Tämä on mahtava uutinen:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195001614572/artikkeli/uusi ultraaanihoito auttaa erektiohairioon.html
Lopultakin jotain uutta pillereiden ja pistosten lisäksi. Jos joku käy hoidossa, niin laittakaa ihmeessä raporttia tänne. Hinta ei ole halpa, mutta minä aion joka tapauksessa kokeilla tuota, kunhan hoitoa saadaan pääkaupunkiseudulle.
Erektiohäiriön ultraäänihoito
6
1810
Vastaukset
- verttimann
Kukaan menossa?
- Frozenski
Olen käynyt. Kallista on, mutta kyllä se auttoi.
- kysymys---
oletko minkäikä'inen ? Johtuiko erektiohäiriö esim. eturauhashoidosta tai vastaavasta ?
- gabbula
kysymys--- kirjoitti:
oletko minkäikä'inen ? Johtuiko erektiohäiriö esim. eturauhashoidosta tai vastaavasta ?
Kävin ultraäänihoidossa laskimovuodon takia. Olen 50 , mutta vaiva on ollut minulla aina. Ultraäänihoito ei auttanut ollenkaan. 6 kertaa kävin.
- Mr.Ere
Minä kävin. Kaikki kuusi hoitoa on nyt tehty. Löytyisikö joku joka myös olisi saanut hoidot. Olisi hyvä vaihtaa kokemuksia. Laita viestiä [email protected]. Ota rohkeasti yhteyttä!
- gabbula
Tässä vaihdan kokemuksia. 6 kertaa ultraääntä ei auttanut ollenkaan. Rahaa paloi 1500 €.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san621841- 541166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu116908