Tämä on mahtava uutinen:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195001614572/artikkeli/uusi ultraaanihoito auttaa erektiohairioon.html
Lopultakin jotain uutta pillereiden ja pistosten lisäksi. Jos joku käy hoidossa, niin laittakaa ihmeessä raporttia tänne. Hinta ei ole halpa, mutta minä aion joka tapauksessa kokeilla tuota, kunhan hoitoa saadaan pääkaupunkiseudulle.
Erektiohäiriön ultraäänihoito
6
1835
Vastaukset 6
- verttimann
Kukaan menossa?
- Frozenski
Olen käynyt. Kallista on, mutta kyllä se auttoi.
- kysymys---
oletko minkäikä'inen ? Johtuiko erektiohäiriö esim. eturauhashoidosta tai vastaavasta ?
- gabbula
kysymys--- kirjoitti:
oletko minkäikä'inen ? Johtuiko erektiohäiriö esim. eturauhashoidosta tai vastaavasta ?
Kävin ultraäänihoidossa laskimovuodon takia. Olen 50 , mutta vaiva on ollut minulla aina. Ultraäänihoito ei auttanut ollenkaan. 6 kertaa kävin.
- Mr.Ere
Minä kävin. Kaikki kuusi hoitoa on nyt tehty. Löytyisikö joku joka myös olisi saanut hoidot. Olisi hyvä vaihtaa kokemuksia. Laita viestiä [email protected]. Ota rohkeasti yhteyttä!
- gabbula
Tässä vaihdan kokemuksia. 6 kertaa ultraääntä ei auttanut ollenkaan. Rahaa paloi 1500 €.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432728
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1772080- 361744
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791557- 531085
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 60689
- 40575
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46561