http://aijaa.com/Wj35uD
Heh heh heh heh.......†........hiirestä puhumattakaan........heh heh heh.....†
Kysymys kuuluukin linukshihhuleille - mitä tein vääärin tahi miten tuo on tehtävissä, jos oikein haluaa noin tehdä?
Asensinpa tuossa tubuttimen...
10
52
Vastaukset
- Hauska_linuks
Eipä siinä paljoa painttia tai muita hauskuuttavia ohjelmia tarvitse - sen kun asentaa linuks mintin tietokoneelleen ja se on siinä.....†
Lapsetkin voivat piirellä ihan työpöytään! - täydellistä_ei_ole
Töissä win 7 tekee juuri samaa . Saa "maalailla" työpöydälle mielensä mukaan.
- Linuks___toimimaton
Menipäs taas luu kurkkuun ja jauhot suuhun linukshihhulille....heh heh heh....†
- Linuks_aina_valhe
TUO oli tehty virtuaaliboxissa....hih hih hih.......näkyy selvästi......hih hih hih...†
Taas meni linukshihhulille luu kurkkuun ja jauhot suuhun........hih hih....†
Mitähän Kari on mahtanut tehdä, kun tuo ilmoitus tuli ruudulle? Ettei vain olisi taas tahallaan sabotoitu omaa järjestelmää, että päästäisiin tekemään kuvankaappauksia? Itse aloittaisin ongelman selvittämisen potilaan lääkityksen tarkistamisesta.
Hupsista, ei kyse siis ole ilmoituksesta: Kuvaton taisi äsken vähän pätkiä eikä video näkynyt ja luulin Karin postittaneen kuvankaappauksen videon virheilmoituksesta.
Mutta eiköhän sama neuvo kuitenkin päde: Karilla tuntuu näitä ongelmia olevan monisatakertaisesti muita enemmän!- kerkkokoni_tuhoo
Sen siitä saa, kun ei klikkaa linkkiä! Sitä vaan luulee tietävänsä, mutta tulipahan taas yllätetyksi housut kintuissa......†
- asenna_kiintolevylle
Tuohan käyttis on selvästi asennettu VirtualBoxiin, jota alustoja tunnetusti tuhoava windows pyörittää. Windowsissa kun ei tunnetusti mikään toimi.
- Lisää_arvauksia_tuhoo
Kyllä se oli ihan Windows-7 rinnalle asennettu, Mint 13 Maya.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491