Thaimaalainen saa oleskeluluvan Suomeen ja vaihtaa Thaimaalaisen ajokorttinsa suomalaiseen. Thaimaalainen ajokortti otetaan poliisin haltuun. Thaimaalaisen ajokortin voimassaoloaika umpeutuu, joten se täytyisi Thaimaassa uusia. Onko kenelläkään kokemusta asiasta?
Ajokortin uusiminen
4
333
Vastaukset
- väärämenettely
Ei sitä taikkukorttia pois oteta. Meillä on ollut jo satoja taikkuja marjahommassa, ja kyllä täällä molemmat kortit on jäänyt omistajalleen.
- Thaimaantalollinen
Kyllä vaimolta otettiin, kun vaihtoi suomalaiseen, aikoinaan.
- Thaimaantalollinen
Käypäs poliisilaitokselta kysymässä, ehkäpä nykyisinkin vielä antavat uutta korttia vastaan vanhan matkan ajaksi mukaan. Yli kymmenenvuotta sitten antoivat vaimolle mukaan. Tosin, kun matka-ajankohdat eivät aina sopineet kortin uusimisen kanssa yhteen, annoimme vanhentua myöhemmin.
- ksxnj
En tunne asiaa , mutta Suomen tuntien voisi kuvitella , että poliisi ottaa kortin pois vaikkei sillä ole mitään virkaa täällä.
Thaimaassa pidempään oleskelevien farangien kannattaa muuten hankkia thaimaalainen ajokortti se toimii ID:nä jolla saa esimerkiksi sisäänpääsymaksun ( luonnonpuistot , huvipuistot jne) thai kansalaisen hintaan joka voi olla vain kymmenes osa ulkomaalaiselta perittävästä hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740