Etsitään kokeilunhaluista miestä neitsyen sisään

Löytyisikö täältä ketään, joka haluaisi astua mun neitsytpilluni? Etsin kokemuksia janoavaa miestä, jota kiihottaa ajatus astua mun neitseellisen tiukka pillu. Olen harrastanut seksiä ainoastaan naisten kanssa ja haluaisin nyt että tuntematon mies ottaisi mut kunnolla ja käyttäisi mua. Saisit nauttia mun koskemattomista koloista ja alistaa mua myös henkisesti sillä en halua tuntea itseäni naiseksi. Haluaisin siis että mut otettais (puoli)väkisin. Pakotettais antamaan pillua. Ja joutuisin kokemaan miltä tuntuu tuottaa miehelle nautintoa ja kiihottua läpimäräksi vaikkei sitä niin haluaisi. Etsin ennakkoluulotonta ja seikkailunhaluista miestä, joka toimii. Olen 27-vuotias (172/80) ja näytän mieheltä mutta minulla on siis pillu, kohtu, munasarjat. Fantasioin oikeastaan siis siitä että saisit tietää että olen nainen kun housuihin katsotaan ja haluaisit näyttää mulle paikkani työntämällä kullin syvälle pilluuni ja nauttimalla pilluni puristuksesta ja imusta. Ja halutessasi samalla voisit alistaa mua myös sanallisesti. Jos kiinnostuit, niin laita meiliä [email protected] niin jutellaan lisää..

3

2568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuu mul puhuu komee 18 hoikka

• Paskapata

Kaikki tietää että sinä olet umpihintti.

• Moikka jos kiinostaa vanhempi mies soittele 0403257486

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe