. Itsekin kyseisen masiinan omistan. Kannattaa oikeasti paneutua hommaan jos siitä on kiinnostunut eikä esittää olettamuksia.

• Anonyymi

IHAN 1000% TÄYTTÄ PASKAA TÄÄ AAVE PASKA KANAVA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      4241
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      496
      1929
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      76
      1708
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      224
      1421
    5. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1072
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1048
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      956
    8. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      815
    9. 157
      811
    Aihe