Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Poikaystävä jättää minut kohta

arkatyttönen

Ja olen siitä aivan varma. Olen poikaystävän seurassa todella ujo. Hyvä että uskallan vastata mitään kun hän kysyy. Meillä oli todella ihana hetki kahdestaan ja poika olisi halunnut suudella mutta ei kun minua alkoi taas ahdistaa. masentaa koska poika kyllästyy kohta minuun kun en anna vastakaikua. :( En tiedä mitä teen

8

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhu.hänelle

      Sun pitää ainakin kertoa että et halunnut suudella koska sinua ahdisti. Jos et kerro että olet ujo niin hän luulee että et ole kiinnostunut..

    • ikääkyselen

      Miten vanha olet?

    • arkatyttönen

      20 vuotta olen

    • eihätää

      Ei hätää, olin itse 19 vuotias kun juoksin karkuun kun poika yritti pussata.
      (Kosi muuten sitten).

      Sinä itse tunnet ihan oikein, sinä etenet sillä vauhdilla mikä sinulle on sopivinta. Ei hätää! Voi olla niin, että tunnet että tää kaveri ei ookaan se oikea sinulle, ja siksi vaistomaisesti välttelet.
      Itse käytin aikoinani taktiikkaa, että tein itseni "hölmöksi tai jotain muuta". Jäljestäpäin huomasin, että se oli ollut itsesuojelua ja että se poika ei olis ollutkaan hyvä mulle.

      Ole huoleti!

    • 2lk

      Kiitä Luojaa, että olet tyttö. Muuten tommosella rääpäleellä ei olisi mitään tulevaisuutta.

      • fff666

        Huoh, Niin surullista mutta totta. Jos mies olisit niin olisit jo tuomittu olemaan yksin lähes koko elämäsi.
        Aina kuitenkin löytyy mies, joka malttaa odottaa ja on kärsivällinen naisten suhteen.
        Voi kun löytyisi sellaisia naisiakin.


      • haisevaukkokirjastolla

        Itse asiassa voisin väittää, että ujohko nainen on ehdottomasti kuumaa kamaa, erityisesti jos on ulkomuodoltaan siro ja nätti. Naisten kohdalla on varmasti etulyöntiasema kulttuurisista käsityksistä ja ns. sukupuoliroolijaotteluista käsin ajateltuna, mutta en pidä siitä ajattelutavasta, että naisilla olisi jotenkin automaattisesti kaikki helvetin helppoa. Itse vihaan palstoilla kuuluvaa "ätmi-puhetta", joka on joillekin palstalaisille jokin itseääntoteuttava ennuste tai itsesäälissä kiereskelemisen muoto. Sille nyt vaan ei voi mitään, ettei sinulle heru. Maailmassa on ollut ja tulee aina olemaan miehiä (ja naisia) joille ei heru. Se ei ole kenenkään vika, vaan niin se vain on. Mun mielestä on sitä paitsi todella alentavaa puhua itseään jonakin "alemman tason miehenä", mikä ei todellakaan paranna mahkuja saada asioita elämässä eteenpäin millään rintamalla. Kukaan ei ole tähän mennessä kuollut pillun tai persen puutteeseen.


      • Mies.1989

        Jos väität että edes keskiverron näköiselle naiselle ei seksin tai suhteen saaminen ole pirusti helpompaa kuin vastaavalle miehelle... Ei tuon asenteen omaavalle voi oikein sanoa kuin että haista paska, vailla pienintäkään halua pahoitella. Eli sinun mielestäsi on ihan OK että joku ei saa ikinä seksiä? Hänen pitää vaan elää sen kanssa noin vain? Noh, ei puutteeseen voi fyysisesti kuolla, itsemurhaan se ja muut epäonnistumiset parisuhteissa ovat ajaneet kyllä monia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe