Kun tapanasi on avata ketjuja, joissa keskustelet itsesi kanssa, ainaisia asiattomuuksia, joissa kerrot menneisyydestä näissä viesteissä.
Haukut minut, ruuneperin, erinomaisen kirjoittajan, Maalaismiehen sekä nimität naiskirjoittajia kanoiksi, tulen ilmoittamaan Ylläpodolle tavoistasi!
Kun itse olen toiminut sheriffinä, Maalaismies ilmeisesti palstan parhaana kirjoittajina ja naiskirjoittajat asiallisia osallistujina, on totuudellekin annettava sille kuuluva arvo ja sinulle itsellesi se kelvottoman osa, jonka itse olet itsellesi hankkinut n. 20. vuodessa.
Asiat on tuotava esiin sellaisina kuin ne ovat, eisellaisina kuin itse monine nikkeinesi väität!
Avaa silmäsi totuuden ja asiallisuuden auringon nousuun! Tajua oma tilasi ja muutu jos osaat!
Per Gyntille ja hänen sivunikeilleen
27
138
Vastaukset
- Samaruune
Kirjoitukseeni tuli nimivirhe, p.o. Peer Gynt!
Ruuneperille.co
Tietänet varsin hyvin, että sun ja maalaismiehen alias Alvar K:n murhauhkaukset ja perättömät väitteet ovat sinula lähtöisin.
Alvar K muuttui maalaismieheksi ja heti oitis tuli tappouhkauksia!
Mikä sai teidät 80 keskustelupalstallekin vain ja ainoastaasn häiriköimään hyviä keskusteluja.
Ette ole avnneet saati keskustelleet aiemmin ettekä jälkeen tuon kevään tuolla forumilla.
Senora Lyylin lipunnostoon saati joulutervehdykseen et vastannut.Pilmari kirjoitti:
Ruuneperille.co
Tietänet varsin hyvin, että sun ja maalaismiehen alias Alvar K:n murhauhkaukset ja perättömät väitteet ovat sinula lähtöisin.
Mikä sai teidät 80 keskustelupalstallekin vain ja ainoastaasn häiriköimään hyviä keskusteluja.
Ette ole avnneet saati keskustelleet aiemmin ettekä jälkeen tuon kevään tuolla forumilla.
Senora Lyylin lipunnostoon saati joulutervehdykseen et vastannut.Alvar K enempää kuin maalaimieskään, ei ole esittänyt tappouhkauksia. Älä kirjoita perättömiä! Hulluksi taisi Alvar K sinua mainita, joka nyt ei paljoa totuudesta poikkea.
Suuttuessaan kirjoitti Alvar K kyllä: Haluaisin tappaa sinut! Olemassa oleva halu ei ole tappouhkaus!
Pilmariei ole koskaan, ei kertaakaan, osallistunut asiallisiin keskusteluihin. Yhtään asiallista viestiketjua ei ole myöskään avannut! Suoritus monille vuosikymmenilleon on 0.- kiitosruune
ruunemanni kirjoitti:
Alvar K enempää kuin maalaimieskään, ei ole esittänyt tappouhkauksia. Älä kirjoita perättömiä! Hulluksi taisi Alvar K sinua mainita, joka nyt ei paljoa totuudesta poikkea.
Suuttuessaan kirjoitti Alvar K kyllä: Haluaisin tappaa sinut! Olemassa oleva halu ei ole tappouhkaus!
Pilmariei ole koskaan, ei kertaakaan, osallistunut asiallisiin keskusteluihin. Yhtään asiallista viestiketjua ei ole myöskään avannut! Suoritus monille vuosikymmenilleon on 0.Ei ole sitten ainoa maalaismies siinä. Totesin eilen huokaavani, että joskushan tuokin hiljenee.
Ynnämuu
kirjoitti kahvipirtissä ostaneensa torilta puolukoita-
Muistan Oulangan metsistä poimmineeni lomareissulla niin paljon, ettei autoon sopinut - myimme ja saimme nökin vuokran, bensakulut ynnämuuta ja tuolloin otin kuvia, joissa parkkipaikalla kaksi rekkaa täybbä puolukoita ja kuskit leviitivät muovia ja kohta oli taas rekkalasti oottamassa noutajaa - yli kaksi euroa/kg maksettiin poimijoille.'
DOKUMENTIT LÖYTYYPilmari kirjoitti:
Ruuneperille.co
Senora Lyylin lipunnostoon saati joulutervehdykseen et vastannut.POSTIN LUIN
eikä ainoatakaan huomautusta keskusteluista, mutta heti KYMMENIÄ VIESTEJÄ - MIKSET SÄ KIRJOITA, SOITA....
Muistan alkuaikoja kun eräät Ladyt saattoivat lähettää jopa puolensataa meiliä päivässä.
Ruuneperi ei vastaa edes AVOIN KIRJE viesteihin vaan tänne sotkemaan keskusteluja
- isoäiti_vakavana
Keitä te ootte te pienet poijat, kun en mä tunne teitä... piupali paupali piupali paupali ken en mä tunne teitä
Älkää viittikö vastakarvaan toisianne silitellä... piupali paupali piupali paupali toisianne siltellä
Pistäkää mahorkat rauhanpiippuun ja yhressä pöllytelkää... piupali paupali piupali paupali yhressä pöllytelkää
Laihakin sovinto jo pistesijaan yltää ja finaalissa lämpöä antaa... piupali paupali piupali paupali finaalissa lämpöä antaa
Hoi laari laari laa... Pil sekä Ruu kirjoitelkaa!- prutkut
Suksi suolle höppänä ja vie tuo ruunattu mennessäsi.
Hoilatkaa yhessä ruumenianne.
- ruunefani
joo joo, sinä ja sun karvas!
- ruunanprutku
Ku kaltaastansa rakastaa niin ei tartte olla fiini.oisko 80 palsta omempaa kurtiseerata,
- ibseniä
Nikkejä ylläpito pyytää alvariinsa rekisteröimään itseelleni kun kirjoitan rekkaamattomalla. Peer Gynt oneräs mieluisimpia näytelmiä ja koen itseni sukulaissieluksi päähenkilön kanssa.
Olen seikkailija ja toiminut kuin Peer, joka sentään tapasi nuoruudenrakkaansa kun oli haaksirikkoutuneena ja kaiken menettäneenä tullut kotirantaan, jossa Solveig otti avosylin vastaan.
Edvard Grieg sävelsi musiikin näytelmään ja se soi minunkin !"levylautasellani" - äöäööt
Naurattaa kun aikuiset miehet, vai onko jo lapsuus koittanut!
- rönttönen
Minusta Ruuneperi kirjoittaa ihan asiasta. Epäilen vain tehoja. En ole elänyt pastalla sitä vanhaa historiaa, eikä suuremmin kiinnostakaan. No, "Avaa" ketjun lukaisin. Siitä kyllä jo tyylinäytteen sai. Epäilen että tämä pohojalaaseksi esittäytynyt ei ymmärrä mitä toskaa viestien nimellä. Tuskinpa enää tartun tämän tyyppisiin "aiheisiin." Syyn voin määritellä että syyntakeettoman kanssa on turha kilvoitella.
ynnämuu (rekkautuminen katosi) - Kumma reki, sanoi piru kun äkehen näki.
Rönttönen lieunohtanut omat rönttösensä! Muun ohella(Esko Härkönen) Eikä edes ynnämuu /rekattu - salasana ei muistu mieleen.
Minä olen lukenut ruuneperin nikillä kirjoitettuja viestejä aD MMII -MMXV yli viisituhatta ja vastannutkin ainakin tuhanteen saamatta ainoatakaan kertaa vastausta vaikka merkitsen meiliin/luettu/vastatturönttönen kirjoitti:
Minusta Ruuneperi kirjoittaa ihan asiasta. Epäilen vain tehoja. En ole elänyt pastalla sitä vanhaa historiaa, eikä suuremmin kiinnostakaan. No, "Avaa" ketjun lukaisin. Siitä kyllä jo tyylinäytteen sai. Epäilen että tämä pohojalaaseksi esittäytynyt ei ymmärrä mitä toskaa viestien nimellä. Tuskinpa enää tartun tämän tyyppisiin "aiheisiin." Syyn voin määritellä että syyntakeettoman kanssa on turha kilvoitella.
ynnämuu (rekkautuminen katosi)Rönttönen/ynnämuu
Pitihän katsoa mitä rönttonen aivoituksissaan kirjoittaa vaikkapa Kahvipirtissä - yli 2000 sepustusta jotka eivät keskustelussakaan sovi edes yhdelle liuskalle kuten ei Skillan myöskääm onnistu.
Mikä lie anti kun tunnen senkin alkuajoista ellinboksista( 45 palstalla) lähtien.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11973396/kahvipirtti-87--2014- häjypoika-x
rönttönen kirjoitti:
ynnämuu (rekkautuminen katosi)Rönttönen
miksi hän kirjoittaa ruuneperia puolustellen?
Miksi rönttönen ei käytä rekattuja nikkejään?
Miksi ruuneperi ja maalaismies tulivat 80 palstalle vain kirjoittamaan hajupoikaa haukkuen 13 viestillä juuri kun tämä oli aloittanut hyviä ja vilkkaita keskusteluja joissa torailivat vain ruuneperi, maalaismies ja samat torailevat "kanat" jotka tekevät näin edelleen.
Dokumentit tallella. häjypoika-x kirjoitti:
Rönttönen
miksi hän kirjoittaa ruuneperia puolustellen?
Miksi rönttönen ei käytä rekattuja nikkejään?
Miksi ruuneperi ja maalaismies tulivat 80 palstalle vain kirjoittamaan hajupoikaa haukkuen 13 viestillä juuri kun tämä oli aloittanut hyviä ja vilkkaita keskusteluja joissa torailivat vain ruuneperi, maalaismies ja samat torailevat "kanat" jotka tekevät näin edelleen.
Dokumentit tallella.Ronttonen käyttää ainoata rekattua nikkiään. Jos minusta johtumattomista syistä se on estynyt, olen muutaman kerran ollut "rönttönen", mutta aina olen ilmoittanut myös ynnämuun, en piilottele. Jos tämä on sinun vaikea ymmärtää, tai se haittaa sinun arkistoimistasi, en voi sille mitään. Tämä "palaveri on osaltani päättynyt.
- palstahäirikkökö
Miten on ruune?
kysyttiin taas kerran ja vastaukset ovat vaitiolollaan paljon puhuvia! Miksi sinä/kin ruuneperi/ruunemanni heräät jo heti aamusta pilaamaan palstaa noilla viesteilläsi, joissa puutut jonkun "moninikin" vuosientakaisiin kirjoituksiin?
Luulin sinua järkeväksi mieheksi, mutta on pakko todeta, että akkamainen räkyttäjä olet itsekkin. Täältähän ei saa ketään pois kehoittaa, saati kirjoituksia arvostella, mutta vosit kyllä seuraavan aloituksesi samasta aiheesta aloittaa tuolla 80 palstalla.- kukukuk
Puhut asiaa Kristiina
- Kristiina23.43
kukukuk kirjoitti:
Puhut asiaa Kristiina
Puhut asiaa Kristiina
Kiitos
Jotenkin voi aina ohittaa nuo "moninikin" nostamat viestit, jos huomaa katsoa aloituksen vuosiluvun, mitä jokainen ei ilmeisesti huomaa, vai haluaako he sittenkin vastata moiseen? Tämä on nyt vain minun mielipide, mutta kenenkään ei pitäisi vastata niihin.
Toisaalta en hyväksy, että ruuneperi/ruunemanni nostaa aina esiin ITSE tämän heidän vanhan riidan, kerjätäkseen suosiota itselleen, että olisi itse niin erinomainen? Miksi?
Eikö hän todellakaan ymmärrä, että toinen ei ole enää??? "Ruumiin ja sielun voimissa", ajattelin, mutta, no, ei sentään, eihän Pohoojolaisesta sua savolaista, vai suapko sittenkään?
Jotenkin minua on alkanut "askarruttamaan" näiden herrojen mielenlaatu? Mitä he ovat "miehiään"? Mikä saa kaksi miestä taistelemaan nettipalstalla vanhoista kirjoituksista, saati vanhoista heiloistaan?
Taas, olen ollut pois, joten eikun´laskemaan - 11--21
Kyllä Kristiina nyt panee naiset mataliksi, kun puhuu akkamaisista räkyttäjistä.
Toisin sanottuna Kristiinan mukaan räkyttäminen on akkamaista, naiselle ominaista. Lienee uskottava.
- EipäOleMuuttunut
On ollut vuosia välissä 70 palstalla käymiseeni. Samat ukkelit vain kiukuttelee keskenään ;)
Kuvittelin että ikä antaisi viisutta, mutta taitaa olla niin että ihminen tulee uudelleen lapseksi. Ruuneperi ei todellakaan tajunnut edes sheriffin tähteä kantaessaan millaista on hyvä keskustelu. Olen nytkin tuonut esiin miten toimia kun huomaa nikin kirjoittanneen väärää tietoa. Hajupoika-nikin rekisteröin aikoinaan ja ensi viestiin laitoin toimintaohjeet.
Ruuneperi ei ole tuonut näin ainoatakaan tietoa, jossa olisi oleelliseesti väätää tietoa.
70/peer...26.10.15 13:37- suolat.on
Vanha suola janottaa!
- hi-lema
Voisikohan kaikkitietävä ketjun aloittaja todeta, mitkä kaikki ovat muka nikki Per/Peer Gyntin sivunikkejä?
Väite noin esitettynä ei vaikuta kovinkaan uskottavalta.
Taitaa olla pikeminkin tuulesta temmattu tai vinksahtaneen mielikuvituksen tuote. - hämeen--hiras
Panee epäilemään, että nikit Maalaismies, Ajomies, havumetsien mies ja bilman tarkoittavat yhtä ja samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen123620Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1673291Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262850Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina702457Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3101742Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261376Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31271Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31042Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin104931