elämäpyöriisamaarataa

meniinerottiinlopulta

Häpeätkö edes tekoasi, jonka uuseit. Käytit haurasta heikkoa rikottua ja haavoitettua sydäntä hyväksesi. Niin olet tehnyt ennenkin. Miksi koet itsesi riittämättömäksi, pitää päästää menneestä irti ja ymmärtää elämän realiteetit. Ei me enään olla kaksikymppisiä, ei nuoruus tule takasin. Virheet jotka minussa näit oli omia piirteitäsi. Peiliin katsoessa voi kavahtaa. Sinä vaan et ollut koskaan saanut kokea aitoa rakkautta, jossa sinua olisi rakastettu tai olit muttet olut silloin itse rakastunut. Kun se kohdallesi tuli vihdoin, et uskonut enää sitä, vaan töpeksit. Pelkäsit olevasi vain jotain muuta mitä olit, et luottanut tunteideni olevan aitoja.

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän_samoja_ajatuksia

      Osittain samoin voisin kirjoittaa eräälle naiselle

      • JAeiole

        Miestä tuota itse kertomaan?
        Siinä sulle häpeämistä!


    • psych.prof

      Malliesimerkki projektiosta tämä aloitusviesti. Itsestään kertoo hän narsismissaan.

      • aloitajaolen

        Varmaan olen jollain tavalla narsisti tai jotain piirteitä minulla voi olla siittä, mutta niin oli hänkin.


    • lukijavainnyt

      Jotenkin surullinen kirjoitus, jossa osittain voin samaistua siihen särjettyyn. Siksikin kun olen ollut se kohde, johon projisoidaan ja jota käytetään hyväksi. Siihen ei ole aina kovinkaan paljon mahdollisuuksia puuttua, se on sellaista tuulimyllyjä vastaan taistelua. Sitten miettii vielä kaiken päälle sellaista, että minun identiteettiäni on voitu käyttää jonkun toisen särkemiseen. Ja se vasta surullista onkin.

      Toiveena ja neuvona voisin kehoittaa teitä kaikkia varomaan sähköisiä viestintävälineitä ja varmistamaan aina OIKEASSA ELÄMÄSSÄ HENKILÖKOHTAISESTI , että asiat ovat varmasti oikein niissä viesteissä. Tällaiset palstat varsinkin ovat omiaan houkuttelemaan pahantahtoisia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe