Meidät on tuomittu tuhoon....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=G2RCCDSBEGk
Voi meitä palstalaisia......
10
88
Vastaukset 10
- Kukintavallaan
Taidat tykätä melko pinnallisista pimatsuista? Ei siinä mitään. Ajattelin vaan että semmoinenko olet itsekin.
- lirularuloru
Vieläkös pinnallinen pimatsu harrastaa internetrikollisuutta? Eipä siinä, kukin tavallaan, luonnevikainen hihkujakin.
Vaikea sanoa, että onko Anne pinnallinen....
Itse en pidä itseäni pinnallisena, vaikka viehättävästä ulkomuodosta kovasti pidänkin...
<3- Kunhanrustaan
Kovin huonosti tämän Annen tunnet ja silti suuri ikävä? Entäpä jos hän ei olekaan niin ihana kuin luulet?
- idioottiko
Niin, Risto ei tajuu... ;)
Kunhanrustaan kirjoitti:
Kovin huonosti tämän Annen tunnet ja silti suuri ikävä? Entäpä jos hän ei olekaan niin ihana kuin luulet?
Se on kovin surullista, että en tiedä mikä on...
Ties mikä näätä eläin ^^
<3- onneksientunne
Risto_ kirjoitti:
Se on kovin surullista, että en tiedä mikä on...
Ties mikä näätä eläin ^^
<3Että pelkkä ulkokuori kiinnostaa?
"En ole pinnallinen, olen vain mulkku" onneksientunne kirjoitti:
Että pelkkä ulkokuori kiinnostaa?
"En ole pinnallinen, olen vain mulkku"Röyhkeä olet....
Pois kauniista ketjustani...- onneksientunne
Risto_ kirjoitti:
Röyhkeä olet....
Pois kauniista ketjustani...Mielelläni poistunkin.
- juurnäino
Tuhkaa ja höyheniä kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha110925Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63738PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49537- 42509
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et30455- 63453
- 22407
- 13381
Selviytyjät kisaajat kismittävät - Erityisesti yksi saa tylytystä: "Miksi hän änkee joka ohjelmaan?"
Uusi Selviytyjät Suomi kausi starttaa - ja ohjelman kisaajat eivät saa pelkästään kiitosta somessa. Myös täällä Suomi249363