Tulin takaisin.....
<3
Kaipuu on kova.......
Vastaukset 9
- viestia.Annelta
Poltin tusinan perfectoja kaipuuseeni...
Täytyy tuulettaa...
T. Anne- muutenhyvämutta
Anne ei polta.
muutenhyvämutta kirjoitti:
Anne ei polta.
Onko Anne lopettanut....
Hienoa...
Itse olen sen verran säkki, että en ihan heti pystyisi..
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Onko Anne lopettanut....
Hienoa...
Itse olen sen verran säkki, että en ihan heti pystyisi..
<3Eikä Anne käytä nimimerkeissä pistettä ikinä, eikä kirjoita enää tänne Ristolle, vaikka kommentoisi muuten juttuja koska odottaa että Risto sanoisi jotain irl.
Eikä Anne käytä nimimerkeissä pistettä ikinä, eikä kirjoita enää tänne Ristolle, vaikka kommentoisi muuten juttuja koska odottaa että Risto sanoisi jotain irl.
Risto ei koskaan sano Pikkuiselle enään mitään....
Koska tahtoo olla rauhassa..
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Risto ei koskaan sano Pikkuiselle enään mitään....
Koska tahtoo olla rauhassa..
<3Risto lopettaa sitten nettikiusaamisenkin ja Annen satuttamisen ja ihan varmasti juttelee Annen kanssa asiat selviksi jotta kummallekin jää asiasta hyvä mieli.
Risto lopettaa sitten nettikiusaamisenkin ja Annen satuttamisen ja ihan varmasti juttelee Annen kanssa asiat selviksi jotta kummallekin jää asiasta hyvä mieli.
Pyh....
Anne ei tahdo....
<3- muutenhyvämutta
Risto_ kirjoitti:
Pyh....
Anne ei tahdo....
<3Anne kertoo ettet ole yrittänyt tosissasi, eikä Anne voi joka kerta tehdä aloitetta, koska se olisi sopimatonta, varsinkin tässä vaiheessa. Soita Annelle ja ehdota juttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1301136- 1471043
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63778PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49577- 42535
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33521- 63483
- 22437
- 13431
- 36417