Heips!
Tarvitsisin apua halloween asun kanssa. Mut on kutsuttu kaverin halloween juhliin, jossa on pukukilpailu. Mun ei välttämättä tarvi sitä kisaa voittaa, mut hieno asu ois kyllä tosi kiva :D
Siispä mitä mä puen päälle? Tavallinen noita-asu on aika nähty ku joka vuosi oon käytännössä sitä tai piru asua käyttänyt, joten ei niitä mielellään... Mut mitä sit?
Ongelmana on myös toi et mul ei oo hirveesti rahaa laittaa asuun, joten omatekonen tai sitten joku muuten semi halpa asuidea ois kiva. Joten jos joku ois niin kiva ja vois jakaa ideoitaan kanssani, oisin kiitollinen :)
Nii ja oon nuori tyttö, jos sil on välii :D
Halloween asu?!
2
208
Vastaukset
- halloweenhörhö
No, äidiltäsi varmaan saat vaikka vähän punaista huulipunaa suupieleen, ja keskelle vähän mustaa kajaalia niin eiköhän se siitä. Tekoverta saat esim. prismasta n. 4 euroo pullo, ota joku huono paita, leikkaa liiat pois, tee reikiä ja sun muuta. Pistä niihin ketsuppia tai huulipunaa ja tekoverta. ja se musta kajaali kruunaa. housut vaikka vain shortsit, ja alle mustat sukkahousut, prismasta varmaa kolmella eurolla. sitten rikot niitä sukkahousuja hieman, ja lisää tekoverta! :D sen jälkeen vieä vähän tummaa silmien alle ja poskiluiden alapuolelle. Alle 10€ asu, ja hieno! itse kokeiltu :) toivottavasti auttoi.
- Evsueve
Tom toysta saa demonin asun 20€ ;) ostin itselleni ja olen tyytyväinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on777643- 747364
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1596034Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544887En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204149Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53860- 383512
- 313497
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532