niin missä luuraa kunnolliset poikamiehet???
missä on kunnolliset poikamiehet
9
181
Vastaukset
- BBC6
Etsitkö Irakilaista, Somalia vai muuten vaan paossa olevaa??
- apinahomoperse
Tarjolla on vaan hullu jeesus jolle nauraa kuolleet koiratkin.
- sprauttakunonpulassa
Kunnolliset poikamiehet asuvat SPR:n vastaanottokeskuksissa. Mene vapaaehtoistyöhön!
- KätteleOikeallaKädellä
Kakka hommaahan se on - tuollainen vapaaehtoistyö jossa seisotaan se sormi pyllyreiässä ja tarjotaan sitten kakkaista kättä näytille kun naista tullaan kosimaan.
- Loukkaavapaskiainen
Jos karkeasti seulotaan niin väliin kuollut koira - munamies pitäisi osua. Siinä sopiva vävykokelas sinulle senkin ruma sammakkonaama anoppi jonka tytär on rumempi kuin itse Timo Soini.
- korppiskylä
Mie ainakkii on yks kunnolinen poikamies, en juo viinaa enkä polta tupakkia, en oo millonkaa polttannu.
Asun täällä Korppiskylällä, tiijätte varmaan missä on korppiskylä, en ossaa nyt neuvoa mutta kumminnii tänne keiteleelle päin ja vähän pihtiputtaankin suuntaan.
minulla on oma autokin, lada samara 1500, just katsastettu eikä ollu hitsaamista, valot vaan ei pelannu mutta ei ne oo pelannu vuoteen kun en aja pimmellä kun kaupassa käyn paivällä. Mulla on samarassa semmoset seepranraita kuvioiset penkinpäälliset ettei penkit likkaannu. Ihan hyvä auto.
haluaisin itelleni naisen joka ossaa keittää ruokka ja siivota ja pestä pyykkiä ja minä voisin sitten aina perjantai ja lauantai-iltasin pittee hyvänä sänkyssä. En oo ollu naisen kanssa millonkaa sillätavalla niin kun tiijätte kun ei oo ollu naisia tällä kylällä kun liian vanhoja akkoja. Oon 40 vuotias ja eläkkeellä kun minusta ei nyt oo töihin kun on ollu kaikenlaista niin lääkäri sano että laitetaan ukko eläkkeelle joten tulot on varmat ja mökki oma tai äitin mutta äiti on vanhaikodissa ollu jo pari vimeistä vuotta.
Oikso kettää vappaata naista joka tulis minun kanssa täne asumaan voitais mennä kihloihin ja vaikka naimisiiin juhannuksena.
Voisin myydä metästä puuta jos rahhaa tarvitaan jos ostetaan vaikka uusia mattoja ja verhoja ja vaikka mitä kun puuta on paljon ja siitä saa rahhaa kyllä aika paljon kun äiti sano että saa niistä ainakin 200000 euroo kun isä oli aikannaan arvioinu ja nyt e on jo kasvannu lissää ja puun hinnattii on noussu. - Auttaisikovasti
Minä voin myydä sinulle kattilan.
- Pelkkääplussaa1
Pintapuolisesti jos tuon vuodatuksen lukee niin hyvinpä näyt naista etsivän. En ihan holhouksen alaisena sinua vielä pitäisi. Kotisairaanhoitokin tulee pidemmän päälle kalliiksi;@
- TreffitMäkkärillä
Hei, vaikutat erittäin puoleensavetävältä ja todella kiinnostavalta suomalaiselta mieheltä, jollaisia on suomessa perämetsät täynnä, kumpa me naiset osaisimme aina nähdä kaiken turhan alta sen oikean ihmisen.
Itselläni on hyvinkin kiinnostava tarina, jonka haluaisin kertoa tässä. Olen nainen, joka ei osaa (halua) kokata kenellekään, ja jos mies laittaa minulle ruokaa, oksennan sen ulos saman tien. Aikuisiällä opettelin leipomaan. Lapseni elävät eineksillä, ja käymme ulkona syömässä mikäli vain mahdollista. Olen äärimmäisen hyvä siivoamaan, raivaamaan kotia sekä myös kastelemaan kukkasia. Lapsena harrastin pimeässä puissa kiipeilyä sekä linnunpesien laskentaa. Lisäksi makasin päivällä pimeässä aitassa ajatellen, ja jos joku koputti oveen ja ihmetteli niin sanoin etten ennätä tulla, koska ajattelen.
Elämäni tragedia on ollut se, että minulla on liikaa rahaa, jota minulle tulee jatkuvasti vaikka kuinka tuhlaisin sitä pois. Olenkin oppinut vähitellen sijoittamaan minulle tulevia varoja, ja ostamaan sillä erilaisia esineitä jotka säilyttävät arvonsa, mutta maata en edelleenkään omista. Lähteistä olen kiinnostunut, ja voisin hyvinkin ostaa pari sellaista ja säilyttää niiden arvon jälkipolville ja estää kansallisomaisuutemme siirtymisen venäläisille tai muille vastaaville niitä haluaville.
Rahastako johtuu, mutta olen joutunut kovasti kärsimään siitä, että miesprostituoidut ovat kiusanneet minua jatkuvasti, ja aina hulluuteen saakka. Erään kanssa kävin kuvainnollisesti taistelun elämästä ja kuolemasta. On olemassa kahdenlaisia miesprostituoituja: toiset ottavat suoraan yhteyttä ja pyytävät rahaa palveluksistaan ja antavat myös taksan sille. Jotkut heistä toimivat jopa kirjanpitäjinä. Sitten on olemassa toinen laji. He vaativat kolminkertaisen maksun palveluksistaan. Lisäksi he odottavat että nainen tekee työn heidän puolestaan. Se on ehdottomasti väärin. Mielestäni naista pitäisi kunnioittaa, antaa hänen tehdä huonoa ruokaa, siivota ja pestä vaatteita, ja häntä pitäisi vähän pitää hyvänä perjantaisin ja lauantaisin. En muuten olisi tunnistanut viimeisenä kuvailtua kummallista miesprostituotujen lajiketta, ellen olisi lapsena saanut läheltä seurata sitä, mitä tapahtuu kun poliisit epäilevät läheistä ihmistä siitä, että hänen on väitetty hengittäneen enkelinpölyä sokoksen takana. Lohtuna voin sanoa, että en ole itse huorannut koskaan, eikä sutenöörinkään työ erityisesti houkuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058