Liesituulettimen lähtö on 120mm, joten 125mm iv-putki jää löysäksi. Mitä tuohon pitäisi laittaa väliin? Mukana ei tullut mitään laippaa tms. IV-putkissa ei ole muhvillisia putkia, joissa muhvi ja tiiviste olisi putken sisäpuolella, vaan tiiviste on aina ulkopuolella.
Liesituulettimen lähdön tiivistys
5
2266
Vastaukset
- fruyghjkl
Ilmastointiteippiä.
- mitä.väliin
Miten nuo on tarkoitettu tehtäväksi?
- Vaihtaja
Laita se muhvi siihen päälle ja teippiä, on ihan ok
- ei.ole.muhvia
Mikä vitun muhvi päälle? IV-putkissa ei ole mitään muhvillisia putkia. On vain suoria päitä ja suoran pään sisään meneviä tiivistettyjä päitä, joissa tiiviste siis putken ULKOPUOLELLA.
120mm lähtöön 125mm suora pää jää 5mm löysäksi, ja tiivisteellinen 125mm pää ei mahdu 120mm lähdön sisään. 100mm tiivisteellinen pää mahtuu 120mm lähdön sisään, mutta jää vielä enemmän löysäksi.
125mm putken sisäpuoli tai 120mm lähdön ulkopuoli pitää siis saada tiivistettyä jollain, jolla saa sen 5mm välyksen eliminoitua. Tai siis 2,5mm:hän se on jos putki on keskellä. - sivustaseurailija
Keksi sitten itse ratkaisu tuohon vitun ongelmaasi, äläkä täällä vittuile vastaajille. On se niin vaikeaa näköjään noin uusavuttomalle. Vedä sitä teippiä siihen väliin tarpeeksi paksusti tiivisteeksi jos et muuta saa, tjtn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197