Häpeätkö edes tekoasi, jonka uuseit. Käytit haurasta heikkoa rikottua ja haavoitettua sydäntä hyväksesi. Niin olet tehnyt ennenkin. Miksi koet itsesi riittämättömäksi, pitää päästää menneestä irti ja ymmärtää elämän realiteetit. Ei me enään olla kaksikymppisiä, ei nuoruus tule takasin. Virheet jotka minussa näit oli omia piirteitäsi. Peiliin katsoessa voi kavahtaa. Sinä vaan et ollut koskaan saanut kokea aitoa rakkautta, jossa sinua olisi rakastettu tai olit muttet olut silloin itse rakastunut. Kun se kohdallesi tuli vihdoin, et uskonut enää sitä, vaan töpeksit. Pelkäsit olevasi vain jotain muuta mitä olit, et luottanut tunteideni olevan aitoja.
elämäpyöriisamaarataa
5
187
Vastaukset
- vähän_samoja_ajatuksia
Osittain samoin voisin kirjoittaa eräälle naiselle
- JAeiole
Miestä tuota itse kertomaan?
Siinä sulle häpeämistä!
- psych.prof
Malliesimerkki projektiosta tämä aloitusviesti. Itsestään kertoo hän narsismissaan.
- aloitajaolen
Varmaan olen jollain tavalla narsisti tai jotain piirteitä minulla voi olla siittä, mutta niin oli hänkin.
- lukijavainnyt
Jotenkin surullinen kirjoitus, jossa osittain voin samaistua siihen särjettyyn. Siksikin kun olen ollut se kohde, johon projisoidaan ja jota käytetään hyväksi. Siihen ei ole aina kovinkaan paljon mahdollisuuksia puuttua, se on sellaista tuulimyllyjä vastaan taistelua. Sitten miettii vielä kaiken päälle sellaista, että minun identiteettiäni on voitu käyttää jonkun toisen särkemiseen. Ja se vasta surullista onkin.
Toiveena ja neuvona voisin kehoittaa teitä kaikkia varomaan sähköisiä viestintävälineitä ja varmistamaan aina OIKEASSA ELÄMÄSSÄ HENKILÖKOHTAISESTI , että asiat ovat varmasti oikein niissä viesteissä. Tällaiset palstat varsinkin ovat omiaan houkuttelemaan pahantahtoisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049