Oletko mies terve päästäsi?

Sykiatri

Kerro oma rehellinen arviosi.

35

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleen

En ole

• enoleterve

En yhtään.

• En........
      <3

• Tutkittujo

Pakko uskoa lääkäriä (psykiatria) että kyllä olen terve.

• määrittele

keneen voin verrata?

• rehellinenarvio

kysymys on hyökkäys, puolustaudun toteamuksella, jotta kyllä ne pingviinit täältä vispas pohjosempaan, jo tovi agou, ainaski siihen suuntaha. älä selvitä.

• elämänikunnossa

Kyllä olen terve. Ehkä liiankin tähän aikaan ja maailmaan. Olen kokenut aika paljon tavallisesti mieltä järkyttäviä asioita ja keskustellut ammattilaisten kanssa asioista. Silti kaverien kanssa juttelu antaa minulle paljon enemmän. Ammattilaisista on varmaan apua niille joilla ei oikeasti ole ketään.

• välihuomautus

Ammattilaisista on eniten haittaa. He voivat vain pilata toisen elämän, vain koska he ovat mielestään oikeutettuja siihen.

• sekäraivoraitis

Minä olen tervepäisyyden perikuva.

• ICD10

Arvion voi tehdä vain psykiatrin konsultoinnin pohjalta.
      Ei ole kuuppaa tähystetty, mutta jos täällä vierailee liian usein voi olla syytä
      tehdä arviointi.

• DSM-5

Osuit naulan kantaan.

• menkäähän
        DSM-5 kirjoitti:

Osuit naulan kantaan.

Menkäähän siitä hoitamaan niitä asiakkaita, älkääkä sairastuttamaan heitä.

• DSM-5

Ensin kuitenkin höyhensaarelle. Jatkakaa te keskustelua.

• varmaICD10

Mr. CIA pitäis laitta päihdekuntoutuksen kautta lähimmälle psykiatrianpolille.
      t. Elä selevitä dödö

• tättädätätättädätä

Emmä tiedä kun diggaan ottaa pari bissee kovan treenin jälkeisen päivän päälle. Ehkä hän jeesais että noista bisseistä vois ainakin toisen tiputtaa. No whiskeynaukku tulis tilalle. Sekopää on kun treenaan ja annan yhden naapurin vituttaa.

• liikunta-ala

Ei ole hyvä yhdistää paljoa olutta harjoittelun yhteyteen.

• tättädätätättädätä

• yläpää

suukko huulilles

• Takuullaolen

Kyllä. Verkkarihousut ja oikeat juurevat arvot kertovat sen.

• gtryhtyikuiluö
    • OTM71

En minä ainakaan ole yläpäästäni terve. Alapää on terveempi joka tapauksessa!:-) Elina auttaa lääkkeeksi.

• aiheonvakava

On mulla terveen paperit :))

Onko sulla ?

• OTM71

On mulla terveen paperit, mutta kyllä lievä hulluus on ihanaa!:-)

• sivustajavieres

Suomi...luvattujen dg maa.

• Unissatanssija

Mä en ole yhtään hullumpi mies, mutta mä olen sekaisin hänestä.

Mä rakastan häntä niin valtavasti, että en saa sitä ajatusta pois mun päästäni...miten se on sinne alun perin mahtunutkin...

Tältäkö se pakkomielteisyys tuntuu? Ei ole hääviä tämä rakastuminen.

Jotkut onnelliset kertovat pystyvänsä unohtamaan "rakkautensa" tosta noin vaan, kun vain antaa aikaa. Miten kauan, sitä aikaa pitää antaa? N. 1,5 vuotta ja jatkuu vain! Olen yrittänyt vähän kaikkea;

jättäytyä pois palstalta, tietenkin, se nyt on ensimmäinen askel. Täyttää aika ja ajatukset harrastuksilla ja puuhastelemalla koko ajan jotain. Aktiivisesti korvata ajatukset hänestä jollain muulla ajatuksella.

On väsyttävää koittaa väkisin ajatella jotan muuta. Ilman, että se edes onnistuu. Ja sitten lumpsahtaa taas palsta-allikkoon mouruamaan.

Mä kirjoitan tänne vielä vanhainkodissakin, kun dementia on vienyt kaikki muut ajatukset.

• SSRI_helps

Poikaparka.

Kokeilepa nyt alkuun vaikka: fluoksetiini 20 mg/vrk. Sitten 1-2 vk kuluttua nostat hoitoannokseen 40-80 mg/vrk.

Kyllä se siitä.

• hyisua

hyi myrkkyä

• what_helps

No, kärsi sitten jos ei kelpaa.

• Järkeäpäähän

Kannattaa päästää vaan irti siitä tunteesta, tällä palstalla venkoilemalla elät vain mielikuvituksessa ja harhassa sekä pitkität omaa irtautumistasi. Mietipäs miksi suhteesi häneen ei todellisuudessa etene, mitkä ovat ne faktat ja mikä estää hänen kanssaan elämästä? Kun olet kohdannut sen todellisuuden, niin edessä on vain hyväksyntä. Ihan turha tuudittautua täällä pois siitä todellisuudesta ja elää harhaista palstarakkautta, joka ei etene mihinkään ja kannattaa miettiä sitäkin, että tuhlaat tänne vuosia elämästäsi roikkumalla jossakin ihmisessä, joka ei ollut sulle tarkoitettu.

• SSRI_turha
        SSRI_helps kirjoitti:

Poikaparka.

Kokeilepa nyt alkuun vaikka: fluoksetiini 20 mg/vrk. Sitten 1-2 vk kuluttua nostat hoitoannokseen 40-80 mg/vrk.

Kyllä se siitä.

En kyllä suosittelis heti 20mg/vrk. annosta, vaikka varmaan hyvin siedetty lääke, niin
        loppuu käyttö het.alkuunsa haittavaikutusten vuoksi. Yksilöölistä kuitenkin, mutta
        hoitovaste tulee viiveellä.
        SSRI/SNRI- lääkkeitä en suosittele kenellekkään, ellei ihan välttämätön ja rinnalla terapia/seuranta.

• bath_duck

No, eipä mulla reseptin kirjoitusoikeutta olekaan.

Oletko kokeillut lämmintä kylpyä?

• muusta_en_tiedä

Hän on toimintakyvytön...

• kun_ympärilleen

....katselee ja muita kuuntelee tulee poikkeuksetta huomattavasti lohdullisempi olo :)

• miehetön

En ole mies

• ikävä_terveyttä

Oon ihan järjettömän terve! Siinä ei paljoa järkeä tarvitse käyttää kun ymmärtää olevansa ihan uskomattoman vapaa mielenterveysongelmista!

Jos valehtelee itselle niin huolet katoavat. Eihän meillä kenelläkään ole huolia, eihän? Todellisuudessa me ollaan kaikki ihan järjettömän terveitä! Kunhan vain riittävästi valehtelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe