Kondomin käyttö parisuhteessa

Neuvoton

Olen seurustellut poikaystäni kanssa nyt 6kk ja tähän asti olemme käyttäneet kondomia seksin aikana ja syön myös e-pillereitä. Nyt kuitenkin poikaystäväni on alkanut valittamaan kondomin epämukavuudesta ja haluaisi jättää sen pois. En itse haluaisi jättää kondomia pois, koska olen joskus aiemmin sairastanut klamydian ja lupasin silloin itselleni etten enää ikinä harrasta seksiä ilman kondomia (paitsi ehkä silloin kun menen naimisiin ja hankin lapsia tai vastaavaa). Nyt kuitenkin poikaystäväni sanoo, että jos kortsusta ei luovuta niin sitten tulee ero. En tiedä mitä tekisin, koska en itse haluaisi erota, mutta olen samalla myös niin kovapäinen etten halua taipua poikaystäväni vaatimukseen. Mitä te muut tekisitte tilanteessani?

137

7056

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusille-urille.m

      Jos pelkäät tartuttavasi toisen, on ilmeisesti aika luopua pariseksistä. Lapsen voit saada keinohedelmöityksellä ilman tartuntavaaraa. Kovapäisyytesi on vähän kummallista, koska poikaystäväsi on esittänyt ihan tavallisen mielipiteen. Ettekö muuten ole todellakaan harrastaneet suuseksiä? Kyllä siinäkin taudit tarttuu.

      Vai pelkäätkö saavasi poikaystävältäsi jonkin muun taudin?

      Kaikkeen, siis KAIKKEEN, liittyy pieni riski, mutta jos se on pieni, älköön se olko esteenä toimimiselle. Itselle annetut lupaukset ovat hätäpäissä tehtyjä ja turhia. Anna siis poikaystäväsi tuntea, miten ihana sinun vittusi on paljaaltaan ja anna vittusi tuntea, miten ihana on poikaystäväsi paljas kyrpä. Et kadu! :)

      • Neuvoton

        En pelkää tartuttavani poikaystävääni, koska klamydiani on jo hoidettu (eikä muita tauteja ole). Suuseksiä olemme harrastaneet muutaman kerran myös kondomin kanssa, mutta koska poikaystäni ei suostu sitä minulle tekemään niin tämä on jäänyt vähäiseksi (vaikka tekisin sitä hänelle ilman kondomia, hän ei suostuisi minua nuolemaan).

        Pelkään saavani poikaystävältäni uudelleen jonkun taudin ja en haluaisi luopua kondomista vielä näin suhteen alussa. Sain silloisen tautini eksältäni ja luottamukseni on siitä saanut pienen kolahduksen. Lisäksi minua suututtaa poikaystävi tapa "kiristää" minua luopumaan kondomista, vaikka ymmärrän kyllä ettei se ehkä maailman mukavimmalta päällä tunnu.

        En ole viellä ainakaan 6-10 vuoteen valmis hankkimaan lapsia mutta silloinkin minun on pitänyt seurustella miehen kanssa pidempään ja silloin luottamus on jo varmasti kohdillaan, mutta poikaystäväni ei halua odotella asian suhteen vaan hän haluaa päätöksen nyt.


      • ope22

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...


      • uusille-urille.m
        ope22 kirjoitti:

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...

        Jos "Neuvoton" panisi testeissä käynnin ja paperin näyttämisen ehdoksi jatkolle, useimmat miehet tulkitsisivat, että se on loppu nyt. Ei pidä antaa ihan mahdottomia neuvoja, joista voi jo arvata todennäköisen tuloksen.

        "Neuvoton", ei ihme, että poikaystäväsi on jo ryhtynyt kiristyslinjalle, sillä hänen suhtautumisensa kondomin käyttöön on puolen vuoden seurustelun jälkeen jo normaaliakin normaalimpi. Hän tarvitsee normaalia seksiä, vaikket sinä tarvitsisikaan. Olen jutellut myös tyttöjen kanssa. He ovat ihan samaa mieltä kuin pojatkin.

        Mikään ei voita sitä, kun paljas kyrpä uppoaa paljaaseen vittuun. Eihän mies kondomin läpi voi edes tuntea, miten tytön vittu on ihanan kostea ja herttainen. Tuntuu, että kondomi on jotakin henkisesti sopimatonta parin välillä. Mutta kyllä se tuntuu fyysisestikin kehnolta. Se voi olla vain hätäratkaisu lyhyissä suhteissa ja silloin, kun muut ehkäisykeinot eivät sovi.

        Pure hammasta ja ryhdy samaan käytäntöön kuin muutkin tytöt. Peru pyhät puheesi ja naura niille. Voit vielä pelastaa romanssinne. Kyl se siitä! :)


      • Jani-88
        ope22 kirjoitti:

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...

        Mikäs tämä niljakas yleistys on?
        Mistä luulet miesten saavan tautinsa?

        Vai että terveydestä huolehditti paremmin. Huolehtisitte itsestänne ja arvokkuudestanne samalla innolla.

        Ei tulisi mieleenkään käydä yhtäkään testaamatonta naista painamassa paljaalla.


      • 55vuotiaankokemus

        Tollaiset poikaystävät pois, jotka tollain kiristää, suostut nyt ehtoihin niin suostut sitten loppuikäsi


      • sdfeggetge
        ope22 kirjoitti:

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...

        Kondomit maksavat?! Ehkäisypilleritkö ei maksa? Itse olen laskenut, että pillerit ovat kondomeja kalliimpi ehkäisykeino ellei harrasta seksiä useammin kuin kerran päivässä. Ja harva niin tekee. Ja kyllä kondomeja kantaa mukana ihan helposti, ei ne paina kilokaupalla. Jos ap:n poikaystävä ei katso tarpeelliseksi kunnioittaa tyttöystävänsä toiveita ja terveyttä, niin aika panna mies vaihtoon. Vaikkei poika omasta seksuaaliterveydestään välitäkään, niin hänellä ei ole oikeutta vaatia tyttöä ottamaan riskiä, että saa jonkun taudin. Jos poika oikeasti välittää tytöstä, niin kondomin kanssa sählääminen on pieni hinta suhteen jatkumisesta. Jos taas tärkeintä on aina oma mielihyvä, niin sellainen ihminen ei suhdetta kaipaakaan, vaan pelkkää panokaveria. Ja minua ei ole kondomi ikinä häirinnyt millään tavalla, eikä se häiritse miestäkään kun osaa valita oikean koon, jumaliste.

        Jos poikaystävä ei suostu jatkamaan kondomin käyttöä niin sano sinä että haet sitten sellaisen pojan, joka jaksaa nähdä vaivaa terveytesi eteen!


      • sdfeggetge
        ope22 kirjoitti:

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...

        Mikä pitkä parisuhde on muutaman kuukauden pituinen? Kyllä pari kuukautta kestänyt suhde on vielä aika lyhyt, eikä ole mitään syytä luopua kunnon ehkäisystä. Vähintään vuoden kestänyttä parisuhdetta voi kutsua pitkäksi, eihän sitä parin kuukauden kohdalla vielä tiedä, ollaanko ensi viikollakin yhä yhdessä. Jessus...


      • Rimppas
        ope22 kirjoitti:

        Ymmärrän täysin huolesi sukupuolitaudeista ja niistä huolehtiminen onkin todella tärkeää. Kuulostaa kuitenkin sille, että olet varsin nuori etkä ole ollut vuosia kestävässä parisuhteessa. Pidemmän päälle kondomin käyttö on naisellekin inhottavaa. Mieti: seksiä ei voi harrastaa spontaanisti vaikka metsäretkellä sillä harvoin kondomi otetaan sellaiselle mukaan, kondomit maksavat ja jos seksiä haluaa harrastaa usein niin tulee aika kalliiksi, kondomin laittamisessa on aina omat tunnelman laimentajat jne.... Ja lisäksi tosiaan miehelle seksi ei ole läheskään niin nautinnollista kondomilla. Lähes poikkeuksetta pidemmissä parisuhteissa kondomi lähtee pois kuvioista muutaman kuukauden jälkeen.

        Omista kokemuksistasi johtuen ymmärrän, että on vaikea luottaa uuteen mieheen, mutta tähänkin on ratkaisu. Menkää yhdessä sukupuolitautitesteihin ja pyytäkää tulokset paperille niin, että voitte näyttää paperit toisillenne. Kunnasta riippuen yleensä julkiset palvelut tarjoavat ilmaiseksi sukupuolitautitestit esimerkiksi paikallisella sukupuolitautipoliklinikalla tai ehkäisyneuvolassa. Jos haluat täyden varmuuden veriteitse tarttuvista taudeista myös, pyytäkää että teiltä otetaan myös verikokeet. Sinulla on ollut klamydia, joten ehkä oletkin jo kokeillut jotain näistä vaihtoehdoista.

        On todella yleistä, että tuoreet pariskunnat käyvät yhdessä testeissä, sillä eihän sitä kukaan jaksa kondomilla ikuisesti sählätä. Kondomia käytetään lähinnä uusissa ja satunnaisissa seksisuhteissa. Ole kuitenkin tiukka poikaystävällesi, että testit on otettava tai muuten kondomi ei lähde. Monet miehet kun ovat luopumassa kondomista ilman mitään testejä. Tässä suhteessa me naiset näytämme välittävän enemmän terveydestämme... Valitettavasti...

        Just niin, käykää testeissä ja näyttäkää tulokset toisillenne. Hiv myös. Minä olen vaatinut aina uuden suhteen alussa, että mies käy testeissä. Itsekin olen käynyt tasapuolisuuden vuoksi. Eihän sitä tiedä, olisko sittenkin edellinen ollut uskoton tai olenko muuten saanut jotain.


      • Hauskaaillanjatkoa
        Neuvoton kirjoitti:

        En pelkää tartuttavani poikaystävääni, koska klamydiani on jo hoidettu (eikä muita tauteja ole). Suuseksiä olemme harrastaneet muutaman kerran myös kondomin kanssa, mutta koska poikaystäni ei suostu sitä minulle tekemään niin tämä on jäänyt vähäiseksi (vaikka tekisin sitä hänelle ilman kondomia, hän ei suostuisi minua nuolemaan).

        Pelkään saavani poikaystävältäni uudelleen jonkun taudin ja en haluaisi luopua kondomista vielä näin suhteen alussa. Sain silloisen tautini eksältäni ja luottamukseni on siitä saanut pienen kolahduksen. Lisäksi minua suututtaa poikaystävi tapa "kiristää" minua luopumaan kondomista, vaikka ymmärrän kyllä ettei se ehkä maailman mukavimmalta päällä tunnu.

        En ole viellä ainakaan 6-10 vuoteen valmis hankkimaan lapsia mutta silloinkin minun on pitänyt seurustella miehen kanssa pidempään ja silloin luottamus on jo varmasti kohdillaan, mutta poikaystäväni ei halua odotella asian suhteen vaan hän haluaa päätöksen nyt.

        Tiesitkö, että ilman kondomia tarttuvat myös muutkin, kuin sp-taudit, esim. erilaiset herpes papilloomavirukset (>naisille kohdunkaulasyöpä), hiivasienet (molemmille ikäviä) ja paljon muuta vähemmän mukavaa......


      • 01010209
        Neuvoton kirjoitti:

        En pelkää tartuttavani poikaystävääni, koska klamydiani on jo hoidettu (eikä muita tauteja ole). Suuseksiä olemme harrastaneet muutaman kerran myös kondomin kanssa, mutta koska poikaystäni ei suostu sitä minulle tekemään niin tämä on jäänyt vähäiseksi (vaikka tekisin sitä hänelle ilman kondomia, hän ei suostuisi minua nuolemaan).

        Pelkään saavani poikaystävältäni uudelleen jonkun taudin ja en haluaisi luopua kondomista vielä näin suhteen alussa. Sain silloisen tautini eksältäni ja luottamukseni on siitä saanut pienen kolahduksen. Lisäksi minua suututtaa poikaystävi tapa "kiristää" minua luopumaan kondomista, vaikka ymmärrän kyllä ettei se ehkä maailman mukavimmalta päällä tunnu.

        En ole viellä ainakaan 6-10 vuoteen valmis hankkimaan lapsia mutta silloinkin minun on pitänyt seurustella miehen kanssa pidempään ja silloin luottamus on jo varmasti kohdillaan, mutta poikaystäväni ei halua odotella asian suhteen vaan hän haluaa päätöksen nyt.

        Mitä ihmeen plakraamista täs nyt on, jos kerran pelkäät saavas poikaystävältä jonku sukupuolitaudin niin ei muutaku pyydä häntä käymään testissä. Sitten ei pitäisi olla mitään ongelmia kumitta ellei poikaystäväsi käy vieraissa. Sukupuolitaudit kun eivät muodostu itsestään


      • sellastasellasta

        Suhde todella vakaalla pohjalla, kun on kortsusta kiinni.


      • noniinjoo
        Jani-88 kirjoitti:

        Mikäs tämä niljakas yleistys on?
        Mistä luulet miesten saavan tautinsa?

        Vai että terveydestä huolehditti paremmin. Huolehtisitte itsestänne ja arvokkuudestanne samalla innolla.

        Ei tulisi mieleenkään käydä yhtäkään testaamatonta naista painamassa paljaalla.

        Mistä naiset saa tautinsa? Tietenkin joltakin miehen jurpelolta jolla ei ole sitä arvokkuutta itselläänkään. Yhdelläkään naisella ei ole tauteja jos mies käyttää kondomia. Se on aina miehen valinta. Nainen voi haluta ilman mutta miehessä pitäisi olla miestä suojata molemmat. Mies sen kondomin kaluunsa laittaa eli tekee päätöksen asiasta.


      • mummo341

        kyllä kumi on paras,nyppypintainen antaa parhaat orkut.ei poika laukea niin äkkiä ehdin itsekkin saada mahtavat orkut.nuoret pojat jaksaa panna useasriii


      • mimmi51

        meitillä käy useampi poika ja kaikki käyttää kortua.ja eivä heti ruutaa mehujaan ulos.on mahtava sada monta orkua.josku usemapi poia viikos ja anan että nivusis tuntu mhataval ja huulet turvoksi


      • kumimimmi
        Jani-88 kirjoitti:

        Mikäs tämä niljakas yleistys on?
        Mistä luulet miesten saavan tautinsa?

        Vai että terveydestä huolehditti paremmin. Huolehtisitte itsestänne ja arvokkuudestanne samalla innolla.

        Ei tulisi mieleenkään käydä yhtäkään testaamatonta naista painamassa paljaalla.

        minä annan kumilla.pojat on innokkaita panemaan kumin kanssa.en halua siemennettävän minua.enää.olen jo 50v.ja naatin kun nuoret pojat käy iltaisin vetämässä lörppöhhuliani nam


      • neiti46

        kumi on hyvä.voi saada useamman pojan mehut kiveksistä illassa kuivaksi kumiin.eikä tartte valutella siemeniä huulten välistä.on parempi kuminkanssa eikä paikat sotkeennu.joskus kolmekin poikaa illassa saa fiilata koloani ja naatin kobvastii


      • Neuvoton kirjoitti:

        En pelkää tartuttavani poikaystävääni, koska klamydiani on jo hoidettu (eikä muita tauteja ole). Suuseksiä olemme harrastaneet muutaman kerran myös kondomin kanssa, mutta koska poikaystäni ei suostu sitä minulle tekemään niin tämä on jäänyt vähäiseksi (vaikka tekisin sitä hänelle ilman kondomia, hän ei suostuisi minua nuolemaan).

        Pelkään saavani poikaystävältäni uudelleen jonkun taudin ja en haluaisi luopua kondomista vielä näin suhteen alussa. Sain silloisen tautini eksältäni ja luottamukseni on siitä saanut pienen kolahduksen. Lisäksi minua suututtaa poikaystävi tapa "kiristää" minua luopumaan kondomista, vaikka ymmärrän kyllä ettei se ehkä maailman mukavimmalta päällä tunnu.

        En ole viellä ainakaan 6-10 vuoteen valmis hankkimaan lapsia mutta silloinkin minun on pitänyt seurustella miehen kanssa pidempään ja silloin luottamus on jo varmasti kohdillaan, mutta poikaystäväni ei halua odotella asian suhteen vaan hän haluaa päätöksen nyt.

        Siis 6 kk ja vieläki käytetään kortsuja O.o Ei oo tervettä. Pettäminen voi tapahtua millon tahansa, ei se kato suhteessa käytettyä aikaa vaan suhteen laatua. Jos et ton vertaa voi luottaa niin lähe kävelemään.


      • Rimhard

        olipahan todella typerä vastaus!


      • eri.tahoilleM
        Rimhard kirjoitti:

        olipahan todella typerä vastaus!

        Se oli suorasanainen, mutta sisällöltään aivan oikea vastaus. Jos ei luota pitkäaikaiseen ystäväänsä, on syytä lopettaa romanssi. Ei tekisi mieli sanoa, mutta nainenhan on selvästi neuroottisen fobian vallassa. Ennuste romanssin jatkolle on huono.


      • viimenenkäyttöpäivä
        neiti46 kirjoitti:

        kumi on hyvä.voi saada useamman pojan mehut kiveksistä illassa kuivaksi kumiin.eikä tartte valutella siemeniä huulten välistä.on parempi kuminkanssa eikä paikat sotkeennu.joskus kolmekin poikaa illassa saa fiilata koloani ja naatin kobvastii

        vanhat kurpat täällä unelmoi.............parasta ennen päivämäärä meni jo vuoskymmenet sitte!!!!!!!!!!!!


    • SkyChannel

      Dumppaa jätkä.Ahrikasta on tullut tänä vuonna Suomeen n 20000 miestä joista voit valita uuden joka ymmärtää sinua.

    • 1409

      Aloittajalle tiedoksi: Dummpaa ko. poikaystävä. Ja lopeta itse pillereiden syönti.

      Käytä kondoomia niin kauan kuin et ole varma haluatko ko. kumppanin kanssa vakiintua. Ja sen jälkeen voittekin sitten tehdä ne lapset.

      Ei pidä alistua kiristykseen.

    • Neuvoton

      Lähetin poikaystävän testeihin, mutta mietin sitä että esim. Herpes voi olla piilevä, mutta silti tarttuva eikä sitä pysty silloin testaamaan mitenkään. Poikaystävällä on ollut useita yhden illan juttuja ja suhteita joissa hän ei ole käyttänyt kondomia. Monet teistä ovat puoltaneet kondomin pois jättämistä, niin oletteko sitä mieltä että tälläisessakin asiassa kannattaa ottaa riski?

      • uusille-urille.m

        Suurin riski on siinä, että tuhoat muuten onnistuvan suhteesi tautikammolla. Jossakin vaiheessa miehesi kärsivällisyys pettää, luultavasti sangen pian. Tuloksena on varma ero. Jos sinua onnistaa, saat uuden romanssin aikaan jonkun muun kanssa, mutta tuhoat senkin.

        Herpes on muuten piilevänä 2/3 ihmisistä.

        En tiedä, voitko enää päästä tautikammostasi. Vaikeaa se on, niin kuin mistä tahansa päähänpinttymästä luopuminen. Pure vaikka huultasi, jos hampaitten pureminen ei auta. Ota paljaaseen vittuusi paljas kyrpä. Kerran se kirpaisee, mutta kun olet sen tehnyt, olet tehnyt sen ikiajoiksi. Voit siirtyä normaaliin päiväjärjestykseen. Jos et pysty sitä tekemään, ennuste on hyvin huono. Siis toimeen ja heti!


      • Neuvoton

        Itseäni pelottaa lähinnä se, että en pysty varmasti näkemään tulevaisuutta nykyisen poikaystäväni kanssa, suhteemme on jo niin hataralla pohjalla muutenkin. Jos nyt luopuisimme kondomista, niin en usko että suhteemme tulisi muutenkaan kestämään enää kauaa sen jälkeen. Olen vielä nuori ja pelkään nyt saavani jonkin taudin, jota ei pystykään hoitamaan pois kokonaan ja siten vaikeuttavani tulevaisuudessa uuden kumppanin löytämistä.


      • uusille-urille.m
        Neuvoton kirjoitti:

        Itseäni pelottaa lähinnä se, että en pysty varmasti näkemään tulevaisuutta nykyisen poikaystäväni kanssa, suhteemme on jo niin hataralla pohjalla muutenkin. Jos nyt luopuisimme kondomista, niin en usko että suhteemme tulisi muutenkaan kestämään enää kauaa sen jälkeen. Olen vielä nuori ja pelkään nyt saavani jonkin taudin, jota ei pystykään hoitamaan pois kokonaan ja siten vaikeuttavani tulevaisuudessa uuden kumppanin löytämistä.

        Jos suhde on jo hataralla pohjalla, on aika lopettaa se. Kun lopetat, älä syytä poikaystävääsi. Tulevaisuudessa olet iloinen, että olet lopettanut korrektisti. Nyt tunteesi ovat sen verran sekavat, ettet tällä hetkellä pysty arvioimaan tilannetta.

        Jos romanssinne olisi kuivahtanut, muttei sinulla olisi tautikammoa, neuvoisin toisin. Antaisit vittua toiselle miehelle, mutta et puhuisi poikaystävällesi mitään. Nyt voisit verrata heitä ja tehdä valinnan rauhassa. Välttäisit sen, että jäätkin tyhjän päälle, jos et saa uutta romanssia aikaan. Vaimoni sisko teki juuri näin. Hän antoi vittua toiselle miehelle, mutta tämä ei lopulta miellyttänyt, joten hän jatkoi muina tyttöinä entisen kanssa. Huonokin romanssi on parempi kuin ei mitään. Realismia tarvitaan myös romanssiasioissa.

        Nyt tilanteesi on kuitenkin toinen. Miehesi kärsii ja on kiusautunut, kun ei voi bylsiä paljaaltaan. Hänen tähtensä sinun on syytä lopettaa romanssi, jotta hän voi suuntautua toisaalle.

        Olet jotenkin kultainen ja herttainen, mutta tautikammosi on ylimitoitettu. Ei seksi ole ainoa, jossa pitää pystyä ottamaan pieni riski. Koko elämä on riskinottamista. On todennäköisempää, että loukkaannut pahasti liikenteessä, kuin että saat parantumattoman taudin. Tsemppiä! :)


      • Neuvoton

        Aion kyllä keskustella vielä poikaystäväni kanssa ja jos ero tulee niin sitten se tulee, vaikka asia tuntuukin ikävältä ja pelottavalta. Mutta en todellakaan ole niin moraaliton, että menisin harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa ennen kuin olen aiemmasta eronnut, oli minulla tautikammoa tai ei. Mieluummin jään yksin tyhjän päälle, kuin kärsisin myöhemmin omatunnontuskista. Tässä iässä en myöskään ajattele, että minun pitäisi jäädä huonoon romanssiin ja mielestäni yksin oleminen on sitä parempi vaihtoehto. Tietenkin, jos löytyisi sellainen vaihtoehto että molemmat osapuolet olisivat tyytyväisiä, niin valitsisin sen. Omassa tapauksessani sellaista ei vain taida olla, vaikka aluksi niin toivoinkin.

        Sitä paitsi herpeksen saaminen ei ole ollenkaan niin kaukainen ajatus kuin voisi kuvitella. Sillä yli miljoonalla suomalaisella on se tietäen tai tietämättä. Ja siksi se onkin niin salakavala tauti koska se tarttuu, niin ettei tartuttaja edes tiedä kantavansa tautia. Siksi minua onkin alkanut ihmetyttämään kuinka monet pistävät menemään tuosta noin vaan ilman kortsua. Vaikka onkin suhteessa ja saa taudin, niin mitä jos ero tulee ja sitten ei enää saakaan tulevaisuudessa kumppania? Voit kutsua minua tautikammoiseksi, mutta itse haluan vain ajatella järkevästi ja luopua kondomista sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa tiedän että meillä on varmasti yhteinen tulevaisuus luvassa ja jos tälläiseltä ihmiseltä saisinkin vaikkapa herpeksen niin silloin se ei niin haittaisi kun olisimme yhdessä tautisia.


      • sdfeggetge

        Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko suhde loppuu siihen, ettet suostu luopumaan kondomista, tai sitten suhde loppuu siihen, että saat poikaystävältäsi taudin. Ensimmäisessä vaihtoehdossa sentään säästyt taudilta, joka voi olla elinikäinen ja tuhota kaikki haaveesi tulevista parisuhteita ja lasten saannista. Mieti itse, kumman valinnan kanssa haluat elää loppuikäsi.


      • sdfeggetge

        Toinen huomioon otettava aspekti on, että poikaystäväsi pitää sopivana kiristää sinua. Jo et tee niin kuin minä määrään, niin tulee ero. Tuollaisilta ihmisiltä tulee aina uusia vaatimuksia, kun entisiin on suostuttu. Eli jos suostut luopumaan kondomista vasten tahtoasi, seuraavaksi poikaystäväsi kiristää jotain muuta. Jos et suostu, tulee ero. Ja sama jatkuu aina vain, kunnes olet orjan asemassa. Jos hän oikeasti välittäisi sinusta, hän ei haluaisi jättää sinua moisen pikkuasian takia. Se, että hän noin vähäpätöisen asian takia on valmis edes harkitsemaan eroa, kertoo jo, ettei hän sinusta välitä, ja tämä lisää riskiä, että hän makaa muiden kanssa ja tartuttaa sinuun jonkin taudin. Sinä saat sitten kantaa seuraukset. Älä jää tuollaisen k-pään ansaan, sinulla on oikeus pitää huolta terveydestäsi. Sinulla on vain yksi elämä, älä anna kenenkään pilata sitä piittaamattomuudellaan.


      • parempaakintarjolla
        Neuvoton kirjoitti:

        Itseäni pelottaa lähinnä se, että en pysty varmasti näkemään tulevaisuutta nykyisen poikaystäväni kanssa, suhteemme on jo niin hataralla pohjalla muutenkin. Jos nyt luopuisimme kondomista, niin en usko että suhteemme tulisi muutenkaan kestämään enää kauaa sen jälkeen. Olen vielä nuori ja pelkään nyt saavani jonkin taudin, jota ei pystykään hoitamaan pois kokonaan ja siten vaikeuttavani tulevaisuudessa uuden kumppanin löytämistä.

        Minä lopettaisin suhteen jo sen perusteella, että mies ei suostu antamaan suuseksiä...


      • Ziipuli
        sdfeggetge kirjoitti:

        Toinen huomioon otettava aspekti on, että poikaystäväsi pitää sopivana kiristää sinua. Jo et tee niin kuin minä määrään, niin tulee ero. Tuollaisilta ihmisiltä tulee aina uusia vaatimuksia, kun entisiin on suostuttu. Eli jos suostut luopumaan kondomista vasten tahtoasi, seuraavaksi poikaystäväsi kiristää jotain muuta. Jos et suostu, tulee ero. Ja sama jatkuu aina vain, kunnes olet orjan asemassa. Jos hän oikeasti välittäisi sinusta, hän ei haluaisi jättää sinua moisen pikkuasian takia. Se, että hän noin vähäpätöisen asian takia on valmis edes harkitsemaan eroa, kertoo jo, ettei hän sinusta välitä, ja tämä lisää riskiä, että hän makaa muiden kanssa ja tartuttaa sinuun jonkin taudin. Sinä saat sitten kantaa seuraukset. Älä jää tuollaisen k-pään ansaan, sinulla on oikeus pitää huolta terveydestäsi. Sinulla on vain yksi elämä, älä anna kenenkään pilata sitä piittaamattomuudellaan.

        Samaa mieltä. Todella raukkamaista kiristää erolla tilanteessa, missä on kyse toisen fyysisestä ja myös henkisestä terveydestä. Jos on ollut useita seksikumppaneita niin mistä sitä tietää onko saanut jonkin taudin. Testit olisivat ihan järkevä vaihtoehto. Toisaalta kannattaako jäädä suhteeseen ihmisen kanssa, joka jo aikaisessa vaiheessa ottaa käyttöönsä tällaiset kiristyskeinot..?


    • grthtyiyukyukyk

      Sukupuolitautitesti molemmilta ja sitten kun sen tulokset nähtävillä, niin voitte jatkaa pillereillä. Sano se ehdoksi.

    • jmocjo

      no käske poikkikses sukupuolitautitesteihin ja jos ei sillä mitään ole ni miks ei vois luopuu kortsusta.

      • amaruska

        Ei oikeata Rakkautta, jos ei jaksa odottaa? Vaan kiristää! Anna mokoman mennä...saat arvoisesi....ei tule tuo tyyppi koskaan olemaan uskollinen!


    • käytäkondomiajoshaluat

      Suututtaa tämä koko keskustelu! Millä oikeudella poikaystäväsi KIRISTÄÄ sinua harrastamaan seksiä ilman kondomia?? Mikäli poikaystäväsi rakastaisi sinua (eikä vain pilluasi), hän kyllä kunnioittaisi sinua hieman enemmän. Mutta, minun on silti oltava samaa mieltä monien täällä kanssa: seksi tuntuu paremmalle ilman kodomia, joskus. Joskus taasen se saattaa jopa lisätä nautintoa, sillä kondomin kanssa seksi kestää pidempään. Rohkaisisin sinua miettimään, millainen suhde teillä muuten kuin seksin saralla on. Minulle kun tuli aloituksestasi olo, ettei poikaystäväsi kunnioita sinua millään muullakaan tavalla. Lisäksi mielestäni on outoa, että sinä annat poikaystävällesi suuseksiä, mutta hän ei suostu edes silloin tällöin antamaan sinulle. Tuntuu, että hänelle seksissä tärkeintä on vain hänen oma nautintonsa. Toki on ihmisiä, jotka eivät suuseksin antamisesta pidä, ja se on ihan normaalia, mutta tuonkaltainen dominoiva käytös ei ole hyväksyttävää. On täysin sinun oma valintasi, vaaditko kondomia vai et. Jos seksi ilman kondomia tuo mieleesi negativisia ajatuksia ja vie nautinnon seksistä, neuvoisin sinua pitämään kiinni päätöksestäsi.

    • josniinoletpäättänyt

      Veikkaan, että suurin osa vastanneista on miehiä.. Kuinka ollakkaan, monet, jotka vaativat kondomista luopumista ja toitottavat, että "en mä sua raskaaks tee", niin vahingon käydessä ei miehestä näykkään edes perävaloja enää. Samoin taudin kanssa, alkavat miehet syyttelemään naista huoraksi, vaikka tauti olisikin miehellä ollut alunperin. Veikkaan, että naisten seksielämä olisi paljon vilkkaampaa, jos miehetkin ottaisivat ehkäisystä edes vähän vastuuta. Ymmärrän, ettei seksi tunnu kondomin kanssa yhtä hyvältä kuin paljaalla, mutta ajatelkaa naistenkin kannalta! Helppo teidän on ruiskutella menemään, kun naisen vastuulle jää mahdollisen abortin teko ja ikuinen syyllisyys, kun miehet voivat vain vihellellä mennessään. Lisäksi sukupuolitauditkin ovat naisella paljon vakavampia, kuin miehillä. Esim. yleinen klamydia kolme kertaa saatuna voi aiheuttaa rappeutumista naisen sukupuolielimissä ja näin vaikeuttaa raskaaksi tulemista suurissakin määrin. Niinpä, ei ole tullut mieleen, koska ajatuksissa on vain ihana orgaaaaaaaasmi. Miehet, seksiin liittyy muutakin. Kuten edellä mainitut riskit. Kehottaisin aloittajaa pitämään kiinni päätöksestään, ja antamaan "paljaan vittunsa", kuten pervot äijät täällä saovat, sille henkilölle, jonka uskoo olevan sen arvoinen.

      • Niihsevaanon

        Yleistys on näissä asioissa, ehkä typerää. Kyllä vastauksista tosiaan näkee meidän miesten, vastaukset kohtuu helposti.
        Kohdallani kävi pitkässä suhteessa(yli 10v.), ex oli pettänyt säännöllisen epäsäännöllisesti :(. Noista oli hankkinut ainakin mainitsemasi klamydian varmaan muitakin, jälkeenpäin tajunnut miksi ex söi välillä tietyn antibioottikuurin, ilman mitään syytä. Tiedän olleeni naivi luottaneen liikaa häneen, siinä vaiheessa kun aloitti jauhamisen kuinka klamydia jne.voi tarttua yleisestä wc:tä. Ei pahemmin naurattanut, käynyt suhteen jälkeen testeis, jotka onneksi negat. Sitä en voi tietää mitenkään, monta krt.sairastanut klamydian. Vmäinen asia, aiheuttaa myös miehille pahimmassa tapauksessa lapsettomuuden.
        En todellakaan suosittele kumin pois jättämistä, niitä on nykyään hyvinkin ohuita olemassa. Eivät vähennä nautintoa seksistä liiemmin, tottakai se terveys on tärkeintä kaikille järkevästi ajatteleville. Joku kirjoitti, seksin harrastamisen tulevan kalliiksi kumin kanssa ja sponttaanin olevan mukamas mahdotonta. Kukaan pakota ostamaan 5-10kpl.pakkauksia, ostaa laatikollisen kerralla :). Mitä sponttaanisuuteen tulee, lompakossa kulkee helposti huomaamattomasti pari kpl mukana.

        Safety first.


    • poikaystävä-40

      pikaystäväs on idiootti. on katsonut liikaa pornoa jossa naidaan ilman kumia

    • KortsuSuojaaJatkaSillä

      Oletpa fiksu! Käytättekö kumikortsua vai lateksitonta? Jälkimmäinen on parempi, esim. sukupuolielinten lämpö tuntuu läpi eikä haise pahalta kuten kumikortsu. Tuossa tilanteessa on juurikin turvallista ja järkevää mennä kondomilla. Vaikka se turhauttaakin poikaystävääsi. En itse haluaisi missään nimessä vastaavassa tilanteessa saada sukupuolitautia niin sanotusti kiitoksena viimeisestä illasta. Tarkoitan että harrastaisit poikaystävän mieliksi seksiä ilman kondomia, suhde loppuisi joka tapauksessa ja jälkeenpäin huomaisit saaneesi jonkin "kivan yllärin".

    • Hyvääjatkoa

      olet itse vastuussa tekemisistäsi. Mikäli toimit vastuullisesti vaadit ainakin kumppaniltasi HIV -testin, ja tietysti myös itse hankit sellaisen ennen suojaamatonta yhdyntää. AIDS tappaa vuosittain puolitoista miljoonaa ihmistä ja siihen ei ole hoitoa toistaiseksi. Kukaan ei varmasti halua syödä jarrulääkkeitä lopun elämäänsä, varsinkaan kun niillä on vaikeita sivuvaikutuksia. Vertailun vuoksi: AIDSiin kuolee parissa päivässä se määrä jonka viimeisin Ebola -epidemia tappoi yhteensä, noin 11.000 ihmistä.
      Ajattele tulevaisuuttasi. Jos kumppanisi ei suostu vastuullisuuteen niin jätä hänet. Hän ei ole suhteen arvoinen.

    • aikuinen_miesx

      Pistä jätkä vaihtoon vaan..
      Tommonen asenne kundilla on tosi epäterve.
      Etenkin jos hän ei edes suostu sulle suuseksiä antamaan,, niin ei ole sinullakaan mitään syytä suostua hänen vaatimuksiinsa.

      Sitäpaitsi.. kortsu ei oikeasti häiritse touhua millään alilal eikä ole missään määrin epämukava käyttää..

      • jätäsesika

        Miksi mies haluaa panna paljaalla, mutta ei itse halua antaa edes suusseksiä naiselle?


      • Eras_mies_39v

        Minä ainakin. Kuka ihme haluaa nuolla naisen alapäätä? Alentavaa homaa koen sellaisen olevan, enkä sitä siten ole ikinä tehnyt. Enpä tosin vaadi naisiltakaan samaa, koska kokemuksieni mukaan juuri kukaan ei sitä osaa siten, että suurempia säväreitä suihinotosta saisin. Monet kyllä ovat silti halunneet yrittää.

        Mitä kondomiin tulee, niin se tappaa helposti spontaanisuuden. Perusasioiden ystävänä pidän seksistä ilman. Ei siihen mitään välineitä tai lisävarusteita tarvita. Jos tarvittaisiin, luonto olisi ihmisen jo sellaisilla varustanut.

        Vähän ihmeelliseltä tuntuvat täällä komentit, jotka pitävät ihan normaalina kondomin vaatimista vielä puolen vuoden suhteen jälkeenkin. Pitävätköhän ko henkilöt pyöräilykypärää kävellessäänkin tai poistuvatko he ikinä edes kotoa. Elämä on elämistä varten, ei pelkäämistä ja varmistelua.

        Se taas jos aloittaja ei kumppaniinsa luota, on eri juttu. Sitten varmaan pitää etsiä luotettava kumppani. Itse pidän kumppanin luotettavuutta itsestäänselvyytenä. Moni ei ilmeisesti pidä, mutta niissä piireissä en ole elämässäni paljon liikkunut.


      • Pilluavainparhaille
        Eras_mies_39v kirjoitti:

        Minä ainakin. Kuka ihme haluaa nuolla naisen alapäätä? Alentavaa homaa koen sellaisen olevan, enkä sitä siten ole ikinä tehnyt. Enpä tosin vaadi naisiltakaan samaa, koska kokemuksieni mukaan juuri kukaan ei sitä osaa siten, että suurempia säväreitä suihinotosta saisin. Monet kyllä ovat silti halunneet yrittää.

        Mitä kondomiin tulee, niin se tappaa helposti spontaanisuuden. Perusasioiden ystävänä pidän seksistä ilman. Ei siihen mitään välineitä tai lisävarusteita tarvita. Jos tarvittaisiin, luonto olisi ihmisen jo sellaisilla varustanut.

        Vähän ihmeelliseltä tuntuvat täällä komentit, jotka pitävät ihan normaalina kondomin vaatimista vielä puolen vuoden suhteen jälkeenkin. Pitävätköhän ko henkilöt pyöräilykypärää kävellessäänkin tai poistuvatko he ikinä edes kotoa. Elämä on elämistä varten, ei pelkäämistä ja varmistelua.

        Se taas jos aloittaja ei kumppaniinsa luota, on eri juttu. Sitten varmaan pitää etsiä luotettava kumppani. Itse pidän kumppanin luotettavuutta itsestäänselvyytenä. Moni ei ilmeisesti pidä, mutta niissä piireissä en ole elämässäni paljon liikkunut.

        Voi " vittu" herää!!
        Tunge ahadasmielinen ja kyvytön ajatuksesi sinne minne ei aurinko paista!!!
        Ett taida naista osata edes panna , muusta puhumattakaan!!


    • Lickerr

      Mielelläni tulisin nuolemaan pimppiäsi, jos poikaystäväsi ei siihen suostu, jota kyllä kovasti ihmettelen, sillä eihän mieluisampaa tekemistä olekaan kuin ihanan pimpsan nuoleminen....

    • PaljaanAika

      No kunhan et raskaaksi tule. Se on tärkeintä !!. Sen kondomin vois kyllä jo jättää pois kun sulla pillerit kerta on. Ymmärrän kyllä poikaystävääsi.

    • Mies30v

      Niin, ensinnäkin hienoa etttä olet noin vastuuntuntoinen!

      Toisekseen, jos mies todella kiristää kondomin käyttämisellä suhteenn jatkoa niin annappa miehen mennä! Jos parisuhde ei merkitse mitään muuta kuin panemisen nautintoa niin eipä ole miehellä paljoa annettavaa.

    • rusinasoppa

      Kulta kulta jos matkaopastasi vähän sormeilen? Kyllä kulta kyllä jos etelänmatkan minulle hankkinet? Kulta kulta jos kumiveneelläni hieman sinua soutelen? Kyllä kulta kyllä jos auton minulle ostanet?Kulta kulta jos paljain airoin tuota kaislikkoa hieman sohaisen?Kyllä kulta kyllä jos talon vielä hankkinet? Kulta kulta jos kaislikkoon heitän myös isyyden? Kyllä kulta kyllä jos minut vain elättänet ja jälkikasvun harrastuksissa pitänet. Kulta kulta herää.-Niin?- Kulta muistatko vielä kun matkan minulle lupasit kun matkaopastani sormeilit?-Niin?-Ja autonkin minulle lupasit kun kumiveneelläsi minua soutelit?-Niin.-Ja talonkin ostaa lupasit kun kaislikkoa paljain airoin sohailit . -Niin. Ja elättää minut ja jälkikasvunkin lupasit ennekuin irtaimistostasi erkanit--Niin. Mutta kulta kulta miksi minut näin varhain herätit ja unen antiasi minulle näin kuvailit?-Niin.

    • ÄLÄ luovu kumista. Jos sinua kiristetään, "mies" on paskiainen ja on vain hyvä jos pääset eroon sellaisesta. Rakkaita ei kiristetä, ja miksi olla sellaisen kanssa joka selvästikään ei rakasta sinua? Ihan oikeasti, hankkiudu siitä itsekkäästä klopista eroon. Et kadu.

    • parempi_paljaalla

      Menette testiin ja hankit ehkäisyrenkaan tai kierukan. Jos mieheen ei voi luottaa niin vaihda miestä.

    • Kiristyshyi

      Poikaystäväsi kiristää, älä suostu tekemään mitään ilman kortsua ja jätä se tyyppi. Kiristäminen ei ole ok, oli asia sitten iso tai pieni. Fiksu mies tajuaisi halun käyttää kondomia, eikä mukisisi. Fiksu mies puhuisi asiasta nätisti ja haluaisi tietää, mikä sinua pelottaa. Sitä fiksua miestä kiinnostaisi luottamus ja sen saavuttaminen, ei se, käytetäänkö kortsua vai ei. Etsi sellainen mies, kun itsekin olet fiksu nainen.

    • mää1986_

      Testeihin vaan yhdessä niin saa tiedon taudeista, jos on. Tai vaadit kumin käytön. Minä kävin tyttöystävän kanssa testeissä ja nyt käytössä on meillä e-pillerit, paljon mukavampaa harrastaa seksiä paljaltaan.

    • Minä en moista kiristäjää katselisi päivääkään eli potku persauksiin vain.

      Entäs jos et jostakin syystä voisi käyttää hormonaalista ehkäisyä, mites sen ehkäisyn kanssa sitten?

      Teillä suhde ei ole kovin pitkäkään edes ettekä ole käyneet tautitesteissä. Itse en todellakaan luopuisi kortsusta tuossa tilanteessa.

      Ainniin, olen ihan naimisissa oleva naisihminen ja me miehen kanssa käytämme edelleen kortsua ehkäisynä. Ihan sen takia, että siitä ei tule pahoja sivuoireita eikä se kuormita kroppaani toisin kuin hormonaalinen ehkäisy. Eikä kortsut ole kyllä spontaaniuttakaan pilannut. Seksielämä voi oikein hyvin, kummankin mielestä.

      • estosteroni

        Minulla e-pillerit vaikuttivat todella tehokkaasti: ei tehnyt yhtään mieli seksiä, oli jatkuva päänsärky, pahoinvointia, turvotusta, kuin olisi koko ajan menkat tulossa tai raskaana.
        Mielestäni ihmisen normaalia hormonitoimintaa ei kannata kemiallisesti sekoittaa.


      • itsyourbody

        Olen ihan samaa mieltä! Sen olen päättänyt, että pillereitä en ala syömään ja sekoittamaan kroppani toimintaa niillä. Onneksi en ole koskaan niitä kokeillut, ystävien negatiiviset kokemukset riittävät. Ei meidän naisten tarvitse kärsiä kamalista sivuoireista vain sen takia, että miehet saavat painaa paljaalla. Olen miehelle sanonut, että jos ei kumin kanssa kelpaa niin olkoon kokonaan ilman.

        Aloittajalle sanoisin, että älä alistu miehen vaatimukseen. SINÄ saat itse päättää, harrastatko seksiä kumin kanssa, jonkin muun ehkäisykeinon kanssa vai ilman mitään. SINÄ olet se, joka joutuu käymään läpi raskauden/abortin vahingon sattuessa, SINÄ kärsit e-pillereiden sivuvaikutukset jos alat niitä syömään - miehelle kondomin käytöstä tas ei ole mitään vahinkoa eikä hänen tarvitse paljaalla vedettyään vahingon sattuessa tehdä mitään, sen kuin lähtee lätkimään jos siltä tuntuu.

        Ajattele itseäsi, ja vaadi kondomia jos niin haluat - sinulla on ehdottomasti siihen oikeus. Kroppasi on sinun, ei kenenkään muun.


    • ihankuinminä

      Aika jännä tilanne, sillä se muistuttaa omaani parisen vuotta sitten.. Tosin silloin en pelännyt tauteja, vaan raskaaksi tulemista. Silloinen poikaystäväni oli koko ajan valittamassa, kuinka seksi kondomin kanssa tuntui ihan paskalta. Muutaman kuukauden (ja pitkän miettimisen jälkeen) suostuin sitten vaihtamaan kondomin pillereihin, sillä en jaksanut sitä ainaista ruinaamista. No, ei olisi kannattanut, sillä sain häneltä klamydian.. Onneksi sain oireita, sillä muuten en välttämättä olisi pitkiin aikoihin hoksannut käydä testeissä ja tauti olisi jäänyt muhimaan. Eromme jälkeen parin kuukauden päästä törmäsin mieheen, joka ei milloinkaan valittanut kondomin käytöstä, mutta pystyin piankin vaihtamaan pillereihin, sillä tunsin, että tämä mies oli oikeasti luottamukseni arvoinen. Olemme nyt olleet yhdessä monta vuotta, eikä mitään ole tarvinnut katua. Pointti oli kai se, että jos mies ei pysty nauttimaan seksistä kanssasi, ei välillänne voi olla mitään aitoa tunnetta, sillä jos välillänne on rakkautta, ei kondomi vähennä seksuaalista kemiaanne. Kehottaisin jättämään kyseisen miehen ja etsimään uuden, joka arvostaa sinua, eikä vain haikaile paljaalla panemisesta. Oikea rakkaus jaksaa kyllä odottaa siihen asti, että koet hänen olevan luottamuksesi arvoinen.

    • En ole luopunut elämäni aikana kondomista muussa kuin suuseksissä (molemmin puolin) niin parisuhteissa kuin vapaissa suhteissakaan.Tosin kiinteitä parisuhteita siinä perinteisessä mielessä katsottuna ei ole ehkä ollut kuin kaksi ja ikää on jo kertynyt 36 vuotta tätä kirjoittaessa. Testeissäkin joskus käynyt nollatuloksin,onneksi.
      Turvallisuus ja sen tunne ovat elämässä kuitenkin niin isoja asioita mielenterveydellisestikin jo ajatellen, että omalla kohdalla en kondomista luovu, kun ei ole halukkuutta tällä erää lastakaan hankkia enkä toivo että kukaan minulta sellaistakaan menisi kiristämään.

      Olipa paljaaltaan seksi miten ihanaa tahansa, en ole sitä koskaan kokenut, ellei laske ehkä kahta kertaa kondomin hajoessa.
      Tuntoaistin saa kuitenkin niin monin tavoin siihen pisteeseen, että nauttii myös kondomin kanssa. Suuseksi on yksi hyvä apukeino siihen. Myös eri öljyt auttavat. Lisäksi se mihin tilaan naisen saa eri tavoin häntä huomioiden,voi vaikuttaa siihen, miten hyvältä miehestä tuntuu olla hänen sisällään.
      Joten vaikka joka kerta ei olisi täydellinen, voi seksistä oppia nauttimaan ja siihen voi myös panostaa muillakin tavoin kuin kondomin poistolla ja joskus kärsivällisyys voidaan palkita.

      Tätä kirjoittaessani voin vain muistella haikeudella hetkiä kun oli seksiä ja jopa hyväntuntuista mukavien kumppaneiden kanssa.
      Ja toivon joskus tilaisuuteni jälleen koittavan.

      Kiitän heitä jotka, elämäni varrella osuivat kohdalleni. Jotkut hetkistä eläisin mielelläni uudelleenkin jos voisin.

      Neuvoton, ET ole mahdoton vaatimuksessasi. Itsekin vaadin kondomia vaikka olen mies.

    • 3ewt4ryyg

      Jos kortsu kaivertaa miestä niin kannattaa selvittää onko ohuempaa kortsua. Meillä ei perus kumin kanssa touhu tuntunu miltään mutta sulttaanin ultra thin korjas ongelman. Ei mies voi kiristää ja uhkailla erolla jos joku asia ei mene niinkuin hän haluaisi koska seksi on molempien asia. Jos aloittajalta on suuseksin saaminen pois niin mieheltä kumiton toosan nylkytys pois PERKELE!

    • erotkaa.nopeasti

      Ette kuulu toisillenne, ette nyt, ettekä tulevaisuudessa.

    • hohohoo

      Älä anna pilluu kenellekkään, se kasvaa vielä umpeen.

      • venkoilua.m

        Oikeusperiaatteeseen kuuluu, että molempia osapuolia on kuultava. Presidentti Kekkonen kertoi aikoinaan, että kun hän istui ensimmäisiä oikeusjuttujaan ja oli kuullut vasta toisen osapuolen kannan, ajatteli, että selvähän tuo on. Mutta sitten kun oli kuullut toisen osapuolen kannan, ajatteli ihan päinvastaisesti.

        Aloittajakin on pannut sanan "kiristää" lainausmerkkeihin. Useat kommentaattorit ovat selvästi jättäneet lainausmerkit huomiotta ja puhuvat sen pohjalta, kuin olisi todella kiristämisestä kyse.

        Jos taas ajattelemme miehen tilannetta, on varsin ymmärrettävää, että hän jossakin vaiheessa jo odottaa tuntevansa paljaan kosketuksen paljasta vasten. Jos kuitenkin kortsujen kanssa pelaaminen jatkuu, romanssi tuskin on jatkamisen arvoinen. Onko tämä kiristystä? Eikö mies saa tuntea, mitä tuntee?

        Jos itse olisin tässä tilanteessa ja tietäisin, että tyttö voi vielä käyttää pillereitäkin, tuntisin, että tyttö ei tulevaisuudessakaan tule luottamaan yhtään mihinkään, ei minuunkaan. Ei tällainen romanssi olisi minusta minkään arvoinen. En haluaisi sitoutua tautikammoiseen ihmiseen lopuksi elämääni. Ennuste olisi kovin huono.

        Lähinnä ihmettelen, että mies on suostunut odottamaan näinkin kauan. Ilmeisesti vain rakkaus pidättelee häntä. Itse olisin jo lähtenyt.


      • plörö

        samaa mieltä, kyseistä toimenpidettä ei vaan oo tarkoitettu sukelluspuku yllä..


    • Miehen_mielipide

      Jätä se äijä, näin miehenkin näkökulmasta kuulostaa siltä että se on vain seksin perässä. Jos se kunnioittaisi sua niin olisi varmasti valmis kuuntelemaan sun mielipidettä ja varsinkin kun olet jo sukupuolitaudin kokenut pitäisi hänen ymmärtää ettet halua ottaa ylimääräisiä riskejä.

      Sitäpaitsi millainen itsekäs p***iainen luuserimies sellainen on joka ei vastavuoroisesti suostu antamaan naiselleen suuseksiä, mutta vaatii tätä toiselta!?

    • tarviini

      Tosinainen antaa aina paljaalla.

    • erkki333

      Nuorena tuli seikkailtua, mutta käytin aina kondomia, halusi pysyä tervenä. Kun löytyi vakava suhde, toki kunnioitin partnerin mielipiteitä. Kun on seurusteltu pitempään vakavassa mielessä, voi olla vapaammin. Varo BImiehiä, seikkailevat avioliitonkin aikana. Niin ja kiristäminen on huono merkki.

    • fisutt

      Kondomi on ihan hyvä ehkäisy. Jätä mielummin pillerit äläkä taivu moiseen kiristykseen. Jokaisella on oikeus huolehtia omasta tautien ehkäisystä. Meillä on kondomi ehkäisynä, 10 yhteisen vuoden ja 3 lapsen jälkeenkin. Hormonaalista ehkäisyäkin on käytetty, mutta tällä hetkellä kondomi on paras ratkaisu.

    • uskomatonta

      Törkeä kiristys!

      Se on 50% sinun päätös, 50% hänen. Jos sinä et halua ilman kondomia, silloin hän ei harrasta sinun kanssa seksiä ilman kondomia, PISTE.

      Niin yksinkertaista.

      Toisekseen, jos on niin v***** paviaani mies, että on valmis eroamaan jos et anna ilman kondomia, mitä menetät moisessa uuvatissa? Hän selvästikään ei arvosta sinua juuri minkään vertaa esittäessään moisen kiristyksen.

      Olen mies 35v, ja häpeän hänen puolestaan.

      Jokaisella ihmisellä on viime kädessä päätäntä valta omaan kehoonsa näissä asioissa.

      Jos hän välittää, rakastaa sinua, hän kyllä pystyy tulemaan kondomin kanssa toimeen kunnes se päivä tulee, että sinä ilman sitä "suostut" haluat seksiä harrastaa.

      Älä taivu kiristykseen, ei ole sinun syy, ei sinun "häpeä, se on hänen häpeä jos moisesta ero tulee.

    • asderft

      ymmärrän kaverisi jutun se olisi niin mukavaa painaa mällit sisään silloin tällöin ilman kondomia ajaako se sua muuten hanuriinkin?
      suosittelen tosiaan kaverista lupumista ja jatka kortongin käyttöä ja lopeta ne pillerit, sekoittaa vaan hormonitoiminnan ja altistaa rintasyövälle

    • tarralenkkari666

      Ottaisin eron tuollaisesta uhkailijasta itse. On ihan ok esittää toiveita mutta tuo erolla uhkaaminen on ihan eri juttu jo.

    • Kondomitpysyköön

      Hei! Minun mielestäni sinun ei tule luopua kondomista, jos et tahdo. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja ei koskaan voi olla täysin varma, voiko toiseen luottaa. Poikaystäväsi ei ole herrasmies, koska painostaa sinua. Sinä saat ajatella itseäsi tässä asiassa.

      Itselleni kävi niin, että kondomista luovuttiin ja sen jälkeen sain silloiselta poikaystävältäni korkean riskin HPV-viruksen ja siitä on ollut todella paljon harmia. Emätintulehduksia, joihin lukuisia antibiootteja, niin pahoja haavaumia emättimessä, että virtsaaminen tuntui kidutukselta, koepaloja on otettu ilman puudutusta ja penslattu syyläliuoksilla, jotka kirvelevät hitosti. Lukuisia papa-kokeita, loop-hoito, joka oli erittäin epämiellyttävää ja 2 vuotta kamppailu kesti sen kanssa ja nyt ollaan voiton puolella, mutta vieläkään ei ole varmaa, onko tauti poistunut elimistöstä. Tauti ei siis välttämättä oireile kumppanilla, mutta silti se voi hänellä olla ja tarttua. Näin kertoi lääkäri. Kondomi ei tietysti anna sataprosenttista suojaa kondyloomaa vastaan.

      • pestokoo

        Kuka hullu nyt käyttää kondomia. sehän on sama ku söis karkin paperinee. et kokeileppa syödä. ilman muuta vaihtoon jos kumia joutuu käyttää.


    • ilmankumiäijää

      Kumi on epämukava käyttää ja aiheuttaa myös monelle naiselle arsytystä. Me luovuimme kumppanin kanssa kumista vaikka ei hän e pillereitä syökkään eli otan ulos ennen laukeamista, koettakaa tekin.

      • onneavanhemmille

        Just just. Keskeytetty yhdyntä on yhtä varma ehkäisykeino kuin ns. varmat päivät. Onnea tuleville vanhemmille!


    • Puuhapete2015

      ilmankumiäijää ei vissiin tunne ihmisen anatomiaa. Mies ei laukea vain kerran yhdynnänaikana. Älä ihmettel, jos naisesi tai monta naista ilmoittaa jossain vaiheessa isänpäiväkortilla, jos mitään ehkäisyä ei käytä.

    • TotuusMiehenSuusta

      On kyllä aika "sairasta" jos ei luota pillereihin sukupuolitautitestien jälkeen. On eroa ku päivällä ja yöllä, kumin tai ilman kanssa. Kaikki ultra thinit on kokeiltu, mutta vie kyllä tunnon ja fiiliksen täysin. Seksi on suuri osa parisuhdetta, yksi tärkeimmistä. Sitten kun siitä ei voi nauttia, niin mitä järkeä suhteessa on? Nyt vähän joustoa peliin ja pelko pois. Taudit tutkintaan ja kumit pois!

    • Ihmeissään

      Uskomatonta porukkaa tää joka huutaa, ettei tunnu miltään ja kutsuu naista tautikammoiseksi! Meillä miehen kanssa kondomi käytössä 10 vuotta ja miehen mukaan ei todellakaan vie tuntoa niin paljon! Älä kuuntele näitä itsekkäitä urpoja! Osalle naisista ei hormoniehkäisy eri syistä sovi ja osa taudeista aikeuttavat mm. lapsettomuutta, altistavat syövälle ym. Kunnon mies miettii muutakin kun mulkkuaan!

    • kacistarr
    • Tee sopimus sen kanssa. Kondomista ei luovuta, mutta annat sille peppureikää aina kun se haluaa.

    • jjujujjkl

      Pistä poikaystäväs nussimaan sua suuhun ja samalla vispaat dildoa vitunreiässä. Näin ette tarvii ehkäisyä ja saat lopuksi vielä spermalastit rojuränniisi.

      • järjenjättiläinenasialla

        Ja suuseksissä ilman kortsua ei taudit leviä???


    • pagottaja
    • klamydia

      ota raavas maahanmuuttaja pakolainen itselle saat takuulla kunnon syyrialaista kuppahoitoa!unohda suomituppikullit!

    • Ihme äijä. Parasta jättää koko tyyppi ajoissa. Että yhteiselo kortsusta kiinni???!"!!

    • sirpa_irmeli

      parisuhde ei voi toimia jos toinen esittää vaatimuksia uhaten erolla, mun mielestä sun py on nilkki joka ei ansaitse pillua vaan kenkää

    • hohhoijaajajaa

      Älkääpäs kirjoitelko mitään tuollaista tuo ei ole soveliasta

    • Herpesnainen

      Luin viestiketjun ja vanhempana naisena jäin ihmettelemään, kuinka vähän herpes 1:stä ja herpes 2:sta kirjoitettiin. Faktaa on että herpes simplex 2 eli genitaalialueen herpestä kantaa aikuisväestöstä jo yli 20%. Ihminen voi olla tartuttava vaikka ei itse ole tietoinen, että hän saattaa kuulua oireettomiin taudin kantajiin. Kondomi ei anna suojaa, muuta kuin sen alueen minkä se peittää.
      Tavallisissa testeissä herpestä ei välttämättä tutkita jos oireita ei ole. Tarvittaessa verestä voi tehdä testin kuuluuko itse taudin kantajiin.
      Kokeessa selviää onko herpes simplex 1:sen tai 2:sen kantaja mutta sitä tietoa missä kohtaa kehoa se mahdollisesti on ei saa selville.
      Herpeksestä löytyy asiallistakin tietoa esim. netistä. Asia tuntuu olevan tabu suomessa mutta siitä olisi hyvä herättää asiallista keskustelua.

      • TARKENNUSTA

        Verikoe ei ole täysin luotettava, voi näyttää negatiivista, vaikka olisikin herpes elimistössä, Netistä löytyy paljon väärää tai puutteelista tietoa herpeksestä. Unohditpa mainita sen, että herpeksen voi saada suuseksissäkin. Se ns. huuliherpes on valtaosalla. Väärin sanottu, että herpes simplex 2 olisi genitaaliherpes, koska samaa virustyyppiä esiintyy joillakin ihmisillä muualla kehossa kuin sukupuolielimissä. Eli genitaaliherpes on joko herpes simplex 1 tai 2 (tai molemmat)


    • Kortsuton

      En ole lukenut kuin alkuperäisen kysymyksen mutta vastaan silti miehisen 60v kokemuksen perusteella.

      Oletko itse valmis sitoutumaan jos vahinko sattuisi, luotatko miesystäväsi uskollisuuteen ja uskoisit ettei hän kanna mitään tauteja. Onhan teillä jo monen kuukauden yhteiselo takana joten tautien oireet alkaisivat jo näkyä mikäli hän moisia kantaisi ja kuten vanha sanonta kuuluu : naiminen kortsun kanssa on kuin rukkadet kädessä syöminen, tunnotonta.

    • mamosista

      Potki idioottia kiveksille

    • hboy

      Jos kundilla kiikastaa vaan kortsun käytöstä,niin ei se taida sinusta niin välittää--

    • heinätuppo

      Koskaan ei voi luottaa toiseen ihmiseen oli suhde sitten seurusteluasteella,avoliitto tai avioliitto.Ihmisellä.kun tahtoo se ruoho olla aina parempaa siellä aidan toisella puolella

    • jukkapaavali

      seksion parempaa ilman suojausta

    • Pekkaoi

      Jätä se paskiainen! Ei poika ole kiinnostunut sinusta, vain pillustasi.

    • Kyllä meillä kortsua on käytetty jo yli kymmenenvuotta. Kahdesti on kokeiltu pillereitä, mistä on nyt jo 6 ja 8 vuotiaat todisteet. Suikkarit kylläkin paljaalla. Ja on siistimpää mennä sen jälkeen pesuille ku ei mällivalu pitkin reisikoipia. Kakkoseen joskus lasken sisään, mut sieltäkin tuntu tulevan vielä seuraavana päivänä jotain ylimääräistä.

    • hirveä.älämolö

      Raivotautiset valloittivat tämän palstan, mutta aloittaja loistaa poissaolollaan.

    • Tarzan81

      Ei muuta kuin poikakaveri vaihtoon! Tuleehan niitä miehiä.

    • mies34-tampere

      Minun tyttöystävä vaatii ilman kumia. Sanoo aina että kyllä huolehtii ehkäisystä todella hyvin että kun ei halua lapsia tehdä.

    • 4747

      Neuvoton aloittaja! Poikaystäväsi ei rakasta sinua tippaakaan. JÄTÄ SE! Hän on ilmeisesti homoseksuaali ja on sinun kanssasi vain kulissisyistä. Niin on moni muukin mies. Mies joka ei nuole naistaan, tykkää enemmän miehistä. Jos mies uhkaa jättää naisensa siksi, että haluaa vain panna paljaalla, ei välitä naisestaan tippaakaan. On hyvin yleistä, että miehet harrastaa miesten kesken parkkipaikoilla ja lenkkipolulla metsässä. Nykyisin netissä on helppo tehdä treffit netissä.

    • egrege

      Mikä siinä kumin käytössä on niin kauheaa? Eihän sitä juuri edes huomaa vai millä ihmeen pyörän sisäkumilla te oikeen panette.

      Eikä ole panon jälkeen mällejä jokapaikassa.

    • kortsuukko

      Aloittaja! Saat todennäköisesti jonkun tulehduksen heti, jos jätätte kortsun pois. Myös sen viruksen, joka aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Miehen terve penis ei saa tuoksua millekkään, vaikka edellisestä pesusta olisi vuorokausi. Korkeintaan hyvin hento virtsan tuoksu. Niin hento, että tupakoiva ihminen ei sitä edes erota. Terve esinahka ei saa punoittaa lainkaan ennen seksileikkejä. Haistele miehen kalsarin etumusta, joita on pidetty 24h jalassa. Jos se tuoksuu pistävälle vanhalle kuselle, on klamydia, tai muu paha tulehdus esinahassa. Suusta/nielusta tarttuu esinahkaan superbakteereita, jotka aiheuttaa pitkäaikaisen tulehduksen esinahkaan. Siksi on aina tärkeää pestä huolellisesti pelivehkeet heti seksileikkien jälkeen pelkällä vedellä. Saippua kuivattaa liikaa! Vain kortsu suojaa klamylta, kupalta ym. viruksilta ja pahoilta sukupuolitaudeilta.

    • sieLUU

      Miten te voitte puhua toisten sukupuolielimestä

    • sieLUU

      Vaimo sai Olip amukava seurata kun kaveri nai
      Lukee tuoss avieressä Luetuimpia
      ;
      Miten voin suojella nmuoria ( nuoria tai muoria

    • ijgireut946894

      Vaimo ei tykkään kondomista. Kumi kuulemma hankaa vaikka käyttää liukkaria. Paljas tuntuu hänen mielestä paremmalta ja itse olen samaa mieltä. Mielellään panen paljaalla. Ei vaimo ole koskaan halunnut ottaa suihinkaan kumin kanssa. Sanoi heti alkuun miksi hänen pitäisi kumia imeä. Minun munaa hän haluaa eikä kumia. Minä tykkään laskea mällit vaimon sisään tai joskus rinnoille tai pakaroille. Vaimo tykkää ottaa spermat suuhun. Emme kaipaa kumia kun paljaalla tuntuu paremmalta ja sperman ruikkiminen on mukavaa

    • penamees

      Jättäsin sut. Viimeyönä oli eka krt ihanuuden kans. Treffeillä sovittiin että kuminkaa,,mutta paljaalla ihanasti hoideltiin hommat . Ainoo oikee tyyli

    • nunnanänni

      paree kun lähdet nunnaks kun pelkäät saavas aina jostain tartunnan .. Niin ei sit ainakaan tartu ku ei harrastakkaan mitää

    • Kondomin käyttö tuntuu ikävältä ja tappaa spontaaniuden.

      Kun suhde on vakiintunut, molemmat testeihin ja kumit pois käytöstä.

      Jos et luota äijääsi, heivaa se.

      Jeah, olen nainen.

      • herpesherpesherpes

        Kaikkia tauteja ei testeillä saa selville. Esim. herpeksen voi testata vain oireellisessa vaiheessa. Todellisuudessa sekin tarttuu myös ilman näkyviä oireita. Eli en ihan sokeasti luottaisi mihinkään testeihin.


      • Mihis luottaisit? Vai meinaatko että olisit koko ikäsi kortsuilla? Toki valinta se on sekin ja siihen on jokaisella oikeus.

        Itse valitsen mieluummin herpeksen riskin. =)


    • Miehen_mielipide

      Tyyppi joka tuolla tavalla sinua kiristää ei sinua oikeasti rakasta vaan on itsekäs paska. Vaihtoon vaan tuollainen. Löydät kyllä paremman. Kaikki miehet eivät todellakaan ole tuommoisia. Kyllä minuakin kondomi hieman häiritsee, mutta en ikimaailmassa alkaisi esittää tuollaisia vaatimuksia rakastamalleni naiselle. Rakasta rakastetaan, ei kiristetä tai uhkailla.

    • Aikuisena

      Päätetään itse millaista ehkäisyä käytetään. Jos kumppani ei halua käyttää kondomia,kumppanille kerrotaan,meidän seksielämä loppui tähän! Jos tästä kumppani suuttuu ja haluaa erota,niin toivota hänelle hyvää matkaa.

    • WhereIsLove24

      Poikaystäväsi kuulostaa ennenkaikkea itsekkäältä, vastuuttomalta ja kiristäjältä. Missä on sinun ja sinun mielipiteiden kunnioitus?

      Itse harkitsisin eroa jos käyttäytyy noin sua alentavasti. En haluaisi edes jatkaa yhteistä tulevaisuutta itsekkään tyypin kanssa.

    • kortsulla

      Anna sen miehen mennä. Varmasti löydät itsellesi jonkun ymmärättäväisemmän ja jossain vaiheessa huomaat itse haluavasi luopua kondomista.

    • herpesherpesherpes

      Itse olen jossain vaiheessa viimeisen 20 vuoden aikana saanut herpeksen, enkä todellakaan tiedä milloin ja keneltä olen saanut, saatikka milloin ja kenelle tartuttanut (onneksi ei ollut HIV). On ihan mahdollista kantaa ja tartuttaa tietämättään sukupuolitauteja. Ihminen on varsin erehtyvä, joten kenenkään uskollisuudesta ei voi mennä takuuseen. Turvaseksi on viisautta.

      Nyt en saa itse paljaalla, vaikka haluaisin. Sen verran rehellinen olen, että herpeksestäni kerron.

    • Mies2345

      Viriilille miehelle ei riitä yksi nainen, eikä mies. Tänä päivänä on ihan normaalia, että parisuhteessa elävä mies hakee piristystä toisesta naisesta, tai miehestä. Jokaisella panomiehellä on reepaid puhelin äänettömänä työpaikan pukukaapissa senssejä varten. Homostelu kun on jokaisen miehen salainen haave. Joka ikisessä miehessä on homoerotiikkaa noin 20%. Se joka kiivaiten sitä tuomitsee, on syvällä kaapissa ja pelkää ja tulee raivon valtaan, kun asiasta puhutaan. Hän ei osaa, eikä kykene käsittelemään asiaa, vaikka näkee homoeroottisia unia viikoittain. Sitten kun hän rakastelee naisensa kanssa, hän elää unensa uudelleen jonkun miehen kanssa hässien ja molemmat saa tyydytyksen.
      Homobaareissa on darkroomeja (pimeä huone) ja näissä käy paljon ujoja kaapissa olevia heteromiehiä pistäytymässä. Aimo Sonnikin pääsi siellä pistäytymään Putous ohjelmassa. Ja Aimolta hävisi yhdessä illassa homfobia ja hänestä tuli vapautunut mies. Ahdistus hävisi, eikä sydänkohtauskaan yllätä ennen aikojaan ja verenpainekkin laskee normitasolle. Siellä darkromissa miehet käsikopelolla etsii toisen miehen. Käsillä tunnustellaan ulkomitat, muodot, hiukset, vatsa, lihakset ja etumus. Sitten vaan kuuluu vetoketjun avauksen rapsahdus, tai vyönsoljen helinä. Hengitys kiihtyy ja kostea hientuoksu leijuu ilmassa. Lopussa kuuluu ihana huokaus. Miehet poistuu eri aikaan pimeästä huoneesta, eikä kumpikaan tiedä, kenen kanssa oltiin. Ei tarvitse hävetä sitä , että jos vaimon kanssa kävellään kadulla, että ton kaa mä olin "siellä". Siksi kannattaa naisen vaatia käyttämään kortsua, koska koskaan ei voi olla liian varma.

    • Pappastadista1

      Herpeksestä senverran niille, jotka ei tiedä. Suussa on huuliherpes, joka yleensä oireilee vain huulessa ja osittain näkyvissä. Alapäässä sukupuolielimissä ja pyllyssä on voi olla kanssa ns. alapääherpes/genitaaliherpes, joka on eri virustyyppiä, kuin huuliherpes. Se usein naisella oireilee näkymättömissä ja pyllyssä näkymättömissä molemmilla sukupuolilla. Herpes voi tarttua, vaikka se ei ole aktiivivaiheessa, eli rakkulavaiheessa.
      Alapää herpeksessä tulee kivuliaita verestäviä rakkuloita limakalvon pintaan , jotka ei välttämättä näy mitenkään ulospäin. Jos harrastaa suuseksiä (alapäässä), herpes tarttuu suun/posken limakalvolle ja aiheuttaa kivuliaita verestäviä rakkuloita posken sisäpinnalle ja nieluun. Nielussa ne voi kutittaa ja ärsyttää. Huulissa sitä ei yleensä esiinny, joten se ei näy päällepäin. Suudellessa herpes tarttuu helposti toiseen. Äiti voi tartuttaa sen lapseen, jos maistaa lapsen ruokaa lapsen lusikalla.
      Kondomi ei anna täysin 100% suojaa herpestä vastaan. Kortsussa on mikroskooppisen pieniä reikiä ja herpesvirus voi päästä niistä läpi. Kaksi kortsua päällekkäin antaa paremman suojan. Kun kerran saa herpesviruksen, se on yleensä loppuelämän. Hyvällä tuurilla se voi poistua itsestää? Siihen ei ole lääkettä. Oireita voi lievittää, tai poistaa. Stressi, flunssa ja huono yleiskunto saa sen taas kukoistamaan.
      Kandee kaikkien käyttää kortsua!!! Tervettä ja iloista elämää kaikille.

      • kumiukkosuuseksissäkin

        Älä pappastadista kirjoita soopaa. Ne eivät ole eri viruksia, huulessa ja alapäässä olevat herpekset ovat molemmat joko herpes simplex 1 tai -2. Eikä se herpes ole kokoajan tarttuva. Jos herpestä pelkää, älä harrasta mitään seksiä, älä suutele. Oireet eivät aina ole mitään herpesrakkuloita, voi olla vain esim.kutinaa. Ja monenkos naisen alapäätä olisi joskus kutittanut, varmasti jokaisen joskus. Diagnoosi ei ole siis aivan yksinkertaista tehdä.

        "Jos harrastaa suuseksiä (alapäässä), herpes tarttuu suun/posken limakalvolle ja aiheuttaa kivuliaita verestäviä rakkuloita posken sisäpinnalle ja nieluun. Nielussa ne voi kutittaa ja ärsyttää. Huulissa sitä ei yleensä esiinny, joten se ei näy päällepäin. " Ei välttämättä tartu aina. Jos on herpes simplex1 siellä alapäässä niin sitä esiintyy sitten enemmän myös ihmisllä yläpäässä. Suudessa voi käydä yhtä paska tuuri, että saat suuhun herpeksen.


    • sieLUU

      kESTÄN TEIDÄN KIRJOITUKSIA SIKSI että olen elänyt kymmeniä vuosia selibaatissa totaalisesti, ja olen aivovammainen, tunnealueet lamaantuneet päässä
      Minä en tule koskaan olemaan sellainen kuin ylläolevat kirjoitukset.
      ;
      terveisin St Salome
      opetan teitä kun jaksan

      joku entinen herttuatar ei nyt selvinnyt kun näin kirjoitetaan?
      hän halusi olla herttuatar ja halusi että muut on seks sairaita ja siveettömiä
      Entisaikoina on selvitty siten että ketkään ei olleet siveettömiä,
      rahvas eikä säädyt tietenkään
      En siedämitään noita kirjoituksia ,
      mutta niitä ovat kirjoittaneet tavikset,
      minä Olen Pyhimys ja Kuningatar
      ;
      minun on pakko jaksaa.. vaikka minusta tehty ruma..
      Kuusi miestä torjui kokonaan koska heidän seksipimut eivät ole yleviä,
      ( he tahtoi vain pitää niitä siveettömiä ja minu akauniimpia keholtaan
      :
      ( en tied mih minusta sieluna on...
      mut pitäis nyt jaksaa tuomita kokonaan tuo seksi raakuus..
      Jeesus opettaa "repäise mieluummin käsi tai silmä pois kuin ole siveetön"
      ;
      minäkin vaurioitunut liiallisen suvaitsevuuden vuoksi
      Luen kylmästi en ole kykenevä rakkaus elämään
      ( eikä ole kukaan heistä, jotka kirjoittavat tuollaisia;"nyppyläisistä kon meist saa parh ork ut "
      Heillä ei ole mitään on selvää
      Raa alla ei voi olla kun herkkyydestä on kysymys
      Ei vain tuntoaistin vaan sielun
      ;

    • sieLUU

      Mietin noita mut en pysty oikein

      kun ei minul ole mitään tekemist rakkauden kanssa

      Ei ole ollut sitä oikeaa



      Jos ihmiset selviää noin

      ( ei sa atuomita titenk

      väärä san

      Raamattu opettaa että älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi
      ;
      ;
      Kyllä minul oikeassdti on ollut ilo olla jonk lainen Prinsessa..
      Rakastuinnuorena nuoreen Kuninkaaseen, ja se auttoi pysym ylhääl jne
      Mitä tahtoisin opettaa
      ;,
      se Prinssi oli kyllä kauhu vain...
      jne ei nyt oikein hyvin mene

    • sieLUU

      Minulla oli ilo olla ruma!! se suojeli kun olin typerä nuori
      Kun olisin tahtonut pukeutua tee paitaan,
      ja kirj päib kirjaankin ett menen rinta leikkaukseen
      ett6 en jaksa ettei edes t paitaan voi pukeutua
      ,,
      sitten opin kiduttuani ( ilmnan poikaystävää nuoruuden
      ( Jona tunsin olevani vanha... 18 vuotiaanan ikäloppu.. Kokematon..
      Ymmärsin joskus 19-20 vuotiaana että se neitsyys oli arvo jne
      ;
      en olisi kyllä seurusstellut kenen kanssa vain nuorenakaan
      vaikka olisin ollut minkä näköinen Odotin sitä oikeaa

    • sieLUU

      siis opin että se että kuljin koirien kanssa metsissä yksin nuoruuteni,
      se että olin yliherkkä olivatkin hyviä asioita
      Olin alemmuuskompleksinen neuroottinen
      sekin oli hyvä asia! minusta kasvoi nöyrä

    • sieLUU

      toni on kateellinen kun koirani suojeli minua
      ja manasi että kohtalosi on eläimet???
      Hän oli niin söötin nä'köinen, komea että erehtyi jonkun tytön kanssa vuooteeseen ja pilasi9 elämänsä
      joss aolisi ollut loistokas Loistava energia Kuninkaalla.. Sebedeuksella.
      ( ne vaaleat hiuksetkin kuin Kruunu..
      ;
      En tiedä kenelle hän tarjosi niitä eläimiä? Heilläkin on ne Sputnik ja Lempi,
      chihuahua ja spanieli ( muistankoirien nimet usein
      Pidin vain koirista nuorena,
      ;
      siis ei intiim elämään tietysti niitä koiria, vaan hän arvelee että ne vetävät ihmistä alaspäin
      ( kissa on varm vielä huonompi.. Eilen juur katselin kun valkoista kissaa talutettiin ulkona.. Se on todella omituinen Se ei välitä ihmisestä yhtään.
      Se on kuin mielisairas otus Se ei ymmärrä miksi kulkisi ihmisen kanssa.
      ( ymmärrämme sen sielua,.. jojka on mahdoton.
      Se ei halua edews kävellä vaan juuttua
      ( joudumme ymmärtämään mielisairasta kissassa? se on liian erilainen kuin ihminen
      Kun katselin hetken päästä mäyräkoiran kävelevän ohi se näytti niin henkevältä! ja kevyelltä
      se on paljon lähempänä ihmstä kuin kissa joka ei tajua mitään ihmsien asioita

    • sieLUU

      Niitä mäyräkoiria tuodaan eteeni että minut tuomittaisiin että sellaisia on kristinusko jalostanut ? Pahat henget saavat aikaan Näen jatkuvasti mäyräkoiria
      Toinen mitä ei saisi oll a olemassa.. on mopsi jolal hengitysvaikeuksia?
      NIITÄ EI SAA ENÄÄ SYNTYÄ niitä liian lyhyt jalkaisia ja ei hengitysvaikeuksia Tahdotteko itsellenne niitä????
      ,
      jos niillä oikeasti on hengitysvaikeuksia ei saa pentuja teettää
      .
      Myös mietin miten koira selviää paksun turkin kanssa
      Voisiko ne leikata kesällä Ajaj turkin pois.
      ( mutta ei se ole minun asia ne koirarodut
      olenvaan kolmos huoneessa
      mut rukoilen että ei sellaista mikä kituu
      ;
      Voisiko Jeesus auttaa???? että oikeasti, onko se paksu turrkki, esim samojedin koiralla liian kuuma kesällä???????
      ja onko hengitysvaikeuksia ( epäilen ja pelkään en tiedä
      ;
      ;
      se on tärkeää koska jos heillä on vaike a hengittää
      ihminen sa a varmasti itse kokea sen omissa nahoissaan
      Tärkeää tietenkin että heillä ei ole paha olla
      ;;

      se vaan rohisee.. sanoo omistaja, kasvattaja luultavasti..
      Mutat miltä tuntuu hengittää, jos rohisee hengitys?
      Siell on jotain ahtautta
      ;

      jos heitä taluteltaisiin varovaisesti elämän loppuun...
      Ja ei teetettäisi uusia
      ( ihmiset ei ole tienneet. on selvää
      he ovat viattomia.

    • sieLUU

      Minä en kyllä sietänyt rinna näkyvän te paidassa.
      olin liiasn seksuaalinen
      Näen niitä terveutä nuoria toisinnaan ja olen neuvonutkin heitä, että ovat terveitä
      kun ovat häpeissään, noloja, ens kertoja kun t paidass tms
      alettuaan naisellistua
      Se on tervettä
      se on tunne aIKUISET OVAT MÄTIÄ JOTKA TAHTOVAT VIEDÄ NUORELTA
      elämän koska sitä ei heillä kään ole....
      He ovat liian raakoja
      ;
      miten ihana olla nuor joka viel punastuu
      joolal on seksuaalisuus olemassa
      joka ei pidä kehoaan jonain auton konepeltinä
      on sielu ja keho joka on herkkä
      ;
      Sen saa peittää sen eroottisen alueen
      ei tarvi joka sialle tarjota
      Olisn murskannut toden teolla sen joka olis koettanut silmillään koskea
      ,,
      ;
      mut ei he enää ole seksuaalisia
      he ovat tolloja eunukkeja
      He ovat kuin tyttöjä...
      he puhua höpisevät kuin tytöt
      Ovat piikojen kasvattamia

    • sieLUU

      Ja eilen Kirkossa inhosin tyttöä joka aikoi leveillä siellä seks olemuksella
      Kirkkoon ei tulla seksikkäissä vaatteissa
      Tuntui että kaapuun pitäiis pukeutua nuoren
      Hän luulee se on hieno olla kaunis mutta on paha kiinnittäessään huomiota nuoreen kehoon Hänen pitäää kunnioitta avanhempai ihmisiä on nuoren tehtävä
      ;
      Sekin oli aivan epäkypsä se esiintyjä Poika ja Maria...
      mutta olisivarmasti koettanut vaikak opettaa minua, se nuori tyttö
      tavis laulaja
      Nuoret on röyhkeitä

    • sieLUU

      Niin minulel oli ongelma että rinta olisi näkynyt
      Kiduin sen takia monta vuotta.
      ;
      aatelisilla ei ollut rintoja.
      Olin Louisede4la valliere, jolal ei ollut rintoja
      1600 luvulla

    • Pidättyväinen

      Virustaudit herpes, hiv jne... on inhottavia siksi, kun ne kerran saa, ne yleensä elinikäisiä vaivoja. Niihin ei ole lääkettä, joka poistaa ne lopullisesti elimistöstä. Oireita voi lievittää lääkkeillä ja virustasonkin alenemaan kuten hiv tartunnoissa. Herpesviruksetkin voi vetäytyä "nukkuumavaiheeseen", eli oireita ei esiinny vuosiin, tai vuosikymmeniin. Ehkä sitten vanhuksina kun yleiskunto huononee, ne voi herätä oireilemaan. Joskus hyvin harvoin voi tapahtua ihmeparaneminen. Onhan hiv viruksetkin joskus poistuneet elimistöstä ihan itsekseen lopullisesti. Pitää muistaa, että huuliherpeskin tarttuu sukupuolielimiin/pyllyyn, jos harrastaa suuseksiä. Samoin päinvastoin genitaaliherpes suuhun ja posken limakalvolle, vaikka ne on eri virustyyppejä. Nykyisin on yleistynyt myös Kuppa. Siitä lankeaa kiitos matkailulle ja maksullisille seksipalveluille.
      Nykyisin on vallalla sellainen maailmanlopun meininki, että kortsua ei käytetä edes silloin kun käydään maksullisissa naisissa.
      Homomiestenkin keskuudessakin on sellainen käytös voimakkaasti yleistynyt. Se johtuu melkopitkälti siitä, että moni seksiriippuvainen (heterot/homot)on masentunut. Masennusta hoidetaan kaljalla ja holtittomalla seksikäyttäytymisellä. Seksistä saadaan voimakas hetkellinen mielihyväntunne. Näillä voi olla viikossa useita uusia seksikumppaneita. Netissä voi helposti tehdä treffit vaikka joka päivälle.
      Olkaa hyvät ihmiset ja varsinkin nuoret aikuiset varovaisia ja käyttäkää kortsua, eikä mitään suuseksiä sitten!!!

    • tätämieltä

      Poikaystäväsi kuulostaa todella itsekeskeiseltä: ei suostu antamaan sinulle suuseksiä, vaatii sinua suostumaan suojattomaan yhdyntään tavallaan vasten tahtoasi.
      Sen pitäisi poikaystävällesi riittää, että sanot mitä mieltä olet asiasta, noista molemmista. Sitten jos ei kelpaa, niin anna mennä. Ei sellaisen miehen kanssa kannata jäädä jankkaamaan.
      Jokainen ansaitsee päättää itse omista asioistaan, etenkin mitä tulee näin intiimeihin asioihin.

    • anaalimies

      Ota perseeseen

    • sieLUU

      Nyt Suomi Yhteisö elää siveellisen päivän
      Olette muslimien, hindulaisten ja Jumalan silmissä
      Minä olen nyt perustanut Luostarin
      Olen Euroopan johtava hovi
      ( ja kaiken mailman

    • sieLUU

      Olen Louise dela valliere, Aurinkokuninkaan
      Joka lähti hovista ( neljä virallistettua lasta oli
      Aurinkokuninkaalle synnyttänyt, Prinssin ja Prinsessan
      ( Contin Prinsessa ja Vermandousin Kreivi )
      Lapseni
      Aurinkokuningas lähti hovista kun kuoli,
      minä lähdin hovista 30 vuotiaana Luostariin, missä elin loput 36 vuotta,
      elämän loppuun

    • sieLUU

      Raamatun avasin
      Raamattu oli taas ihme Raamatussa luki nyt;;
      He veivät Jeesuksen Pilatuksen eteen ja rupesivat esittämään syytöksiä
      He sanoivat; Olemme todenneet tämä mies johtaa kansaamme harhaan..ja väittää olevansa Messias, kuningas.
      Pilatus kysyi Jeesukselta "Sinä olet juutalaisten Kuningas?"
      "Sinä sen sanoit" Jeesus vastasi
      Pilatus sanoi väkijoukolel ja ylipapeille
      " En voi havaita tämän miehen syyllistyneen mihinkään rikokseen"
      ;;
      Jeesus oli ollut Israelin Kuningas jossakin aiemmassa elämässä
      Tai Juutalaisten Kuningas

    • sieLUU

      Tahdoin levätä, ja minua yritettiin raiskata
      Ette te pääse mihinkään hoviin kun ette anna voida hyvin Rukoilin että menette helvettiin
      Rukoilen toden teolla että
      ( siksi kai hoviin ei pääse kuka vain, puhtaat vain.
      Teillä ei ole pääsyä minne vain.
      Helvetti on olemassa, esimerkiksi joidenkin ihmisten kehoon on alkanut ilmestyä kasvavia sellaisia Ette te voi tehdä mitä vain
      Minä en tahdo teitä lähelleni
      ( eilen juri kuulin myyjien puhuvan , he luulivat olevansa minä
      samanlainen kuin minä ( se on siis vialla???
      Miksi te luulette olevanne sama kuin joku muu?
      ;;
      ensimäiseksi lähdetään siitä että voi hyvin
      ;
      kukaan ei voi hyvin huoran kanssa
      Huora ei voi hyvin koskaan Jos olette sekaantuneet huoraan ( pornofilmissä esim
      esiintyvään huoraan ( repäiskää silmänne sellaisiat pois kuten Jeesus opetti
      Että repäiskää ennemmin silmänne tai kätenne kuin että koskette niillä siveettömyyteen, haureuteen

    • sieLUU

      te ette ole minun kanssa samanlainen En ole koskan kohdanut ketään joka olisi
      Siksi ihmiset odottavat rakastettua, sitä oikeaa Koska se on ainoa, joka voi olla läheinen He ovat yksinäisiä ilman sitä suurta rakkautta
      Ei meillä ole rakkautta kellekään muulle

    • sieLUU

      se oli joku ulkomainen nainen? joka alkeellinen sielu
      ( Olen kolmos huoneessa niin en nyt varmaan sitä hovvia voi perustaa
      Luostari sopii minulle en tiedä jaksanko sitäkään perustaa
      Louise de la vallierena olin jossain ylemmissä huoneissa
      ;;
      Voikaa vaan paremmin kuin minä,
      olen siinä uhrautunut koko elämäni
      Voisiko Jeesus suojella ? auttaa Taivaistaan että minuun ei kajota,
      neitsyeehen

      ( menen tänään Luostariin, katsomaan ett miltä siellä tuntuu olla
      Unohdin sen raiskauksen
      Minut on kyllä raiskattu Ann of Yorkina 1400,
      ( aviomies Kreivi Exeter sietämätön (
      sitten oli noitavainot 1500,
      1600 oli häväisty.. kun rakasti Aur kuningasta ja monet luulivat että on huora ( mikä vei heidät alas
      enimmäkseen kyllä ymmärrettiin että Louise ei ollut sitä
      "Hän oli vaatimaton, rukoilevainen ontuva köyhä aatelistyttö.. johon Kuningas rakastui " Tuhkimotarina
      H'nestä tehty lukemattomia kirjoja tarinoita elokuvia
      Neumanin Levoton Tuhkimo voisi olla yksi..
      "Kaikki tietää sun tuhkimotarinan tarkalleen"
      ;
      1900 luvun alussa raiskasi Klaus Mann, tietääkseni
      oli ens poikaystävä
      Vallankumouksesta seurasi pahaa
      ;;
      voisiko sen saada kuriin??
      En unohda miten kohdeltu Lä'hden varmaan toiselle planeetalle
      Mutta voinhan koettaa auttaa teitä

    • sieLUU

      ai tuo kuulosti huonolta tuo neumanin laulu Tuhkimotarina
      kirjoitin tas likaa
      ( tunsin sen että ei huvittanut kirjoittaa )
      pitää kuunnela tunteitaan
      kuunnela tunnetta tuntee jos ei tee mieli kirjoittaa
      ( en ole koskaan luullut sen laulun minulle olevan en pitänyt sitä edes kun olin 18 ja Dingo oli Se oli jollekin muulle se laulu ( jossain vaiheessa pidin siitä etä Neuman oli niin
      melkein kuin Aurkuninkaan hovista mut ei sekään viehätä
      kun ei he välitä minusta
      ;
      ketään varmaan ei o huvittanut kirjoitaa tänen
      tuntuu pahalta kirjoitella omasta sukup elimestä
      mietin just kun koetin kuvitella rakkauta ja tunsin hitusen
      että tuntuisi varmasti vain pahalta kirjoiottaaa siitä
      ;;

    • sieLUU

      Tajuatteko te Että jos teillä on sellainen mitä kohtaan tunnette
      niin ei sellaisesta voi haluta kirjoittaa että mitä se teki tai ei tehnyt
      Voitte ehkä sanoa että teillä on vaimo mutta ei yksityiskohtaisia kuvauksia
      Tai että on aviomies
      ;
      ( voi rock tähtiä siten kunnioittaa.. ei hekään koskaan kuvaile mit intim elämää
      ei sellaisia lauluja ole , ei sanoituksia ei kirjoja

      ;
      niin ne pornossa esiintyneet Ei heitä ymmärrä kukaan , he ovat niin raakoja
      Onko sitten parasta sanoa että älkää ainakaan kukan menkö sellaiseen
      ei kai kukaan enä mene
      Älkää mielistelkö niitä jotka tehneet sellaista
      Heille on vain pahat seuraukset siitä ei sille voi mitään
      ( Jeesus voi auttaa? heitä
      Jumala

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe