Tulin takaisin.....
<3
Kaipuu on kova.......
Rakas.........
9
193
Vastaukset
- viestia.Annelta
Poltin tusinan perfectoja kaipuuseeni...
Täytyy tuulettaa...
T. Anne- muutenhyvämutta
Anne ei polta.
muutenhyvämutta kirjoitti:
Anne ei polta.
Onko Anne lopettanut....
Hienoa...
Itse olen sen verran säkki, että en ihan heti pystyisi..
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Onko Anne lopettanut....
Hienoa...
Itse olen sen verran säkki, että en ihan heti pystyisi..
<3Eikä Anne käytä nimimerkeissä pistettä ikinä, eikä kirjoita enää tänne Ristolle, vaikka kommentoisi muuten juttuja koska odottaa että Risto sanoisi jotain irl.
muutenhyvämutta kirjoitti:
Eikä Anne käytä nimimerkeissä pistettä ikinä, eikä kirjoita enää tänne Ristolle, vaikka kommentoisi muuten juttuja koska odottaa että Risto sanoisi jotain irl.
Risto ei koskaan sano Pikkuiselle enään mitään....
Koska tahtoo olla rauhassa..
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Risto ei koskaan sano Pikkuiselle enään mitään....
Koska tahtoo olla rauhassa..
<3Risto lopettaa sitten nettikiusaamisenkin ja Annen satuttamisen ja ihan varmasti juttelee Annen kanssa asiat selviksi jotta kummallekin jää asiasta hyvä mieli.
muutenhyvämutta kirjoitti:
Risto lopettaa sitten nettikiusaamisenkin ja Annen satuttamisen ja ihan varmasti juttelee Annen kanssa asiat selviksi jotta kummallekin jää asiasta hyvä mieli.
Pyh....
Anne ei tahdo....
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Pyh....
Anne ei tahdo....
<3Anne kertoo ettet ole yrittänyt tosissasi, eikä Anne voi joka kerta tehdä aloitetta, koska se olisi sopimatonta, varsinkin tässä vaiheessa. Soita Annelle ja ehdota juttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419
