kaksonen ja kauris?

kauris.

tiedän et nää ei sovi yhteen, mut onks kellään kokemuksia tällaisesta suhteesta? mul on nimittäin yks tuttu kaksonen,mikä on aivan ihana ja haluaisinkin tutustua siihen paremmin, mut on jo näin alussa riittävästi erimielisyyksiä..:( onko mahdollisuuksia? tämä kaksonen on jotenkin etäinen eikä näytä tunteitaan. vaikka yleensä kauris on se joka ei näytä tunteitaan,mut nyt musta tuntuu et oon tosi avoin siihen verrattuna... kertokaa minkälainen kaksoismies on yleensä suhteessa?

19

13189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geminix(m)
      • Kaksonen

        Mistä oot sinä mies kauris? :)


      • Kaksosmies

        Olin kaurisnaisen kanssa melkein 10 v. yhdessä...tuo mitä Kaksosesta kerrotaan pitää paikkansa aika hyvin;)


    • Marru82

      Mä elän Kauris-Kaksonen suhteessa ja mä joka oon kaksos nainen, en näytä tunteitani kovin äkkiä ku taas Kauris mies suhteemme alussa koko ajan näytti avoimesti tunteensa.
      Nyt ollaan eletty 5v5kk ja toki niitä riitoja on ollu, mutta eroamassa ei todellakaan olla. Mitä oon oppinu Kauris-kaksonen suhteesta, kauris ei kovin äkkiä kihloihin halua mennä, hän haluaa olla ihan varma, että kumppani on varmasti tuleva puoliso ja lastensa äiti/isä.
      Me ollaan menossa kihloihin kunhan kummallakin vaan olisi rahaa...joulukuun alussa hän kosi minua, mutta laskujen takia kummallakaan ei tällä hetkellä ole rahaa, eikä kumpikaan halua, että joku toinen maksaa kihlat. Poikaystäväni (kauris) sanoi myös, ettei halua mitään halpoja kihlasormuksia, kun kerran elämässähän sitä kihloihin mennään

      • Nea

        Hyvä, että sinulla on myönteistä kokemusta kaurismiehestä. Itse olen kaksosnainen ja pitää paikkaansa että kauris näytti suhteen alussa tunteensa todella avoimesti. Itse taas olin varautuneempi.
        Harmittaa vaan se, että kun minä kerroin tunteistani, hän alkoi perääntyä ja ikään kuin ei olisi halunnutkaan mitään vakavampaa. Nyt sitten kävi niin ettei olla enää yhdessä. Kyllä tiedän, että hän edelleen välittää minusta, mutta enää ei ole kiinnostunut niin kuin alussa. Hän on sulkeutunut...mistähän se johtuu? Ollaan nyt ystäviä, mutta sekin kohta tuntuu mahdottomalta.


      • Marru82
        Nea kirjoitti:

        Hyvä, että sinulla on myönteistä kokemusta kaurismiehestä. Itse olen kaksosnainen ja pitää paikkaansa että kauris näytti suhteen alussa tunteensa todella avoimesti. Itse taas olin varautuneempi.
        Harmittaa vaan se, että kun minä kerroin tunteistani, hän alkoi perääntyä ja ikään kuin ei olisi halunnutkaan mitään vakavampaa. Nyt sitten kävi niin ettei olla enää yhdessä. Kyllä tiedän, että hän edelleen välittää minusta, mutta enää ei ole kiinnostunut niin kuin alussa. Hän on sulkeutunut...mistähän se johtuu? Ollaan nyt ystäviä, mutta sekin kohta tuntuu mahdottomalta.

        Meillä oli ihan alussa sama juttu, hän näytti kiinnostuneen minusta todella paljon sitte ku hänelle ilmeni, että oon varattu hän vain sanoi:"Ollaan kavereita." Me oltiin sitte tosi hyviä kavereita, mutta rakastin häntä koko ajan.


      • Olwi
        Marru82 kirjoitti:

        Meillä oli ihan alussa sama juttu, hän näytti kiinnostuneen minusta todella paljon sitte ku hänelle ilmeni, että oon varattu hän vain sanoi:"Ollaan kavereita." Me oltiin sitte tosi hyviä kavereita, mutta rakastin häntä koko ajan.

        Mielenkiintoisia kommentteja.Tällä hetkellä itsellä viritteillä suhea kaurismieheen...
        Saa nähä mitä tulee..olen kuullut ettei toimi..mut kokeilen silti.On se nii ihana.


      • kaksosnainen
        Marru82 kirjoitti:

        Meillä oli ihan alussa sama juttu, hän näytti kiinnostuneen minusta todella paljon sitte ku hänelle ilmeni, että oon varattu hän vain sanoi:"Ollaan kavereita." Me oltiin sitte tosi hyviä kavereita, mutta rakastin häntä koko ajan.

        vesimiestä suositellaan kaksosnaisen kumppaniksi usein, mutta itselleni kävi huonosti, vesimies avomieheni valehteli petti ja viimein pahoinpiteli minut. nyt lähes vuoden yksinolon jälkeen uskaltauduin vihdoin treffeille ja tämä mies joka teki minuun suuren vaikutuksen on horoskoopiltaan kauris, todellinen herrasmies.


      • Kaksosnainen
        kaksosnainen kirjoitti:

        vesimiestä suositellaan kaksosnaisen kumppaniksi usein, mutta itselleni kävi huonosti, vesimies avomieheni valehteli petti ja viimein pahoinpiteli minut. nyt lähes vuoden yksinolon jälkeen uskaltauduin vihdoin treffeille ja tämä mies joka teki minuun suuren vaikutuksen on horoskoopiltaan kauris, todellinen herrasmies.

        Erosin tammikuussa kauris-miehestä ja nyt olen ihastunut aivan mahtavaan herrasmieheen, joka näemmä sattui taas olemaan kauris. Edellisessä suhteessa kyllästytti toki se, etten osannut olla tarpeeksi huomioiva poikaystävääni kohtaan. Ehkä nyt osaan paremmin. Ja ehkä tällä kauriilla olisi muutenkin parempi itsetunto, kuin edellisellä. Elän toivossa. Ja kaikistahan meistä voi ilmaantua puolia, joita ei pysty millään tähtikartoilla selittämään. Arpapeliä koko elämä. :)


      • kakso_nen
        Kaksosnainen kirjoitti:

        Erosin tammikuussa kauris-miehestä ja nyt olen ihastunut aivan mahtavaan herrasmieheen, joka näemmä sattui taas olemaan kauris. Edellisessä suhteessa kyllästytti toki se, etten osannut olla tarpeeksi huomioiva poikaystävääni kohtaan. Ehkä nyt osaan paremmin. Ja ehkä tällä kauriilla olisi muutenkin parempi itsetunto, kuin edellisellä. Elän toivossa. Ja kaikistahan meistä voi ilmaantua puolia, joita ei pysty millään tähtikartoilla selittämään. Arpapeliä koko elämä. :)

        Mitäs tästä opimmekaan..älkää ihmiset tuijottako horoskooppeihin vaan peiliin;) itselläni ollut: neitsyt, jousimies ja kala,mutta kenenkään kanssa en sopineet yhteen ja se ei johtunut horoskoopeista vaan täysin eri syistä...
        Orotan että löyrän rinnalleni ihmisen airon sellaisen ja nämä ei ollet niitä:) Me kaksoset huomaamme ketkä ovat aitoja ja ketkä feikkejä;)
        Joten onnea etsimässä horoskoopismasta huolimatta:)


      • kaurisrouva
        kakso_nen kirjoitti:

        Mitäs tästä opimmekaan..älkää ihmiset tuijottako horoskooppeihin vaan peiliin;) itselläni ollut: neitsyt, jousimies ja kala,mutta kenenkään kanssa en sopineet yhteen ja se ei johtunut horoskoopeista vaan täysin eri syistä...
        Orotan että löyrän rinnalleni ihmisen airon sellaisen ja nämä ei ollet niitä:) Me kaksoset huomaamme ketkä ovat aitoja ja ketkä feikkejä;)
        Joten onnea etsimässä horoskoopismasta huolimatta:)

        Ollaan oltu 30 vuotta naimisissa ja rakkautta riittää vieläkin. Välillä ollaan kuin nuoret rakastuneet. tapellaankin joskus, mutta yleensä sovitaan aika pian. Minä kaurisnaisena olen kuulemma se spontaanimpi ja vauhdikkaampi otus.


      • mikkiskissa
        kaurisrouva kirjoitti:

        Ollaan oltu 30 vuotta naimisissa ja rakkautta riittää vieläkin. Välillä ollaan kuin nuoret rakastuneet. tapellaankin joskus, mutta yleensä sovitaan aika pian. Minä kaurisnaisena olen kuulemma se spontaanimpi ja vauhdikkaampi otus.

        hienoa, että näin on teillä. Itse olin olin neitsyen kanssa naimisissa ja erohan se tuli. Nyt mietin kaksosmiestä, onnistuuko meillä mikään, en tiedä, ollaan varovaisia kumpikin.. elämää jo nähneitä kumpikin. Ihanalle miehelle kaksosmies vaikuttaa, vaikka vähän vetää käsijarrua koko ajan päälle.. ei uskalla kertoa, et välittäääkö vai ei.. Olin seota, kun hänen facebooksivuilla oli joltain naiselta viesti, että silä nuha ja siihe pit'äs saada apua...


      • kauriin metsästäjä:)
        kakso_nen kirjoitti:

        Mitäs tästä opimmekaan..älkää ihmiset tuijottako horoskooppeihin vaan peiliin;) itselläni ollut: neitsyt, jousimies ja kala,mutta kenenkään kanssa en sopineet yhteen ja se ei johtunut horoskoopeista vaan täysin eri syistä...
        Orotan että löyrän rinnalleni ihmisen airon sellaisen ja nämä ei ollet niitä:) Me kaksoset huomaamme ketkä ovat aitoja ja ketkä feikkejä;)
        Joten onnea etsimässä horoskoopismasta huolimatta:)

        vuosi sitten tavattiin..on ollut niin ylä kuin al-mäkiä,mutta kauris on aivan ihana rakastava puoliso:)


    • G-mini

      Kai s'on paremp vua ihte testata kuip käypi. Miulla takan pari lyhykäistä suhuretta kaurisnaisten kanssa, ja kyllähän se ois voinu toimia, mut jotku erot oli liian suurrii. Mukavaa aikaa joka tapaukses.

    • Anonyymi

      Äiti on kaksonen ja mä kauris..... Selittää aika paljon

    • Anonyymi

      Viileä

    • Anonyymi

      Vanha ketju mut halusin tutkia tätä asiaa. Olen kaksosnainen ( nouseva Leijona, laskeva Rapu) niin olen parhaan yhteyden saannu kauris miehen kanssa. Elämäni rakkaus tähä mennes vaikka olemme eronneet niin olemme vielä ystäviä ja tapailen taas kauris miestä ja tuntuu jotenki tosi hyvältä. Olemme tosi erilaiset mutta täydentävällä tavalla. Kaksoselle parhaimmat mukamas esim Vesimies ja Oinas muka sopis mut mulla on ollut oinaita niin ei enää ikinä.. Niin narsistisia ja pettänyt jokainen ja jätti kyl itsetuntoon jäljen. Kaikki Vesimiehet ketä tiedän niin en koe millää lail et niitten sais keskustelua aikaseks. Kauris on tuntunut kaikista parhaimmalta ja toiseks parhaimmat on ollut Rapu ja Neitsyt. Toivoisin kyllä et toi kaksonen ja kauris tulis enemmän et kannattaa kokeilla. Julkkispareista esim Elvis ja hänen vaimonsa niin mies on kauris ja nainen kaksonen.

      • Anonyymi

        Hyi kaksonen ja Oinas! Nää on hyvin toxic yhdistelmä. Ymmärrän miks jätti negatiivisel jäljen. Tuo Oinas ja Vesimies sopii hyvin toisilleen ku ovat tosi kovia suustaan ja kylmiä. Kaksonen on must liian herkkä näille kahdelle merkille. Olen itse kaksosnainen ja olen itse tosi lempeä ja rakastava ja tiedän muitaki jotka kaksosia jotka ovat tunteellisia ja herkkiä. Ymmärrän miks esim kauris vetää kaksosia puoleensa. Jousimies ja leijona on kyllä hyviä myös. Leijonaha on ylpeä itsestään mut meillä on yhteisymmärrys siitä ettei tule toisten varpaille ja tuetaan toinen toistamme. Leijona pitää puolensa kyl jos sitä käy ärsyttää. Oinas haluaa alistaa toista ja olla boss.. En tiedä yhtäkään kaksos Oinas suhdetta joka toimis


    • Anonyymi

      Mä oon sitä mieltä et kaksonen ja kauris on täydellinen pari. Vastakohdat toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe