Israelin ystävät ja Toiviomatkat

Kerro.kerro.kuvastin

Siinä kaksi puljua, jotka eivät vastaa lähetettyihin sähköposteihin. Kaikki muut, verottaja, jopa Kaupparekisteri, Maanmittauslaitos ja Poliisi ovat poikkeuksetta ottaneet yhteyttä kun on ollut jotain kysyttävää tai muuta asiaa. Mutta entä nämä kaksi otsikossa mainittua? Lähetin vuosien ajan jäsenmaksuun liittyviä kyselyjä mutta en tähän päivään mennessä ole saanut vastausta. Elävätkö niin itseään täynnä olevassa umpiossa. Todellisuudessa en tarvitse kumpaakaan koska matkustelemme omatoimisesti

6

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikalaskutus

      Kyllä, umpiossa elävät. Tosin meille kävi takavuosina niin, että pyysimme (puhelimitse) Toiviomatkojen matkaesitteen. Seuraavana päivänä tulikin (paperi)lasku kahden hengen matkasta postilaatikkoomme! Tosi nopeaa toimintaa !!!
      Oli siinä ihmettelemistä. Siis laskutus ainakin pelaa ripeästi! :))

    • MariaO2018

      Hei, Toiviomatkoilla ei ole jäsenmaksua. Sen takia viestiin ei varmaankaan ole vastattu.

      • Kerro.kerro.kuvastin

        Kysyinkin vuosina 2013 - 15 useita kertoja Israelin Ystävien jäsenmaksuista. Ainakin lasku tulee edellen säännöllisesti. Sellaiset yhdistykset jotka luottavat jäsentensä uskollisuuteen eivät yleensä vaivaudu vastaamaan.


    • Kolehdilla.pärjää

      Seuratkaapa eri järjestöjen henkilöiden toimintaa. Kerrran erään lähetysjärjestön maakunnallisen yhdistyksen piirisihteeri oli matkaryhmän kokoojana. Reissun jälkeen vaati että matkan aika pitäisi laskea työajaksi ja maksaa ulkomaan päivärahat. Tein siitä topin. Tosin puolet kahden viikon matkasta jäi työajaksi. Ei tainnut olla enää lomaa jäljellä

    • Huuhaajuttuja

      Onko Israelilla ystäviä, älkää nyt viitsikö kusettaa.

      • Ystävätvalitaan

        Pidä sinä Assadisi hyvänäsi. Sillä on muuten suikulapää pitkän kaulan varassa. Siihen on hyvä pujottaa sama mikä Saddam Husseinillekin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe