Aloitan viestini pahoittelemalla kroonista poissaoloani. Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä tällä foorumilla tapahtuu. Vuoden takaiseen verrattuna en äkkiseltään huomannut isoja muutoksia. Ainakin Varaktorifoobikoiden vuotuinen syyskokous on saatu pystyyn tuohon yhteen ketjuun.
Sieltä itse asiassa bongasin hauskan linkin viiden vuoden takaiseen keskusteluun, jossa Varaktori oli hörhö ja minä skeptikko. Voi niitä aikoja. Siitä ketjusta sain oikeastaan kipinän kirjoitella pitkästä aikaa tänne, kun muistin että mikä tässä palstassa joskus oli hauskaa. Ei niinkään ne ufot vaan nuo hauskat väittelyt ufoista. :D
Mutta osaisikohan joku valistaa minua mitä täällä palstalla nykyään tapahtuu ja mitkä ovat ufoilun kuumat perunat? Onko täällä enää ketään "tuttuja" paikalla?
Hyvää iltaa, pitkästä aikaa!
89
503
Vastaukset
- kekko123nen
Hoidatappa paheneva ufomielisairaus!
http://www.niuva.fi/HannuHanhi - Jeasse_James
No ainakin James Randi on palstalla saanut homofobian aikaisekai.
- RandiOnMyMind
Se on ihan kelpo vastinetta Adamski jutuille. Eihän se homous syntiä nykyjään ole paitsi joillekin kirkoille. Syntiä on lain mukaan asiakirjojen väärentäminen ja ihmisten salakuljetus. Randi pelastui vain korkean ikänsä ja heikon terveytensä vuoksi tuomiolta. Maine meni joka tapauksessa.
- randi-fani
Ai se valkeapartainen pieni skeptikkojen ihannoima kääpiö vai. Se joka pitää köyhiä meksikolaispoikia kellarissaan ja harrastaa anaaliyhdyntöjä hopeisen keppinsä avustamana ja tekee mahdottomilta kuulostavia temppuja ja saa jopa tämän palstan faninsa, vararakotorinkin hiljaiseksi. Sanoo kuulemma hokkuspokkus juuri ennen temppuansa ja meksikolaispojalta pullistuu silmät päästä kun hopeinen pääkallokeppi tekee työtänsä.
- hyhhyhhhyhhhyh
randi-fani kirjoitti:
Ai se valkeapartainen pieni skeptikkojen ihannoima kääpiö vai. Se joka pitää köyhiä meksikolaispoikia kellarissaan ja harrastaa anaaliyhdyntöjä hopeisen keppinsä avustamana ja tekee mahdottomilta kuulostavia temppuja ja saa jopa tämän palstan faninsa, vararakotorinkin hiljaiseksi. Sanoo kuulemma hokkuspokkus juuri ennen temppuansa ja meksikolaispojalta pullistuu silmät päästä kun hopeinen pääkallokeppi tekee työtänsä.
Randi osaa yhden suomalaisen laulun ulkoa. "Jokainen meksikaano on metrin mittainen, jokainen peräpää on tärkeä. Jokainen elää kellarissa hetken sen, sen minkä partamies on hälle määräämääääää"
On se sairas paskiainen tuo James. Ja skeptikot ihailee tuota pedofiiliä. - Georgefani
RandiOnMyMind kirjoitti:
Se on ihan kelpo vastinetta Adamski jutuille. Eihän se homous syntiä nykyjään ole paitsi joillekin kirkoille. Syntiä on lain mukaan asiakirjojen väärentäminen ja ihmisten salakuljetus. Randi pelastui vain korkean ikänsä ja heikon terveytensä vuoksi tuomiolta. Maine meni joka tapauksessa.
Eläppäs Yrjöä mollaa ! Uffokirjallisuus on luovuutta ja mielikuvitusta vaativa
laji, ja Yrjö on sen lajin Grand Old Man !
- trollienmaailma
Se on ainakin ennallaan että jos aloitus viittaa edes etäisesti ufoihin, niin sen perään tulee kymmenkunta skepojunior-trollia, jokaista asiallista kommenttia kohti. Se on alkanut syömään miestä, ja monet syyttävät varaktoria sen trollauksen järjestämisestä. Eikä aina turhaan. Jos malttaisivat nuo skeptikoiksi mainitut pitää sen ilkeän kielensä kurissa, niin ei menisi aikaa jonninjoutavaan riitelyyn. He sen aloittavat aina, ja menevät henkilökohtaisuuksiin samantien.
- 7878vdrf
Jaha... Vai että jotkut syyttävät :-D
Palstan pelle olet. - suksikuuseenhomo
7878vdrf kirjoitti:
Jaha... Vai että jotkut syyttävät :-D
Palstan pelle olet.Moi vararoottori. Etkö uskalla kirjoittaa omalla nimelläsi enää ollenkaan? Päräytä pari Niuva-linkkiä tähän jookos? Se kun on parasta antiasi. Vitun sekopelle.
- 243fdsa
Vainoharhainenkin vielä :-D
Etsi varaktorisi muualta, pelle. - seonkuinlidlinukko
243fdsa kirjoitti:
Vainoharhainenkin vielä :-D
Etsi varaktorisi muualta, pelle.Sillä on taas varaktoripäivä. Tosin sillä on se joka päivä. Silloin se luulee että varaktori on joka paikassa ja joka ketjussa, ja jokainen on varaktori. Seuraavaksi se varmaan luulee itsekin olevansa varaktori.
- ghjhj.ghj
"Mitkä ovat ufoilun kuumat perunat?"
Tosiasia on se, että Valon Galaktisen Liiton ensikontaktin ensimmäiset vaiheet ovat nyt käynnissä.
http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http://www.paoweb.com/sn101315.htm
Pimeyden voimat pyrkivät saamaan asiat näyttämään joltakin muulta kuin siltä, että kyseessä on Taivaan ohjaama Jumalallinen Suuri Suunnitelma.- hjkh.khjkh
Elämme nyt sikälikin erikoisa aikoja, että ihmisissä oleva pahuus tulee korostuneena esiin. Uskomukset, arvot ja aatteet ovat useinkin vain pelkkää pintaa. Ihmisen sisin ja se todellinen persoonallisuus (= sielun laatu) paljastuu monien osalta näinä aikoina. Harhakuvitelmissa eläneet pettyvät nyt todellisuuteen jossain määrin, mutta aidosti hengelliset ihmiset eivät varmastikaan pety, koska kaiken takana todella on jumallainen suunnitelma ja Taivaan voimat - eivät ufot ja ET-olennot.
- joujou.jou
Joo, olen vähän inspiroinut sheldania että tuuba olisi pikkusen parempaa tuubaa. On tuossa jotain jujua nyt, mutta edelleenkin tuuba on melko paksua. On siinä kyllä jotain asiaakin hurmoksen ohella.
- sanoman.ydinasiaa
Tässä on Sheldanin asiapuolta. Sheldan kanavoi inspiroidussa tilassa enemmän ja vähemmän hyvin, joskus oikeinkin hyvin:
"As such, we constantly tend to you and offer spiritually positive paths to overcome your problems. These good works are one of the ways by which we aid you. We pray and envision how you can move forward with your lives. This mercy is another part of our purpose. We want you to better understand how this operates. We want you to view us as part of a divine partnership. Heaven is now expanding these things."
"Mercy and grace are the major parts of divine service. We Masters work to see that Heaven's pledge to never abandon you is strictly followed. All of us follow the positive message of divine mercy: if there is a way, it is to be found by us. We as well come to each of you to show you just how much grace you divinely possess. Each living Soul embodied on this surface of Gaia is to be looked after, and a blessed solution positively sought. You came here to a formerly accursed realm. Now the dark is receding and the waves of Light are bringing wonders to this reality every day. We rejoice that our divine service has in some miniscule way aided you on this sacred journey to a new realm. "
"Heaven are indeed yours! So Be It! Selamat Gajun! Selamat Ja! (Sirian for Be One! and Be in Joy!)"
---> Eli ollaan matkalla valoon. Viestin tarkoitus on rohkaista ja välittää positiivisuutta. - sanan.selittäjä
katkelma 3: "We have watched at a distance how other off-planet societies altered their core perceptions. These studies seem to indicate that a major key to the success of these off-planet societies was a rapid change in their core beliefs."
- uskomusjärjestelmä vaikuttaa siihen, millaiseen tulevaisuuteen olemme matkalla.
katkelma 4: "These lessons are to teach you about your lost histories and how they affected your ancestors. In fact, these histories have ramifications that are vital for you to know."
- historiasta voimme ottaa oppia ja tutkia historiaa avoimin mielin. Läheskään kaikkea historiaa ei ole vielä nostettu esiin. Vain mitättömän pieni murto-osa siitä historiasta on oppikirjoissa, mikä koskettaa ihmisiä.
- Myös-entinen
Eiköhän tuossa ketjussa ollut sinulle tarpeeksi vastausta. Meno on kuin Niuanniemen potilstapaamisessa.
- VotkaaSulOnAinakin
Mielisairaudet selittävät kaikki tunnetut ilmiöt. Se on jo selvitetty. Onkos alkoholisoituneella skeptikko-sedällä kaatunut namit näppikselle, kun tökkii tuo kirjoitus? Hyvä että olet entinen, sillä tuollaista tekstiä ei ole kiva lukea.
Kieltämättä, meno on kuin villistä lännestä. En tajunnut että palstan taso on oikeasti tällä tasolla. Luulin että foorumi on nykyään moderoitu. Mitäs sille on tapahtunut?
- kenkää-kenkää
Moderaattorit sai kenkää viimeisimmässä uudistuksessa. Tietääkseni millään palstoilla ei enää ole seriffejä, vaan kaikki moderointi tapahtuu Suomi24:n toimesta.
kenkää-kenkää kirjoitti:
Moderaattorit sai kenkää viimeisimmässä uudistuksessa. Tietääkseni millään palstoilla ei enää ole seriffejä, vaan kaikki moderointi tapahtuu Suomi24:n toimesta.
No se vaikuttaa kyllä puhtaalta idiotismilta. Sopiva määrä trollaamista on ihan ok, koska se pitää hieman hiljaisemmankin foorumin "elossa", mutta en kyllä tosiaan ymmärrä että mitä täällä pitäsi enää aikuisten oikeasti keskustella. Ilmeisesti S24 on nykyään niin kaupallinen, että ainut mittari on se montako klikkausta per päivä saadaan. Hyh.
- kenkää-kenkää
sinuhe-3 kirjoitti:
No se vaikuttaa kyllä puhtaalta idiotismilta. Sopiva määrä trollaamista on ihan ok, koska se pitää hieman hiljaisemmankin foorumin "elossa", mutta en kyllä tosiaan ymmärrä että mitä täällä pitäsi enää aikuisten oikeasti keskustella. Ilmeisesti S24 on nykyään niin kaupallinen, että ainut mittari on se montako klikkausta per päivä saadaan. Hyh.
Eiköhän mainosbannerien kliksuttelu ole se ainoa asia jolla ylläpidolle on mitään merkitystä. Hiukan erikoista silti heittää ilmainen orjatyövoima pellolle sillä eihän luotseille mitään palkkaa maksettu, vaan touhu oli täysin talkootyötä. Ainakin minä kuvittelisin moderoinnin tuovan lisää keskustelijoita ja sitä kautta lisää mainosbannerien kliksuttelijoita.
kenkää-kenkää kirjoitti:
Eiköhän mainosbannerien kliksuttelu ole se ainoa asia jolla ylläpidolle on mitään merkitystä. Hiukan erikoista silti heittää ilmainen orjatyövoima pellolle sillä eihän luotseille mitään palkkaa maksettu, vaan touhu oli täysin talkootyötä. Ainakin minä kuvittelisin moderoinnin tuovan lisää keskustelijoita ja sitä kautta lisää mainosbannerien kliksuttelijoita.
Hyvä pointti. Noh, kiva jos palveluntarjoajalle nyt sitten saa rahaa sillä kun trollit keskustelevat Randin kanssa rakastelemisesta. Toivottavasti trollitkin ymmärtävät miten heidät on valjastettu tuottamaan rahaa palvuntarjoajalle.
kenkää-kenkää kirjoitti:
>>Tietääkseni millään palstoilla ei enää ole seriffejä, vaan kaikki moderointi tapahtuu Suomi24:n toimesta.<<
Käytännössä tarkoittaa että ei mitään moderointia.
Katos kerpelettä Sinuhe ihan itse. :)
Voidaan ottaa tuollainen keskustelu joskus uusiksi. Hörhön esittäminen on helppoa kun siinä riittää, että heittää aivot narikkaan. Skeptikon osa on sitten jo huomattavasti vaikeampi, mutta hyvin sä siitä suoriuduit.
Tällä palstalla ei ole mitään uutta tapahtunut jos nyt ei sellaiseksi lasketa erään hiilihangon saapumista tänne. Kyseessä on imbesilli idiootti, vakavasti mielisairas ja kaappihomo joka aina avohoitojaksoillaan asuu vanhan äitinsä helmoissa ja tekee mielikuvitusmatkoja ulkomaille jonne haaveilee pääsevänsä suuren rakkautensa Randin kanssa. Hän on äärimmäisen kateellinen Randin puolisolle ja se näkyy miltei päivittäin tällä palstalla.- kjähhähhäh
"Hän on äärimmäisen kateellinen Randin puolisolle ja se näkyy miltei päivittäin tällä palstalla."
Puolisolle, mitä sontaa. Tuo "puoliso" on alaikäinen aivopesty ja perä puhki nussittu meksikolais poika joka on saanut kärsiä myös siitä hopeisesta pääkallo kepistä anuksessaan ja joutuu käyttämään vaippoja lopun elämänsä . Randi on perverssi pedofiili joka joutaisi vankilaan loppuelämäkseen rikoksistaan,tosin sitä ei taida paljon olla jäljellä.Huvittavinta on että maailmalla skeptikot ovat unohtaneet tämän rikollisen kokonaan julki tulleiden paljastusten jälkeen mutta vararaktori ei. Ei vaan äijä ihailee edelleen tätä rikollista mutta sanotaan että sielunveljet eivät hylkää toisiaan. Juuri tätä tyyppiä tarkoitin. Huutelee pääsääntöisesti puskista solvaten muita keskustelijoita ja toisinaan tekee itsestään narrin rekisteröidyllä nimimerkillään.
- riistakamerasolvedko
Kapasitanssidiodi kirjoitti:
Juuri tätä tyyppiä tarkoitin. Huutelee pääsääntöisesti puskista solvaten muita keskustelijoita ja toisinaan tekee itsestään narrin rekisteröidyllä nimimerkillään.
Jep, ja noista aktikuvitelmistaanhan tiedämme, mitä psykologia asiasta sanoo; siitä puhe mistä puute.
Apropoo, mitens sen riistakamerajutun kävi? Sutifoorumillako kuvaaja itse oli päätynyt siihen että "ufo" oli vesipisara seitissä? riistakamerasolvedko kirjoitti:
Jep, ja noista aktikuvitelmistaanhan tiedämme, mitä psykologia asiasta sanoo; siitä puhe mistä puute.
Apropoo, mitens sen riistakamerajutun kävi? Sutifoorumillako kuvaaja itse oli päätynyt siihen että "ufo" oli vesipisara seitissä?En ole sutin foorumia käynyt edes lukemassa, mutta vilkaisin sitä äsken. Eikös se ole Martti joka ehdotteli, että kyseessä voisi olla heijastus seittissä olevasta vesipisarasta? Kuvaaja itse ei kai sutin foorumilla kirjoittele? Martti oli jotain kokeiluja linssissä olevan vesipisaran kanssa tehnytkin ja jos intoa riittää, niin tuota pisaraa seitissä voisi myös testata. Jos ei löydä seittiä, niin käyttää vaikka ohutta siimaa apuna.
- riistakamerasolvedko
En ole sutin foorumia käynyt edes lukemassa, mutta vilkaisin sitä äsken. Eikös se ole Martti joka ehdotteli, että kyseessä voisi olla heijastus seittissä olevasta vesipisarasta? Kuvaaja itse ei kai sutin foorumilla kirjoittele? Martti oli jotain kokeiluja linssissä olevan vesipisaran kanssa tehnytkin ja jos intoa riittää, niin tuota pisaraa seitissä voisi myös testata. Jos ei löydä seittiä, niin käyttää vaikka ohutta siimaa apuna.
Joo, nimimerkki martti kyllä, itselläni ei ollut tietoa kuka videon kuvaaja on, ja jos nylkytämme välimerkkiä, niin riistakamera tuskin foorumeilla kirjoitteleekaan, heh heh...
Mutta joo, vesipisara eräänlaisena prismana voi saada salamassa tai infrapunasalamassa vaikuttavankin "ufon" aikaiseksi. Satuinpas sopivasti avaamaan sivun, kun Kampasimpanssi on mielipuuhissaan meikäläistä solvaamassa ja Sinuhen persettä nuolemassa. Jaa että tällä kertaa se olenkin sitten taas minä, joka sinua vainoaa. Viimeksi kun aiheesta juteltiin, niin se olikin joku toinen.
Koetko että sinut on ahdistettu nurkkaan? Mistäköhän se johtuisi? Minä en osaa siihen vastata. Olisiko itsetutkiskelun paikka?
Minä kirjoitan tällä nimimerkillä edelleenkin. Vastaan sinulle aina nimimerkilläni, toisin kuin sinä et koskaan vastaa, vaan esität että sinulla on suuri fani- ja kannattajajoukko takanasi. Olet sairain narsisti ikinä, ja tuo paranoidiasi sekä katkeruutesi vaikuttaa pahenevan viikko viikolta. Koska et pärjää minulle, niin huutelet puskista kuin vanha pahasuinen juoruämmä.
Koska olet tehnyt tuollaisen analyysin minusta niin oikaisenpas pari asiaa, ja kerron henkilökohtaisia asioita, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Muutin pois kotoa vuonna 1983, samana kesänä kun täytin 16 vuotta. Sen koomin en edesmenneen äitini nurkissa asunut. Yrittäjänä olen ollut vuodesta 1995. Myynyt useita toimivia yrityksiä, ja pitänyt vapaavuosia työ- ja yrityselämästä yhteensä noin 4 vuotta, pääasiassa matkustellen.
Toistakymmentä vuotta harrastelin Muay Thaita, ja siksi viettänyt Thaimaassa paljon aikaa leireillä aiemmin, nykyisin lomaillen, siksikin että liki tusina tuttavaperhettä asustelee siellä. Tosin viime reissulla olin leirillä muutaman viikon polttelemassa läskiä. 28. päivä tätä kuuta lähden tuntemattomaksi aikaa taas retkelle.
Kertoo tuosta varallisuudestasi jotakin se, että epäilet jonkun matkustelevan tässä maailmassa? Outo homma. Se kun on mahdollista vaikka työttömyyskorvauksilla, niin ei pitäisi pistää kateeksi kenellekään.
Kaappihomo- esityksesi kertovat enemmänkin sinun asenteista homoseksuaaleja henkilöitä kohtaan. Minulla ei ole homoja mitään vastaan, ja kuten olen aiemminkin vastannut moisiin syytöksiin, niin minulla on monta homoseksuaalia kaveria, sekä mies että naispuoleisia. Itse olen hetero ja neljän lapsen isä.
Jos historiaa aletaan muistelemaan, ja virheitä laskemaan, niin luulenpas että se narrin hattu jää sinun päähäsi ihan lyhyellä matematiikallakin. Koetahan miehistyä, ja kirjoittelemaan omalla nimimerkilläsi. Jos osaisit olla aukomatta päätäsi, niin saisit varmaan rauhan kaikilta perskärpäsiltäsi.
Minä vittuilen aina takaisin, enkä aio lopettaa sitä koskaan. Aloita en, mutta osaan puolustautua. Meissä on se ero että minä olen rehellinen ja hyvätahtoinen, ja sinä pahansuopa kyrpätynnyri.riistakamerasolvedko kirjoitti:
Joo, nimimerkki martti kyllä, itselläni ei ollut tietoa kuka videon kuvaaja on, ja jos nylkytämme välimerkkiä, niin riistakamera tuskin foorumeilla kirjoitteleekaan, heh heh...
Mutta joo, vesipisara eräänlaisena prismana voi saada salamassa tai infrapunasalamassa vaikuttavankin "ufon" aikaiseksi.Juu vesipisarasta jaa käytännössä peilin kunhan vaan sopivassa kulmassa valo siihen osuu. Tässä hyvä linkkki aihetta käsittelevälle sivulle:
http://www.astro.utu.fi/zubi/atphenom/raydrop.htm
Ehkä Martti innostuu asiaa testaamaan. Testauksissa tietysti aina se ongelma, että täysin samanlaisia olosuhteita on miltei mahdoton luoda ja erilaisia asiaan vaikuttavia muuttujia on tosi paljon. Nythän testeissä ei ole käytettävissä edes identtistä kameraa. Vaan suunnilleen samalle hehtaarille on mahdollista päästä.- Älä.Lässytä.siinä
hellakoukku67 kirjoitti:
Satuinpas sopivasti avaamaan sivun, kun Kampasimpanssi on mielipuuhissaan meikäläistä solvaamassa ja Sinuhen persettä nuolemassa. Jaa että tällä kertaa se olenkin sitten taas minä, joka sinua vainoaa. Viimeksi kun aiheesta juteltiin, niin se olikin joku toinen.
Koetko että sinut on ahdistettu nurkkaan? Mistäköhän se johtuisi? Minä en osaa siihen vastata. Olisiko itsetutkiskelun paikka?
Minä kirjoitan tällä nimimerkillä edelleenkin. Vastaan sinulle aina nimimerkilläni, toisin kuin sinä et koskaan vastaa, vaan esität että sinulla on suuri fani- ja kannattajajoukko takanasi. Olet sairain narsisti ikinä, ja tuo paranoidiasi sekä katkeruutesi vaikuttaa pahenevan viikko viikolta. Koska et pärjää minulle, niin huutelet puskista kuin vanha pahasuinen juoruämmä.
Koska olet tehnyt tuollaisen analyysin minusta niin oikaisenpas pari asiaa, ja kerron henkilökohtaisia asioita, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Muutin pois kotoa vuonna 1983, samana kesänä kun täytin 16 vuotta. Sen koomin en edesmenneen äitini nurkissa asunut. Yrittäjänä olen ollut vuodesta 1995. Myynyt useita toimivia yrityksiä, ja pitänyt vapaavuosia työ- ja yrityselämästä yhteensä noin 4 vuotta, pääasiassa matkustellen.
Toistakymmentä vuotta harrastelin Muay Thaita, ja siksi viettänyt Thaimaassa paljon aikaa leireillä aiemmin, nykyisin lomaillen, siksikin että liki tusina tuttavaperhettä asustelee siellä. Tosin viime reissulla olin leirillä muutaman viikon polttelemassa läskiä. 28. päivä tätä kuuta lähden tuntemattomaksi aikaa taas retkelle.
Kertoo tuosta varallisuudestasi jotakin se, että epäilet jonkun matkustelevan tässä maailmassa? Outo homma. Se kun on mahdollista vaikka työttömyyskorvauksilla, niin ei pitäisi pistää kateeksi kenellekään.
Kaappihomo- esityksesi kertovat enemmänkin sinun asenteista homoseksuaaleja henkilöitä kohtaan. Minulla ei ole homoja mitään vastaan, ja kuten olen aiemminkin vastannut moisiin syytöksiin, niin minulla on monta homoseksuaalia kaveria, sekä mies että naispuoleisia. Itse olen hetero ja neljän lapsen isä.
Jos historiaa aletaan muistelemaan, ja virheitä laskemaan, niin luulenpas että se narrin hattu jää sinun päähäsi ihan lyhyellä matematiikallakin. Koetahan miehistyä, ja kirjoittelemaan omalla nimimerkilläsi. Jos osaisit olla aukomatta päätäsi, niin saisit varmaan rauhan kaikilta perskärpäsiltäsi.
Minä vittuilen aina takaisin, enkä aio lopettaa sitä koskaan. Aloita en, mutta osaan puolustautua. Meissä on se ero että minä olen rehellinen ja hyvätahtoinen, ja sinä pahansuopa kyrpätynnyri.Joo, satut "sopivasti" muuten usein avaamaan sivun juuri silloin kun homoistajankuttajan kohdalla otetaan esiin psykologinen profiilinsa...
Sinä satuileva pelle olet itse kirjoittanut "kirjoittaneesi joskus" rekkaamattomana multinikeillä, joten säästä lukijat paskapuheiltasi siitä että kirjoittelisit vain rekatulla nimimerkilläsi. Ei koskaan - joskus, kaksi hieman eri asiaa. Tosin ufohönöillä todellisuus ja käsitteet ovat erittäin venyviä käsitteitä. Pari rekattua nimimerkkiähän sinulta on jo niskalaukaistu bittiavaruuteen Suomi24:n taholta törkykirjoitusten vuoksi.
Moni muistaa ensimmäisen mielikuvitusmatkasi lapsellisen nolon aikavyöhykevirheen tarinassasi, joten epäilijöiden varallisuudesta ei asiassa ole kyse. Tarinoittesi matkakohteet ja "matkojen" ajakohdatkin ovat välillä menneet ristiin; välillä olt samaan aikaan reissussa ja kuitenkin suomessa..
Muissakin asioissa olet pelkkä paskanpuhuja, tällä palstalla on oikaistu valheitasi tai typeryyksissäsi laukomiasi virheellisiä tietoja urakalla useita kymmeniä, sinun itsesi tietenkin pysyttäytyessä mielikuvitushorinoissasi tosiasioista huolimatta, joten mihinkään kirjoittamaasi ei kenenkään sovi luottaa.
>> Meissä on se ero että minä olen rehellinen ja hyvätahtoinen<<
Tähän huutonaurua ja polvenläiskimistä.
Ja ei, minä en ole "varaktori", sinä vainoharhainen klovni. Ilmeisten harhojesi jankuttamisen sijaan voisit keksiä jotakin muuta tekemistä, mene vaikka Galilein kanssa keksimään pyörää... - Nuhviraktori
Juu vesipisarasta jaa käytännössä peilin kunhan vaan sopivassa kulmassa valo siihen osuu. Tässä hyvä linkkki aihetta käsittelevälle sivulle:
http://www.astro.utu.fi/zubi/atphenom/raydrop.htm
Ehkä Martti innostuu asiaa testaamaan. Testauksissa tietysti aina se ongelma, että täysin samanlaisia olosuhteita on miltei mahdoton luoda ja erilaisia asiaan vaikuttavia muuttujia on tosi paljon. Nythän testeissä ei ole käytettävissä edes identtistä kameraa. Vaan suunnilleen samalle hehtaarille on mahdollista päästä.Jaa että hämähäkki seitissä. Onpa herkällä ollut kamera. Tuskin kamera ottaa kuvaa jos liiketunnistimessa ei ole isomman elukan liikettä. Selitys menee samaan sarjaan sammaleesta ja kiiltomadoista.
Nuhviraktori kirjoitti:
Jaa että hämähäkki seitissä. Onpa herkällä ollut kamera. Tuskin kamera ottaa kuvaa jos liiketunnistimessa ei ole isomman elukan liikettä. Selitys menee samaan sarjaan sammaleesta ja kiiltomadoista.
Kerrataan faktoja. Säätietojen mukaan alueella oli tuolloin ollut sadekuuroja joten siellä aivan hyvin saattoi olla vesipisara hämähäkin seitissä. Siellä myös tuuli joten seitti saattoi tuulen mukana liikkua ja aiheuttaa heijastuksen kameran valaistessa infrapunaledeillä kuvattavaa aluetta. Jos heijastus oli sitä luokkaa mikä kuvissa näkyy, niin se aivan varmasti oli riittävä liiketunnistimille.
- kjähhähhh
Kerrataan faktoja. Säätietojen mukaan alueella oli tuolloin ollut sadekuuroja joten siellä aivan hyvin saattoi olla vesipisara hämähäkin seitissä. Siellä myös tuuli joten seitti saattoi tuulen mukana liikkua ja aiheuttaa heijastuksen kameran valaistessa infrapunaledeillä kuvattavaa aluetta. Jos heijastus oli sitä luokkaa mikä kuvissa näkyy, niin se aivan varmasti oli riittävä liiketunnistimille.
Sun päässä on hämähäkin seittiä. Mene nyt jumalauta jo jäähylle kuten lupasit. tulet taas tänne trollailemaan koska nautit siitä että sua haukautaan ja mollataan. saat varmaan orgasmeja siitä vanhus ,sen vähän mitä molosi vielä ottaa eloa viagran voimalla.
- ei-mitään-uutta
kjähhähhh kirjoitti:
Sun päässä on hämähäkin seittiä. Mene nyt jumalauta jo jäähylle kuten lupasit. tulet taas tänne trollailemaan koska nautit siitä että sua haukautaan ja mollataan. saat varmaan orgasmeja siitä vanhus ,sen vähän mitä molosi vielä ottaa eloa viagran voimalla.
Sieltä se impotentti ruskean reiän ritari tuli taas ulisemaan läpiä päähänsä, mutta itse asiaan ei simpukan älykkyysosamäärällä varustettu hiilihanko pysty kantaa ottamaan.
... huh pitikin mennä kysymään. :D Aika huonolta näyttää, jos tässä pitäisi vielä tämän pohjalta rohkaistua ja kirjoitella foorumille jotain asiaakin...
"Voidaan ottaa tuollainen keskustelu joskus uusiksi. Hörhön esittäminen on helppoa kun siinä riittää, että heittää aivot narikkaan. Skeptikon osa on sitten jo huomattavasti vaikeampi, mutta hyvin sä siitä suoriuduit."
Ei välttämättä huonompi idea. Luulen nimittäin, että heittämällä aivot narikkaan täällä foorumilla olo ei ehkä ahdistaisi ihan niin paljoa.En kai arkkihörhönä voi oikeasti olla mitään muuta kuin sitä itseään. Taidan siis tällä kertaa olla ihan vain se susi ilman lammaspukua. ;) Voidaan aloittaa täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13891054/quotufosiepatuillaquot-fantasiointiin-taipuvainen---Kapasitanssidiodi kirjoitti:
En ole sutin foorumia käynyt edes lukemassa, mutta vilkaisin sitä äsken. Eikös se ole Martti joka ehdotteli, että kyseessä voisi olla heijastus seittissä olevasta vesipisarasta? Kuvaaja itse ei kai sutin foorumilla kirjoittele? Martti oli jotain kokeiluja linssissä olevan vesipisaran kanssa tehnytkin ja jos intoa riittää, niin tuota pisaraa seitissä voisi myös testata. Jos ei löydä seittiä, niin käyttää vaikka ohutta siimaa apuna.
Siimaa eilen kuvattu, mutta pieleenhän se sitten varmaan meni, kun sitä ei kuvassa näkynytkään...
- supinsilmät
ei-mitään-uutta kirjoitti:
Sieltä se impotentti ruskean reiän ritari tuli taas ulisemaan läpiä päähänsä, mutta itse asiaan ei simpukan älykkyysosamäärällä varustettu hiilihanko pysty kantaa ottamaan.
Unohdit täsä kategoriasta tämän supin pupillit, voivat tuijottaa yön pimeydessä. Joku pöljä voi selittää ne jopa pieniksi ufoiksi.
Käpymäki kirjoitti:
Siimaa eilen kuvattu, mutta pieleenhän se sitten varmaan meni, kun sitä ei kuvassa näkynytkään...
Juu siihen se perustuu pienoismallienkin kuvaaminen siiman varassa roikottaen. Siima on niin ohutta ettei kameran piirtokyky siihen riitä. Tuossa oli ideana saada se siima kannattelemaan vesipisaraa jonka kuvaamista voisi sitten yrittää. Aika tarkkaan vaan saa siinäkin osua asiat kohdalleen, että saa salaman siitä heijastumaan.
Juu siihen se perustuu pienoismallienkin kuvaaminen siiman varassa roikottaen. Siima on niin ohutta ettei kameran piirtokyky siihen riitä. Tuossa oli ideana saada se siima kannattelemaan vesipisaraa jonka kuvaamista voisi sitten yrittää. Aika tarkkaan vaan saa siinäkin osua asiat kohdalleen, että saa salaman siitä heijastumaan.
Vesipisaran kanssa tuli eilen vähän ongelmia, kun ei tahtonut siimassa pysyä. Mutta kyllä se siitä vielä...
Joo hämähäkin verkossa on monta "siimaa" vierekkäin. Jos virittäisit kaksi siimaa pari millin päähän toisistaan, niin pysyisikö siinä välissä se pisara? Jokin pipetti tai injektioruisku voisi olla hyvä peli tipan annosteluun.
- hämäsirkan.häkki
Joo hämähäkin verkossa on monta "siimaa" vierekkäin. Jos virittäisit kaksi siimaa pari millin päähän toisistaan, niin pysyisikö siinä välissä se pisara? Jokin pipetti tai injektioruisku voisi olla hyvä peli tipan annosteluun.
Lisäksi hämähäkinseitin tartuntaominaisuudet ovat aivan jotain muuta kuin liukkaan siiman. Olen usein ottanut järvellä lähikuvia sumuisina aamuina hämähäkinseiteistä. Ne kykenevät kerämään kastetta hämmästyttävän paljon.
- sbjske
sinuhe-3 kirjoitti:
En kai arkkihörhönä voi oikeasti olla mitään muuta kuin sitä itseään. Taidan siis tällä kertaa olla ihan vain se susi ilman lammaspukua. ;) Voidaan aloittaa täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13891054/quotufosiepatuillaquot-fantasiointiin-taipuvainen---Taidat kuulua tuohon samaan sarjaa tuon tollon varaktorin kanssa? Eli sinuakaan ei voi ottaa tosissaan ja varsinkaa mitä ulos syytät.Pellejä olette kun teillä ei ole mitään todellista sanottavaa palstalle, kunhan jauhatte sitä itteänne jaskaa vaan.
- miten-itselläsi
sbjske kirjoitti:
Taidat kuulua tuohon samaan sarjaa tuon tollon varaktorin kanssa? Eli sinuakaan ei voi ottaa tosissaan ja varsinkaa mitä ulos syytät.Pellejä olette kun teillä ei ole mitään todellista sanottavaa palstalle, kunhan jauhatte sitä itteänne jaskaa vaan.
Onko sinulla jotain todellista sanottavaa vai osaatko vain solvata muita?
- asiaa-seuraava
miten-itselläsi kirjoitti:
Onko sinulla jotain todellista sanottavaa vai osaatko vain solvata muita?
Kerro hyvä mies mitä järkevää todellista aloitusta tuo kaksikko on palstalle saanut aikaiseksi? Vaikkapa vain viimeisen ½ vuoden aikana?
- miten-itselläsi
asiaa-seuraava kirjoitti:
Kerro hyvä mies mitä järkevää todellista aloitusta tuo kaksikko on palstalle saanut aikaiseksi? Vaikkapa vain viimeisen ½ vuoden aikana?
Onko sinulla jotain todellista sanottavaa vai osaatko vain solvata muita??
- solvata
miten-itselläsi kirjoitti:
Onko sinulla jotain todellista sanottavaa vai osaatko vain solvata muita??
Miten kysyjä voi solvata kun kysyy tuossa aivan asiallisesti? Joko täällä pelkkä kysymys on jo sovaus sinun mielestäsi?
sbjske kirjoitti:
Taidat kuulua tuohon samaan sarjaa tuon tollon varaktorin kanssa? Eli sinuakaan ei voi ottaa tosissaan ja varsinkaa mitä ulos syytät.Pellejä olette kun teillä ei ole mitään todellista sanottavaa palstalle, kunhan jauhatte sitä itteänne jaskaa vaan.
Ikävä kuulla että ajattelet näin. En ole tänne foorumille kirjoitellut noin vuoteen ja ajattelin pitkästä aikaa tulla katsomaan mitä täällä tapahtuu. En ole siis voinut jauhaa edes sitä jaskaa kun en ole ollut täällä ollenkaan.
Yritin jopa tuohon abduktioketjuun kirjoitellakin jotain kommenttia, mutta se osoittautui "hieman" hankalaksi trollaamisen takia. Olen kyllä tällä foorumilla pyrkinyt pääasiassa muutenkin keskustelemaan ufoista tai niihin liittyvistä aiheista, silloin kun täällä satun ylipäätään mitään kirjoittelemaan. En jauhamaan siis jaskaa, joten en ymmärrä mistä tuo purkauksesi johtuu. Mutta nimimerkkien lahkeissa roikkuminen on ihan tuttua kyllä tällä foorumilla. Ehkäpä olisi parempi itsekin huudella vain puskista niin ei palaisi turhaa aikaa tällaiseen selvittelyyn, että mistä rekisteröidyllä nimimerkkillä olisi hyvä / asiallista keskustella tällä foorumilla. Vai mitä olet mieltä?- lipsahteleelipsahtelee
hellakoukku67 kirjoitti:
Satuinpas sopivasti avaamaan sivun, kun Kampasimpanssi on mielipuuhissaan meikäläistä solvaamassa ja Sinuhen persettä nuolemassa. Jaa että tällä kertaa se olenkin sitten taas minä, joka sinua vainoaa. Viimeksi kun aiheesta juteltiin, niin se olikin joku toinen.
Minä vittuilen aina takaisin, enkä aio lopettaa sitä koskaan. Aloita en, mutta osaan puolustautua. Meissä on se ero että minä olen rehellinen ja hyvätahtoinen, ja sinä pahansuopa kyrpätynnyri.Kapasitanssidiodi kirjoitti: >>Juuri tätä tyyppiä tarkoitin. Huutelee pääsääntöisesti puskista solvaten muita keskustelijoita ja toisinaan tekee itsestään narrin rekisteröidyllä nimimerkillään.<<
Johon Hellakoukku67 kirjoitti: >>Satuinpas sopivasti avaamaan sivun, kun Kampasimpanssi on mielipuuhissaan meikäläistä solvaamassa<<
Niin miten se meni, hellu? Tuostako tunnistit itsesi? Kapasitanssidiodi kirjoitti:
Voisihan sitä sitenkin kokeilla, kunhan jossain vaiheessa löytyy taas intoa. Aito seittikin kelpaisi, mutta taitaa jäädä hakematta. Tavallinen lanka saattaisi toimia ihan hyvin sekin.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Liiketunnistimen on saattanut supikin laukaista, vaikka ei olekaan kuvassa näkösällä. Niitä valokuvia ja videoita joista ei näy ”mitään” tulee poistelua eräkameroista lähes joka käyttökerran jälkeen useampia. Valokuvissa niitä on suhteessa enemmän, joten ei noissa lehtijutun kuvissa ole siinä mielessä mitään erikoista.- sbjske
sinuhe-3 kirjoitti:
Ikävä kuulla että ajattelet näin. En ole tänne foorumille kirjoitellut noin vuoteen ja ajattelin pitkästä aikaa tulla katsomaan mitä täällä tapahtuu. En ole siis voinut jauhaa edes sitä jaskaa kun en ole ollut täällä ollenkaan.
Yritin jopa tuohon abduktioketjuun kirjoitellakin jotain kommenttia, mutta se osoittautui "hieman" hankalaksi trollaamisen takia. Olen kyllä tällä foorumilla pyrkinyt pääasiassa muutenkin keskustelemaan ufoista tai niihin liittyvistä aiheista, silloin kun täällä satun ylipäätään mitään kirjoittelemaan. En jauhamaan siis jaskaa, joten en ymmärrä mistä tuo purkauksesi johtuu. Mutta nimimerkkien lahkeissa roikkuminen on ihan tuttua kyllä tällä foorumilla. Ehkäpä olisi parempi itsekin huudella vain puskista niin ei palaisi turhaa aikaa tällaiseen selvittelyyn, että mistä rekisteröidyllä nimimerkkillä olisi hyvä / asiallista keskustella tällä foorumilla. Vai mitä olet mieltä?Kiitos vastauksestasi, Sinulla taitaa olla nuo sivistyksen perusasiat kohdillaan kun asiallisesti kerroit mitä olet touhunut viime aikoina. Olen siis turhaan kyseenalaistanut Sinun asiallisia aloituksia palstalla, joita et ole kumminkaan tehnyt.
Sinulla ja tuolla toisella on täysin vastakkainen ajatuksenjuoksu ja kyky kirjoitella asiallisesti jopa asiaa tänne palstalle. Huomaan kyllä että sinulla josku lipeää tuonne huumorin puolelle, mutta sallittakoon se sinulle hyväntahtoisesti. Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei sortuisi pahoihin ylilyönteihin ja henkilökohtaisuuksiin. Voisin jopa sanoa hänen kohdallaan tiettyä kielteistä pakonomaista fanaattisuutta ufoilmiöitä ja ufojen näkijöitä kohtaan. - aurinkomies_
sbjske kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, Sinulla taitaa olla nuo sivistyksen perusasiat kohdillaan kun asiallisesti kerroit mitä olet touhunut viime aikoina. Olen siis turhaan kyseenalaistanut Sinun asiallisia aloituksia palstalla, joita et ole kumminkaan tehnyt.
Sinulla ja tuolla toisella on täysin vastakkainen ajatuksenjuoksu ja kyky kirjoitella asiallisesti jopa asiaa tänne palstalle. Huomaan kyllä että sinulla josku lipeää tuonne huumorin puolelle, mutta sallittakoon se sinulle hyväntahtoisesti. Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei sortuisi pahoihin ylilyönteihin ja henkilökohtaisuuksiin. Voisin jopa sanoa hänen kohdallaan tiettyä kielteistä pakonomaista fanaattisuutta ufoilmiöitä ja ufojen näkijöitä kohtaan.Munaton pelle taas huutelee puskista. Ei ole sen vertaa miehellä pippelissä mittaa, että kehtaisit käyttää sitä S:llä alkavaa nimimerkkiäsi.
- älämustamaalaa
sbjske kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, Sinulla taitaa olla nuo sivistyksen perusasiat kohdillaan kun asiallisesti kerroit mitä olet touhunut viime aikoina. Olen siis turhaan kyseenalaistanut Sinun asiallisia aloituksia palstalla, joita et ole kumminkaan tehnyt.
Sinulla ja tuolla toisella on täysin vastakkainen ajatuksenjuoksu ja kyky kirjoitella asiallisesti jopa asiaa tänne palstalle. Huomaan kyllä että sinulla josku lipeää tuonne huumorin puolelle, mutta sallittakoon se sinulle hyväntahtoisesti. Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei sortuisi pahoihin ylilyönteihin ja henkilökohtaisuuksiin. Voisin jopa sanoa hänen kohdallaan tiettyä kielteistä pakonomaista fanaattisuutta ufoilmiöitä ja ufojen näkijöitä kohtaan.Muista nyt mielistellessäsi ja toista mustamaalatessasi, että sinuhe kuitenkin tuntee diodin paremmin kuin sinä...
- totuuspähkinänkuoressa
älämustamaalaa kirjoitti:
Muista nyt mielistellessäsi ja toista mustamaalatessasi, että sinuhe kuitenkin tuntee diodin paremmin kuin sinä...
Ite kertonu olevansa skepo, hörhö, leikinlaskija, ei oo tosissaa, metsuri, valeskepo ja valehörhö. Pirukaa ei tunne tuota skitsoo. Nimimerkillä leikkii älykköä ja sitte tulee vihan ryöppy jos joku erimieltä.
- bensselisetä
älämustamaalaa kirjoitti:
Muista nyt mielistellessäsi ja toista mustamaalatessasi, että sinuhe kuitenkin tuntee diodin paremmin kuin sinä...
https://www.youtube.com/watch?v=Lo_edXUlrT8
Jos pensselillä vetää se ei kaikkia miellytä :D sbjske kirjoitti:
Sinulla ja tuolla toisella on täysin vastakkainen ajatuksenjuoksu ja kyky kirjoitella asiallisesti jopa asiaa tänne palstalle. Huomaan kyllä että sinulla josku lipeää tuonne huumorin puolelle, mutta sallittakoon se sinulle hyväntahtoisesti. Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei sortuisi pahoihin ylilyönteihin ja henkilökohtaisuuksiin. Voisin jopa sanoa hänen kohdallaan tiettyä kielteistä pakonomaista fanaattisuutta ufoilmiöitä ja ufojen näkijöitä kohtaan."Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei "
Jos keskustelunavauksesi on lähtökohtaisesti samaa tasoa Varaktorin kanssa kuin minun kanssani aiemmin, niin en suoraan sanottuna ymmärrä mistä _Sinun_ kanssasi pitäisi pystyä keskustelemaan? Esimerkiksi minun kanssani aloitit keskustelun haukkumalla minut pystyyn, ilman mitään syytä, kuten juuri myönsit.
Varaktorin perässä näyttäisi olevan jonkin sortin trolliarmeija joka toimii juuri kuten sinä. Tässä kun katselee selailee näitä ketjuja, niin aika usein käy niin, että ensin tulee Varaktorin kommentti ja sen perässä pari lynkkaajaa. Sama kaava toistuu ketjusta toiseen, vuodesta toiseen. Ilmeisesti yksi tai kaksi samaa henkilöä. Olen kyllä pahoillani Varaktorin puolesta. Ylilyöntejä tapahtuu varmasti tapahtuu puolin ja toisin tällaisessa tulehtuneessa tilanteessa. Olen joskus kuullut sanottavan, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Haluaisin nostaa esille tämän pari vuotta sitten aloittamani ketjun, koska näyttäisi että se on edelleen hyvin ajankohtainen. Kyseessä on siis Varaktorin lynkkausketju! Se on eräänlainen terapiaketju tälle palstalle kulttihahmo Varaktorin kunniaksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11791484/varaktorin-lynkkausketju-(kaikki-mukaan!)
Eli... Kokeiltaisiinko sitä keskustelua vaikka ufoista kun olemme taas käyneet kaikki tuossa ketjussa kertaalleen purkamassa tuntoja?- nifnifniiiiif
sinuhe-3 kirjoitti:
"Valitettavasti sinun ystävälläsi tilanne on aika kaoottinen, sen kanssa on mahdotonta kirjoitella että hän ei "
Jos keskustelunavauksesi on lähtökohtaisesti samaa tasoa Varaktorin kanssa kuin minun kanssani aiemmin, niin en suoraan sanottuna ymmärrä mistä _Sinun_ kanssasi pitäisi pystyä keskustelemaan? Esimerkiksi minun kanssani aloitit keskustelun haukkumalla minut pystyyn, ilman mitään syytä, kuten juuri myönsit.
Varaktorin perässä näyttäisi olevan jonkin sortin trolliarmeija joka toimii juuri kuten sinä. Tässä kun katselee selailee näitä ketjuja, niin aika usein käy niin, että ensin tulee Varaktorin kommentti ja sen perässä pari lynkkaajaa. Sama kaava toistuu ketjusta toiseen, vuodesta toiseen. Ilmeisesti yksi tai kaksi samaa henkilöä. Olen kyllä pahoillani Varaktorin puolesta. Ylilyöntejä tapahtuu varmasti tapahtuu puolin ja toisin tällaisessa tulehtuneessa tilanteessa. Olen joskus kuullut sanottavan, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Haluaisin nostaa esille tämän pari vuotta sitten aloittamani ketjun, koska näyttäisi että se on edelleen hyvin ajankohtainen. Kyseessä on siis Varaktorin lynkkausketju! Se on eräänlainen terapiaketju tälle palstalle kulttihahmo Varaktorin kunniaksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11791484/varaktorin-lynkkausketju-(kaikki-mukaan!)
Eli... Kokeiltaisiinko sitä keskustelua vaikka ufoista kun olemme taas käyneet kaikki tuossa ketjussa kertaalleen purkamassa tuntoja?"Varaktorin perässä näyttäisi olevan jonkin sortin trolliarmeija joka toimii juuri kuten sinä"
No uhrihan tuo on, minäkin säälin häntä raukkaa poloista.
- NytSeikkailuun
Hyvää iltaa!
YLÖSNOUSEMUS ON SEIKKAILUA
Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
13.10.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Monet meistä jotka olemme tietoisesti kokeneet ylösnousemusprosessia muutaman vuoden, saatamme epäröidä tässä kohtaa kutsua matkaamme viidenteen ulottuvuuteen seikkailuksi. Jos olimme siitä alussa innostunut, prosessi on kenties tähän mennessä hangannut vähän kiiltoa innokkuudestamme.
Tietysti on ollut joitain kohokohtia, laajentavia heräämisiä, oivalluksia ja valtavaa kasvua, mutta toisinaan on ollut myös paljon menetystä ja haasteita. Ja on ollut jaksoja, joissa on tuntunut, ettei mitään tapahdu eikä juuri mikään ole muuttunut. Koko ajatus seikkailumatkasta tuntuu merkityksettömältä.
Innostus seikkailusta
Mutta jos pysähdymme hetkeksi ja astumme pois jokapäiväisen elämämme arkisista yksityiskohdista ja katsomme laajemmasta perspektiivistä, mitä todellisuudessa teemme, saatamme alkaa taas tuntea sitä innostusta, jolla aloitimme.
Olemme tosiaankin seikkailulla, johon ilmoittauduimme luultavasti ennen tulemistamme tähän elämään. Monien lähteiden mukaan ilmoittauduimme sellaiseen, mitä ei ole koskaan ennen tehty – ylösnouseminen paljon korkeampaan ulottuvuuteen hyvin nopealla tahdilla.
Tuntematon joki tuntemattomaan maahan
Ajattele sitä. Päätimme ikään kuin olla uuden maan tutkimusmatkailijoita. Tiesimme ilmoittautuessamme, että veisimme kanoottimme tuntematonta jokea pitkin maahan, jonne olimme aina halunneet mennä – sellaiseen jossa asuimme ilmeisesti kauan sitten, mutta jota emme oikein pystyneet muistamaan.
Ymmärsimme, että kyseistä jokea pitkin oli kuljettu harvoin. Kukaan ei tiennyt paljon siitä, millaisten maiden läpi se kulkisi, missä olisi putouksia tai koskia ja miten suuri virtaus olisi. Emme tienneet varmaksi edes sitä, veisikö tuo joki meidät toivomaamme paikkaan.
Oli ollut muutamia tiedustelijoita, jotka olivat menneet vähän matkaa ja sitten palanneet raportoimaan meille, mitä olivat löytäneet. Ja oli näkijöitä, jotka väittivät tietävänsä, mitä edessä oli. Mutta tiesimme, että meidän täytyisi kulkea jokseenkin luottamuksen varassa, koska emme tienneet varmaksi mitään.
Kuitenkin päätimme lähteä matkalle. Tämä johtuu siitä, että olemme tutkimusmatkailijoita, pelottomia seikkailijoita tietoisuusmaassa. Ja useimmiten tiedämme syvällä sisällämme, että olemme tehneet oikean valinnan – riippumatta siitä, tiedämmekö varmasti, mihin rantaudumme, uskomme, että pääsemme sinne turvallisesti ja se on matkan arvoinen.
Löytömme
Suunnittelimme tätä matkaa parhaan kykymme mukaisesti sen tiedon ja viisauden perusteella, mitä olimme saaneet monien, monien elämien aikana täällä maan päällä ja luultavasti myös muissa universumeissa. Itse asiassa olimme luultavasti odottaneet elämien ajan kärsimättömänä sitä aikaa, jolloin voisimme lopultakin laskea kanoottimme jokeen ja alkaa meloa viidennen ulottuvuuden tuntemattomia rantoja kohti.
Matkan varrella olemme löytäneet, missä on koskia, missä joesta tulee matalaa ja missä vaarallisia kiviä törröttää esiin vedestä. Toisinaan kanoottimme on tehnyt hypyn tai olemme menettäneet tarvikkeitamme tai olemme jopa kaatuneet.
Mutta ajattele sitä. Eikö joku tai jokin ole poikkeuksetta tullut auttamaan meitä aina? Eikö synkronismia ole tapahtunut kerta toisensa jälkeen ja varmistanut, että pääsisimme taas matkaan – usein tulleena paremmaksi siitä, mikä näytti vain epäonnelta?
Kun meidän on tarvinnut joskus vetää kanoottimme rantaan, koska emme ole enää tienneet, miten voisimme jatkaa, eikö silloinkin meihin ole toisinaan tehnyt yhtäkkiä vaikutuksen auringon kaunis laskeminen joen yli tai rannan puissa soiva tuulenviremusiikki? Eikö meitä ole saanut kyyneliin luonnon kukkien suloinen tuoksu ruohikossa?
Tai kenties olemme löytäneet kanssaseikkailijoita, jotka jokin onnettomuus on pyyhkäissyt myös rannalle, ja olemme tunteneet välittömästi sukulaisuutta heidän kanssaan? On suuri ilo löytää kosmisia perheenjäseniä vieraassa maassa!
Ja oikeasti – entä seikkailu kaikessa tässä? Se jännitys, hauskuus ja löytäminen, joka odottaa meitä jokaisen joenpenkereen takana?
Pysy seikkailumoodissa
Meidän täytyy säilyttää tämä mielentila, ylösnousemusmatkatoverit, kun joki kääntyy ja kiemurtelee tuntemattomilla tavoilla ja saa meidät epäilemään itseämme – emmekä toisinaan edes enää tiedä, kuka olemme.
Ylösnousemus on todella suurimman luokan seikkailua. Pidä pelastusliivisi päällä, mutta luota jokeen, luota tuuleen ja luota jokaiseen pieneen seikkailuun matkan varrella. Ja muista nauraa. Monin tavoin ylösnousemusmatka on ennen kaikkea suurta komediaa Olen nyt seuraillut muutaman päivän ajan tämän foorumin tapahtumia. Tuossa toisessa, ufosieppauksia käsittelevässä ketjussa käsitykseni kyllä viimeistään kirkastui siitä, että eihän täällä pysty enää käymään keskustelua ollenkaan tuon trollaamisen takia. Meikä taitaa taas häippästä, kunnes tänne joskus taas saadaan moderointi.
Suomi24 ylläpito, saatanan tunarit.- häippäiskää
Saisitko tuon varaktorin myös samaan matkaasi?
Jätän Varaktorin tänne ylläpitämään edes jotain tasoa. Sinä voit kyllä tulla mukaani jos haluat. Haluatko?
sinuhe-3 kirjoitti:
Jätän Varaktorin tänne ylläpitämään edes jotain tasoa. Sinä voit kyllä tulla mukaani jos haluat. Haluatko?
Juu meikäläinen ei lähde täältä kulumallakaan. :)
- makunsakullakin
sinuhe-3 kirjoitti:
Miten tämä meikäläinen juo kahvinsa?
- silmienpyöritystä
En oikein ymmärrä. Teillä tieteellisesti "valastuneilla" on oma saitti, miksi tulette tänne trollien temmellyskentälle koska jos täällä on joku järkevä aloitus, se pilataan heti. Ja kyllä tuo raktori on yksi pahimmista sekoittajista, saa trollit helposti liikkeelle omilla höpinöillä, mutta kait se on tarkoituskin. Ukko oli SUT:n palstalla vähän aikaa mutta otti kuuleman mukaan ritolat, miksi. Tulee aina kuitenkin tänne haukuttavaksi, no onhan sekin jonkinmoinen perverssio.
- HUOOOOOOOOHHHHHH
Juu meikäläinen ei lähde täältä kulumallakaan. :)
Tuo hymiön laittaminen kirjoituksiesi perään on kuin kirsikka paskakasan päällä. Ei muutu haju eikä ulkonäkö juurikaan paremmaksi.
- hanipuppelisi
HUOOOOOOOOHHHHHH kirjoitti:
Tuo hymiön laittaminen kirjoituksiesi perään on kuin kirsikka paskakasan päällä. Ei muutu haju eikä ulkonäkö juurikaan paremmaksi.
Homokeppi siirtyi taas huutelemaan puskista.
- SETAstapäivää
hanipuppelisi kirjoitti:
Homokeppi siirtyi taas huutelemaan puskista.
Parisuhdeongelmissa auttaa SETA:n parisuhdeterapeutti.
silmienpyöritystä kirjoitti:
En oikein ymmärrä. Teillä tieteellisesti "valastuneilla" on oma saitti, miksi tulette tänne trollien temmellyskentälle koska jos täällä on joku järkevä aloitus, se pilataan heti. Ja kyllä tuo raktori on yksi pahimmista sekoittajista, saa trollit helposti liikkeelle omilla höpinöillä, mutta kait se on tarkoituskin. Ukko oli SUT:n palstalla vähän aikaa mutta otti kuuleman mukaan ritolat, miksi. Tulee aina kuitenkin tänne haukuttavaksi, no onhan sekin jonkinmoinen perverssio.
Miksi tulemme tänne trollien temmellyskentälle? Nyt kun sen noin muotoilet, niin erittäin hyvä kysymys. Luulisin kuitenkin, että olen täällä aina ollut, jo foorumin perustamisesta lähtien 2005, vaikka olen viime aikoina sapattia pitänytkin. Enpä siis tiedä voinko varsinaisesti "tulla" tänne, jos täällä olen jo valmiiksi.
Sinänsä harmi että ilmapiiri tällä foorumilla on mennyt tällaiseksi, jota tuo sinunkin viestisi edustaa, koska tämä on ainakin ollut viestien määrään suhteutettuna Suomen ylivoimaisesti suosituin ufokeskustelualue. Siinä on myös syy miksi olen täällä kirjoitellut.
"Teillä tieteellisesti "valastuneilla" on oma saitti"
Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Syy miksi tuo sivusto on perustettu, on kyllä siinä, että se on alusta paljon laajemmalle keskustelulle kuin vain ufoille. Yksi sen perusajatuksista, oli se, että mielestäni Suomesta puuttui tällainen "agnostinen" alusta paranormaaleille tai poikkeuksellisille ilmiöille. Lisäksi se on myös hyvä saitti julkaista aiheeseen liittyvää materiaalia, mitä ei esimerkiksi täällä pystyisi julkaisemaan.- Be.hi.nd
sinuhe-3 kirjoitti:
Miksi tulemme tänne trollien temmellyskentälle? Nyt kun sen noin muotoilet, niin erittäin hyvä kysymys. Luulisin kuitenkin, että olen täällä aina ollut, jo foorumin perustamisesta lähtien 2005, vaikka olen viime aikoina sapattia pitänytkin. Enpä siis tiedä voinko varsinaisesti "tulla" tänne, jos täällä olen jo valmiiksi.
Sinänsä harmi että ilmapiiri tällä foorumilla on mennyt tällaiseksi, jota tuo sinunkin viestisi edustaa, koska tämä on ainakin ollut viestien määrään suhteutettuna Suomen ylivoimaisesti suosituin ufokeskustelualue. Siinä on myös syy miksi olen täällä kirjoitellut.
Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Syy miksi tuo sivusto on perustettu, on kyllä siinä, että se on alusta paljon laajemmalle keskustelulle kuin vain ufoille. Yksi sen perusajatuksista, oli se, että mielestäni Suomesta puuttui tällainen "agnostinen" alusta paranormaaleille tai poikkeuksellisille ilmiöille. Lisäksi se on myös hyvä saitti julkaista aiheeseen liittyvää materiaalia, mitä ei esimerkiksi täällä pystyisi julkaisemaan.Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Kuka tuollaista sivusto ylläpitää? Onko siellä edes monta säännöllistä käyttäjää?
- kjähhhh
Ei ole ja syy on että siellä vaikuttaa sama trolli kuin täällä.Veikkaan että sillä on enemmän kuin yksi nicci keskusteluissa,jakautunut sairas persoona kun on.
- Antitulla
kjähhhh kirjoitti:
Ei ole ja syy on että siellä vaikuttaa sama trolli kuin täällä.Veikkaan että sillä on enemmän kuin yksi nicci keskusteluissa,jakautunut sairas persoona kun on.
Laita linkkiä tulemaan edes yhteen asiattomaan viestiin sieltä. Arvaten linkkiä ei tule, koska et sellaista löydä.
- sghsh
Antitulla kirjoitti:
Laita linkkiä tulemaan edes yhteen asiattomaan viestiin sieltä. Arvaten linkkiä ei tule, koska et sellaista löydä.
Puskastakysyt
- Antitulla
sghsh kirjoitti:
Puskastakysyt
Puskista itsekin. Sitä linkkiä ei taida löytyä vai?
- DrtjjoDDR
Antitulla kirjoitti:
Puskista itsekin. Sitä linkkiä ei taida löytyä vai?
Ei jaksa kaivella. Voiha olla että niitä on poistettuki. Sadat niuvakehotukset ja hulluksi sanomiset on muistis ja niitä tuli joka ketjuu. Vuosia. Kaikki pitkää olleet muistaa. Puskaa jemmautumine ei muuta mitää.
- salaperäistä
Be.hi.nd kirjoitti:
Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Kuka tuollaista sivusto ylläpitää? Onko siellä edes monta säännöllistä käyttäjää?
Eipä tullut mitään tietoa sivustosta epäilemättä aivan sisääpäin lämpenevä pieni sakki sitä yrittää pyörittää. Tuskin siellä saa edes esittää vastakkaisia omia näkemyksiä kun lentää ulos kuin leppäkeihäs. Onko siellä tuo yksi kahjo päällepäsmärinä.
- Antitulla
DrtjjoDDR kirjoitti:
Ei jaksa kaivella. Voiha olla että niitä on poistettuki. Sadat niuvakehotukset ja hulluksi sanomiset on muistis ja niitä tuli joka ketjuu. Vuosia. Kaikki pitkää olleet muistaa. Puskaa jemmautumine ei muuta mitää.
Niinpä niin, selittelyksi meni.
- Tietoasivustosta
salaperäistä kirjoitti:
Eipä tullut mitään tietoa sivustosta epäilemättä aivan sisääpäin lämpenevä pieni sakki sitä yrittää pyörittää. Tuskin siellä saa edes esittää vastakkaisia omia näkemyksiä kun lentää ulos kuin leppäkeihäs. Onko siellä tuo yksi kahjo päällepäsmärinä.
Sinuhe ylläpitää.
http://behindthethrone.net/index.php/tietoa-sivustosta - vastarannanahven
salaperäistä kirjoitti:
Eipä sieltä ole taidettu ketään vastakkaisten näkemysten esittämisestä ulos heittää. Itsekin kirjoittelin siellä muutaman kerran, enkä joutunut mitenkään varomaan sanojani.
- oikeinsalaperäistä
Antitulla kirjoitti:
Niinpä niin, selittelyksi meni.
Joo, "ei jaksa"... Eli tässäkin tapauksessa ne "asiattomat viestit" thronella olivat erään vainoharhaisen omassa päässä.
- itsepähäntietää
vastarannanahven kirjoitti:
Eipä sieltä ole taidettu ketään vastakkaisten näkemysten esittämisestä ulos heittää. Itsekin kirjoittelin siellä muutaman kerran, enkä joutunut mitenkään varomaan sanojani.
Ehkä tuo henkilö tietää jo etukäteen että juuri hän tulisi heitetyksi ulos kuin leppäkeihäs, viestinsähän ovat sitä tasoa jo täälläkin. Vähän sama kuin kiukuttelisi että en mene tuohon baariin kun tulisin kuitenkin heitetyksi ulos. Miksi sitten tulisi, sitä sopisi miettiä ihan itse?
- Modekehiin
Ilman modea tämän palstan täyttää trollit ja puskavihakirjoitukset. Samaa keskustelua on käyty jo vuonna 2009 ja silloinkin epäiltiin samaa riidankylväjää monillakin palstoilla. Katkeraa paatosta.
- salapoliisi
sinuhe-3 kirjoitti:
Behind The Throne on kyllä ihan koko kansan käytössä. Syy miksi tuo sivusto on perustettu, on kyllä siinä, että se on alusta paljon laajemmalle keskustelulle kuin vain ufoille. Yksi sen perusajatuksista, oli se, että mielestäni Suomesta puuttui tällainen "agnostinen" alusta paranormaaleille tai poikkeuksellisille ilmiöille. Lisäksi se on myös hyvä saitti julkaista aiheeseen liittyvää materiaalia, mitä ei esimerkiksi täällä pystyisi julkaisemaan.Tutun kuuloista tarinaa ihan kuin olisin samantapaista tekstiä kuullut joltain toiselta niciltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832