Heips!
Tarvitsisin apua halloween asun kanssa. Mut on kutsuttu kaverin halloween juhliin, jossa on pukukilpailu. Mun ei välttämättä tarvi sitä kisaa voittaa, mut hieno asu ois kyllä tosi kiva :D
Siispä mitä mä puen päälle? Tavallinen noita-asu on aika nähty ku joka vuosi oon käytännössä sitä tai piru asua käyttänyt, joten ei niitä mielellään... Mut mitä sit?
Ongelmana on myös toi et mul ei oo hirveesti rahaa laittaa asuun, joten omatekonen tai sitten joku muuten semi halpa asuidea ois kiva. Joten jos joku ois niin kiva ja vois jakaa ideoitaan kanssani, oisin kiitollinen :)
Nii ja oon nuori tyttö, jos sil on välii :D
Halloween asu?!
2
182
Vastaukset
- halloweenhörhö
No, äidiltäsi varmaan saat vaikka vähän punaista huulipunaa suupieleen, ja keskelle vähän mustaa kajaalia niin eiköhän se siitä. Tekoverta saat esim. prismasta n. 4 euroo pullo, ota joku huono paita, leikkaa liiat pois, tee reikiä ja sun muuta. Pistä niihin ketsuppia tai huulipunaa ja tekoverta. ja se musta kajaali kruunaa. housut vaikka vain shortsit, ja alle mustat sukkahousut, prismasta varmaa kolmella eurolla. sitten rikot niitä sukkahousuja hieman, ja lisää tekoverta! :D sen jälkeen vieä vähän tummaa silmien alle ja poskiluiden alapuolelle. Alle 10€ asu, ja hieno! itse kokeiltu :) toivottavasti auttoi.
- Evsueve
Tom toysta saa demonin asun 20€ ;) ostin itselleni ja olen tyytyväinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909